Rozdział VII - Polowanie na Jacka poradnik Jack Keane
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Rozdział VII - Polowanie na Jacka
Magazyn
W tym momencie ponownie wcielasz się w Amandę i otrzymujesz zlecenie doprowadzenia do Doktora T schwytanego w pułapkę Jacka. W magazynie okazuje się jednak, że kapitan Keane nawiał, a zablokowana winda uniemożliwia dostanie się na dolny poziom. Przejdź w lewo i dotrzyj do nieprzytomnych małpek leżących obok skrzynek z nasionami. Zarówno tej omdlałej na posadzce jak i tej na skrzynkach zabierz trzymane przez nie w ręku karty dziurkowane . Podnieś też dwa porzucone na ziemi pompony oraz taśmę izolacyjną (tę przy małpce na skrzynkach). Również skrzynka z balonami (z prawej strony sterty, druga od dołu), może się przydać, zakoś ją więc bez zbędnych skrupułów.
Przyjrzyj się także wiszącej u góry tablicy . Wynika z niej, że - by pozbyć się usytuowanego nad otworem kontenera - musisz wypakować jego zawartość, zgasić lampy i połączyć ze sobą pompony (w tej właśnie kolejności). A zatem do dzieła. Na początek skieruj się w prawo, ku widocznej w rogu magazynu tablicy i usytuowanej pod nią dźwigni. Przesuń wajchę , a wysuniesz rampę. Przejdź na nią i wsadź skrzynię z balonami w rowek po prawej. Następnie ponownie użyj dźwigni, a chowająca się rampa spowoduje otwarcie skrzyni. Wyciągnij z niej balon i maszeruj na drugi koniec magazynu, w stronę otwartego kontenera, którym chciał nawiać Jack.
Otwórz jego pokrywę (drzwi ), a wysunie się skrzynka z nitrogliceryną przytrzymywana łańcuchami. Musisz ją jakoś wydostać z wnętrza kontenera, ale nie możesz dopuścić do tego, by zjechała z impetem z pochylni. A zatem podejdź do zardzewiałego zaworu , wystającego ze - stojącej naprzeciwko skrzyni - rury z helem i odstrzel go, posłużywszy się karabinem. Do otworu, przez który wycieka hel, przystaw balon i po chwili otrzymasz idealny amortyzator.
Teraz przejdź do skrzyni i do wąskich szpar w dwu żółtych kostkach (w górnych rogach skrzyni) wsadź po karcie perforowanej. Odepniesz w ten sposób łańcuchy, a skrzynia zsunie się z pochylni i bezpiecznie zatrzyma na balonie.
Pora zgasić oświetlenie, przespaceruj się zatem wokół magazynu i strzel do każdej z pięciu lamp - dwie znajdują się po tej samej stronie, co drzwi windy (na lewo i na prawo od nich), trzy po przeciwnej (dogodna pozycja do strzału do tych ostatnich na fotce powyżej).
Wreszcie przejdź w stronę rampy i stań na pokrywie w posadzce z wymalowanym na niej zielonym X, po czym połącz ze sobą pompony (w ekwipunku). Teraz wystarczy już tylko udać się w stronę miejsca, nad którym znajdował się kontener i po usytuowanej z lewej strony otworu drabince wejść do szybu.