Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Game of Thrones - A Telltale Games Series - poradnik do gry

Game of Thrones - A Telltale Games Series - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ważne wybory | Epizod 6 - The Ice Dragon | Game of Thrones poradnik Game of Thrones - A Telltale Games Series

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Ważny wybór #1

Pierwszy ważny wybór w tym epizodzie znajdziesz w pierwszym rozdziale gry. Do ciebie należy decyzja czy chcesz przyznać się do winy przed Margaery czy skłamać i zrzucić winę na Serę.

  • It was all Sera's idea - To był pomysł Sery. Po wybraniu tej opcji, Sera zostanie zwolniona z usług służącej Margaery.
  • It is true, I used Sera - To prawda, wykorzystałam Serę. Po wybraniu tej opcji, to Ty zostajesz zwolniony z usług służącej Margaery.

Jeżeli wybrałeś opcję pierwszą: It was all Sera's idea - Sera będzie rozwścieczona przez twoje kłamstwo. Sama Margaery zaufa twojemu osądowi co oznaczać będzie koniec pobytu Sery na dworze oraz przekreślenie jej związku z Tarwickiem. Musisz użyć tej opcji by uzyskać zakończenie dotyczące strategii przebiegłości Cunning strategy oraz Unvawering Conviction. Jeżeli chcesz uzyskać czerwone zakończenie Instinct and Nobility lub Fierce Passion musisz przyznać się do winy.

Ważny wybór #2

Drugi ważny wybór znajdziesz w czwartym rozdziale gry. Do ciebie należeć będzie decyzja czy chcesz poślubić Morgryna czy zostać stracony poprzez ścięcie.

  • I am yours - Jestem twoja: Po wybraniu tej opcji zgadzasz się na małżeństwo z przymusu z Morgrynem. Unikasz tym samym śmierci, lecz poświęcasz Toma. Wybór rekomendowany przy chęci uzyskania niebieskich zakończeń Cunning Strategy oraz Unvawering Conviction.
  • I will never be yours - Nigdy nie będę twoja: Po wybraniu tej opcji nie zgadzasz się na małżeństwo z Morgrynem. W związku ze spiskiem Morgryna przeciwko tobie, nie udaje ci się uniknąć kary. Zostajesz stracony poprzez ścięcie. Wybór rekomendowany przy chęci uzyskania czerwonego zakończenia Instinct and Nobility oraz Fierce Passion.

Ważny wybór #3

Trzeci ważny wybór znajdziesz w piątym rozdziale gry. Do ciebie należeć będzie decyzja w jaki sposób chcesz rozwiązać problem z Cotterem. Możesz go poświęcić dla magii krwi by wzmocnić szeregi Północnego Gaju bądź podać mu Nightshade by skrócić jego cierpienie i wypełnić wolę jego siostry - Sylvii.

  • Give Cotter the poison - Podaje Cotterowi Nightshade. Opcją tą wypełniasz jego ostatnią wolę oraz sprawiasz, że siostra Cottera - Sylvii, jest zadowolona. Wybór ten powinien być dla osób, którzy chcą czerwone zakończenie gry Instinct and Nobility oraz Fierce Passion.
  • Use him for bloodmagic - Wykrawasz bijące serce Cottera, by później spalić je w trakcie rytuału magii krwi. Umacniasz tym samym siłę by uchronić się przed atakami ze strony stworów. Wybór ten jest powiązany z zakończeniem niebieskim Cunning Stategy oraz Unvawering Conviction.

Ważny wybór #4

Kolejny ważny wybór odnosi się do sytuacji przedstawionej w ostatnim rozdziale gry. Do Ciebie należeć będzie decyzja czy zabijesz Ludda Whitehill czy Gryffa.

Sytuacja Rodrika:

  • Follow Ludd - Opcją tą powinni zainteresować się gracze, którzy chcą otrzymać niebieskie zakończenie cunning strategy oraz unvawering conviction. Pójście na Luddem zamyka także dostęp do uratowania Ryona. W trakcie walki z Luddem będziesz mógł go oszczędzić.
  • Follow Gryff - Opcją tą powinni zainteresować się gracze, którzy chcą otrzymać czerwone zakończenie Instinct and nobility oraz fierce passion. Pójście za Gryffem powoduje, że możesz uratować Ryona lecz tym sposobem zamykasz dostęp do głównego celu twojej podróży - Ludda. W trakcie walki z Gryffem będziesz mógł go oszczędzić.

Sytuacja Ashera:

1.) Posion Ludd - W trakcie wznoszenia toastu Ludd oczywiście domyśli się, że trzeba dać jego wino do skosztowania Asherowi. Matka Ashera go w tym ubiegnie i możesz jej na to pozwolić wybierając opcję Let her drink lub uratować ją przed otruciem Don't let her drink.

  • Let her drink - Jeżeli wybierzesz tę opcję, Ludd oraz twoja matka zostają otruci.
  • Don't let her drink - Jeżeli wybrałeś tę opcję, Ludd ucieknie lecz zginie Gryff.

2.) Ambush Ludd - W trakcie rozmowy z Luddem, wykonaj ruch, który da sygnał dla zaczajonych w cieniu najemników. Tym sposobem jednak Ludd ucieknie, a twoją zemstą będzie zabicie Gryffa.

Ważny wybór #5

Ostatnim już ważnym wyborem będzie decyzja podjęta podczas pobytu w Północnym gaju. Jako Gared możesz go opuścić lub zostać na miejscu.

  • We will stay here - Opcja ta powoduje, że zostajesz wraz z nowopoznanymi towarzyszami w Północnym Gaju i wypełniasz wolę poległego już Lorda Gregora.
  • We march south - Opcja ta powoduje, że wyruszasz wraz z wojskiem na pomoc Ironrath. Tym sposobem opuszczasz Północny Gaj i nie wypełniasz woli poległego Lorda Gregora.

Brak jakichkolwiek konsekwencji wyboru w tym sezonie.