Rozdział IX - Szkolenie Jacka (cz.5) poradnik Jack Keane
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Rodzinny dom Jacka
Tak przeniesiesz się w czasie i wylądujesz w dawnym domu swojej rodziny na terenie Stacji Botanicznej 1. Znalazłszy się w swoim pokoju, usłyszysz, jak Murphy wyraźnie daje Ci do zrozumienia, że powinieneś uciekać. Nie możesz jednak wyjść z pokoju drzwiami, musisz zatem przygotować sobie drogę ucieczki przez okno. Tak więc obróć się w lewo i podnieś leżącą pod stolikiem książkę z baśniami , fioletowy klocek leżący na lewo od wieży z klocków i pajaca na sprężynie (białe pudełko) porzuconego przy regale z zabawkami. Z dolnej półki regału weź lasso i czerwony klocek , a ze środkowej zamkniętą skrzyneczkę .
Otwórz szafę, a konkretnie lewe skrzydło drzwi i zabierz z jej wnętrza zielony klocek . Podejdź do swojego kojca i wyjmij z niego dwa odróżniające się od pozostałych szczeble . Teraz skieruj się na prawą stronę pokoju. Wdrap się na krzesło, a z niego na stół. Zwiń pozostawiony na nim zabawkowy pistolet .
Na ścianie nad stołem wisi wieszak na płaszcze , w którym brak dwu uchwytów (po lewej). W pozostałe po nich dziury wetknij po pręcie z kojca, a na nich obu połóż książkę, tworząc coś na kształt schodka. Wespnij się na niego, a z niego na regał z zabawkami. Przejdź po górnej półce regału w lewo i zabierz stojący na szafie model statku pirackiego .
Połącz ze sobą lasso, smoczek, statek piracki i pistolet. Użyj tej niecodziennej konstrukcji na zwisającym z sufitu świeczniku , czyli przy pomocy pistoletu wystrzel smoczek przyczepiony do jednego końca lassa, tak by zahaczył o świecznik. Teraz ciśnij przyczepionym do drugiego końca lassa statkiem pirackim prosto w okno.
Przejdź z szafy na regał (w prawo), z regału na stół, ze stołu na krzesło, z krzesła na podłogę. Wędruj na lewą stronę pokoju i ulokuj zamkniętą skrzyneczkę pod pod płozami konika na biegunach , po czym rozbujaj go. Z rozwalonej skrzyneczki zabierz nóż .
Następnie skieruj się pod okno i na górnej części stojącego pod nim taboretu połóż wszystkie (trzy) klocki oraz pudełko z pajacem na sprężynie. Wdrap się na konstrukcję na taborecie, a z niej na okienny parapet. Scyzorykiem przetnij linę , by statek piracki (blokujący otwór w szybie) wyleciał na zewnątrz. I nareszcie wyskocz przez okno...