Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Game of Thrones - A Telltale Games Series - poradnik do gry

Game of Thrones - A Telltale Games Series - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zakończenia | Epizod 6 - The Ice Dragon | Game of Thrones poradnik Game of Thrones - A Telltale Games Series

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Gra o tron oferuje mnóstwo ważnych wyborów w każdym dostępnym epizodzie - Zakończenia | Epizod 6 - The Ice Dragon | Game of Thrones - Game of Thrones - A Telltale Games Series - poradnik do gry

Gra o tron oferuje mnóstwo ważnych wyborów w każdym dostępnym epizodzie. Część z nich ma odbicie w zakończeniu perypetii rodu Forrester. W przypadku Rodrika, trzy z ważnych wyborów znajdziesz w szóstym epizodzie gry. W przypadku Ashera aż cztery. Zakończeń, które się różnią jest cztery. Niebieskie zakończenia to Cunning Strategy oraz Unvawering Conviction. Czerwone zakończenia to Instinct and Nobility oraz Fierce Passion. Żeby zdobyć zakończenia Cunning Strategy oraz Instinct and Nobility musisz uzyskać trzy ważne decyzje podczas zakończenia odpowiadającego im koloru. W przypadku Unvawering Conviction oraz Fierce Passion musisz uzyskać takich wyborów cztery lub pięć. Poniżej znajdziesz ważne wybory, które decydują o zakończeniu:

W przypadku Ashera:

  1. Ważny wybór #1 - Pierwszym wyborem jest decyzja o mianowaniu doradcy (Sentinel). Niebieskie zakończenie odpowiada mianowaniu Duncana, a czerwone - Roylanda.
  2. Ważny wybór #2 - Drugim wyborem jest decyzja o losie Ludda. Jeżeli wybierzesz zasadzkę (ambush) otrzymasz niebieską linię, jeżeli otrucie (poison) - czerwoną.
  3. Ważny wybór #3 - Trzecim wyborem jest decyzja o losie Cottera. Jeżeli wybierzesz poświęcenie go poprzez przeprowadzenie rytuału magii krwi, otrzymasz niebieską linię. Jeżeli go otrujesz, otrzymasz czerwoną.
  4. Ważny wybór #4 - Czwartym wyborem jest sytuacja Miry Forrester. Jeżeli skłamiesz Margaery i zrzucisz winę na Serę, otrzymasz niebieską linię. Jeżeli przyznasz jej się do winy, otrzymasz czerwoną.
  5. Ważny wybór #5 - Piątą decyzją jest zachowanie się jako Rodrik wobec Gryffa. Jeżeli się mu postawisz otrzymasz niebieską linię. Jeżeli uklękniesz otrzymasz czerwoną.

W przypadku Rodrika:

Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie