Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Jack Keane - poradnik do gry

Jack Keane - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział III - Katastrofa (cz.2) | Jack Keane poradnik Jack Keane

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

1 - Rozdział III - Katastrofa (cz.2) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry
Zdobytą deskę połóż na kolumnie , wdrap się na skałę wyżej (po prawej) i zeskocz na deskę, poprosiwszy uprzednio agenta, by stanął na jej drugim końcu - Rozdział III - Katastrofa (cz.2) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry

Zdobytą deskę połóż na kolumnie , wdrap się na skałę wyżej (po prawej) i zeskocz na deskę, poprosiwszy uprzednio agenta, by stanął na jej drugim końcu. Niestety jesteś za lekki, by posłać przyciężkawego towarzysza na odpowiednią wysokość. Zagadnij go więc i zasugeruj, byście zamienili się miejscami . Powtórzywszy deskowy manewr, wylądujesz na skalnej półce piętro wyżej.

Tam zaraz po prawej znajdziesz klin , który strąć, bowiem będzie Ci przeszkadzał. Zwróć teraz uwagę na sporą głowę posągu widoczną nieco bardziej w głębi. Mógłbyś ją zepchnąć na deskę, ale blokuje ją młynek modlitewny . Podnieś go i... niestety, łajza Montgomery nadal czeka Twego zmiłowania na dole. Zapytaj go, czemu jest tak ciężki , dowiesz się, że to zasługa (wina?) jego mundurka, w którym poupychał tzw. wyposażenie agenta.

2 - Rozdział III - Katastrofa (cz.2) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry
Zbadaj starą skrzynię , która tkwi w tym samym miejscu, gdzie leżała głowa - Rozdział III - Katastrofa (cz.2) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry

Zbadaj starą skrzynię , która tkwi w tym samym miejscu, gdzie leżała głowa. Jest pochylona i jeśli odpowiednio ją obciążysz, powinna sturlać się wprost na deskę. W poszukiwaniu stosownych przedmiotów wejdź po schodach po lewej. Podnieś leżącą u ich szczytu (z lewej) próbkę wosku do włosów . Przejdź dalej i przy ruinach świątyni zlokalizuj fragment kamiennej głowy . Następny leży parę kroków w lewo.

3 - Rozdział III - Katastrofa (cz.2) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry
Wejdź na drewniany pomost (po lewej) - Rozdział III - Katastrofa (cz.2) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry

Wejdź na drewniany pomost (po lewej). Podnieś kolejną (piątą ) rozgwiazdę (odblokowałeś premię , czyli drugą figurkę w Gabinecie Figur Woskowych ) i haczyk wędkarski . Teraz zawróć i zbliż się do bordowych drzwi (dawne wejście do świątyni). Otwórz je, posłużywszy się haczykiem i przejdź dalej. Podnieś leżącą na wprost wejścia ostrą indyjską przyprawę , po czym wędruj w lewo. Po paru krokach znajdziesz broszkę z klejnotami . Teraz możesz wrócić na pomost.

4 - Rozdział III - Katastrofa (cz.2) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry
Na umiejscowionym nad nim kołowrocie użyj nabytego w Cape Town oleju smarowego (a jeśli go nie posiadasz, znalezionego wosku do włosów, którego próbkę otwórz nożyczkami ) i zakręć korbą - Rozdział III - Katastrofa (cz.2) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry

Na umiejscowionym nad nim kołowrocie użyj nabytego w Cape Town oleju smarowego (a jeśli go nie posiadasz, znalezionego wosku do włosów, którego próbkę otwórz nożyczkami ) i zakręć korbą. W ten sposób opuścisz linę , po której zsuń się na kawałek skały przy statku. Podnieś trzeci fragment kamiennej głowy , a następnie przyjrzyj się ostrygom oblepiającym dno statku. Posyp je przyprawą i zabierz zdobytą w ten sposób perłę . I wreszcie przy pomocy liny wracaj na górę.

5 - Rozdział III - Katastrofa (cz.2) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry
Maszeruj w prawo i wrzuć trzy fragmenty kamiennej głowy do skrzyni (przed ciśnięciem tam ostatniego zahacz Montgomeryego, prosząc go, by zdjął swój przyciężkawy uniform ) - Rozdział III - Katastrofa (cz.2) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry

Maszeruj w prawo i wrzuć trzy fragmenty kamiennej głowy do skrzyni (przed ciśnięciem tam ostatniego zahacz Montgomery'ego, prosząc go, by zdjął swój przyciężkawy uniform ). W trakcie fantastycznego lotu agenta z prawej strony skał pojawi się Shari, niedoszła oblubienica, której ślub został brutalnie przerwany zawaleniem się świątyni. Zagadnij dziewczę, by rzuciło Ci wiszące na skale pnącze . Jednak panienka przeżywa załamanie i chce byś najpierw przyniósł jej jakąś pamiątkę z niedokończonego ślubu.

6 - Rozdział III - Katastrofa (cz.2) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry
Oczywiście natychmiast wręcz jej znalezioną broszkę - niestety, okaże się, że brak w niej ozdób i dopiero, jak wetniesz w nią perłę, Shari przyjmie ją bez sarkania - Rozdział III - Katastrofa (cz.2) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry

Oczywiście natychmiast wręcz jej znalezioną broszkę - niestety, okaże się, że brak w niej ozdób i dopiero, jak wetniesz w nią perłę, Shari przyjmie ją bez sarkania. Nie ciesz się jednak przedwcześnie, bowiem panna przed rzuceniem Ci końca liany odetnie go od reszty rośliny... Mimo wszystko podnieś nieprzydatne pnącze . I maszeruj po schodach w lewo. Przejdź przez drzwi i dotrzyj na sam koniec ścieżki (również w lewo). Tam ze skały wystaje pomarańczowy maszt , do którego przyczep lianę i w ten sposób obaj z Montgomerym wdrapiecie się na sam szczyt góry.