Rozdział 6 | Epizod 6 - The Ice Dragon | Game of Thrones poradnik Game of Thrones - A Telltale Games Series
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Rodrik
Po zakradnięciu się do obozowiska Whitehillów, przechodź przez kolejne sekcje skradania. Podczas skradania uważaj na przechodzących tam strażników i wyczekuj odpowiedniego momentu do ruszenia naprzód.
Burn down the tower | Spalić wieżę |
Spook their horses | Przestraszcie ich konie |
Go spill some blood | Przelejcie trochę krwi |
... | Milczenie |
Ważny wybór!
Po przekradnięciu się na tereny namiotu Ludda, staniesz przed ważnym wyborem. Do ciebie należeć będzie decyzja za kim chcesz się udać.
- Follow Ludd - Opcją tą powinni zainteresować się gracze, którzy chcą otrzymać niebieskie zakończenie cunning strategy oraz unvawering conviction. Pójście na Luddem zamyka także dostęp do uratowania Ryona. W trakcie walki z Luddem będziesz mógł go oszczędzić.
- Follow Gryff - Opcją tą powinni zainteresować się gracze, którzy chcą otrzymać czerwone zakończenie Instinct and nobility oraz fierce passion. Pójście za Gryffem powoduje, że możesz uratować Ryona lecz tym sposobem zamykasz dostęp do głównego celu twojej podróży - Ludda. W trakcie walki z Gryffem będziesz mógł go oszczędzić.
Po rozprawieniu się z wrogiem, wróćcie razem do Ironrath gdzie czekać będzie na ciebie kilka walk. W trakcie walk staniesz przed ważnym wyborem, który nie wpływa na zakończenie gry.
- Defend the smallfolk! - Decyzja o pomocy wieśniakom
- Defend the gate! - Decyzja o utrzymaniu bramy
Asher
Don't give me symphaty | Nie okazuj mi współczucia |
I'm different now | Zmieniłem się |
You know me well | Dobrze mnie znasz |
... | Milczenie |
Your father worries me | Twój ojciec mnie niepokoi |
I cannot control Gryff | Nie potrafię kontrolować Gryffa |
I trust your intentions | Ufam twoim intencjom |
... | Milczenie |
Your family is the threat, not me | Twoja rodzina jest zagrożeniem, nie ja |
Fate will decide | Przeznaczenie zadecyduje |
You have my word | Masz moje słowo |
... | Milczenie |
Po rozmowie z Gwyn, otrzymasz opcję przy której możesz zmienić zdanie co do otrucia/zasadzki. Jeżeli dałeś słowo Gwyn "You have my word", i je złamiesz - podczas walki wbije ci ona sztylet w plecy.
I'll never call you Father | Nigdy nie nazwę cię ojcem |
Let's get this over with | Miejmy to już za sobą |
I humbly welcome you | Witam w skromnych progach |
... | Milczenie |
Our hall is yours | Nasza sala jest twoją salą |
It's just a chair, Ludd | To tylko krzesło, Ludd |
F*ck, this is difficult | Kur*a, to jest zbyt trudne |
... | Milczenie |
What, don't you like party? | Co? Nie podoba ci się impreza? |
You're just nervous | Jesteś po prostu zdenerwowany |
Calm down, Ludd | Uspokój się, Ludd |
... | Milczenie |
Podczas rozmowy z Luddem, daj sygnał dla twoich sojuszników by rozpoczęli atak. Sytuacja podczas walki na dziedzińcu nie różni się niczym od sytuacji przedstawionej przy postaci Rodrika. Nie zdołacie odeprzeć ataków wroga, a sam Asher będzie musiał uciekać.
Jeżeli wybrałeś opcję otrucia Ludda - Poison Ludd podczas imprezy, porozmawiaj z Gryffem:
Better a fighter than a coward | Lepszy wojownik niż tchórz |
Mind your manners, brother... | Uważaj na maniery, bracie... |
Time for the wine, Talia | Czas na wino, Tallia |
... | Milczenie |
To our Alliance | Za nasz sojusz |
To Gwyn | Za Gwyn |
To my brothers | Za moich braci |
... | Milczenie |
W trakcie wznoszenia toastu Ludd oczywiście domyśli się, że trzeba dać jego wino do skosztowania Asherowi. Matka Ashera go w tym ubiegnie i możesz jej na to pozwolić wybierając opcję Let her drink lub uratować ją przed otruciem Don't let her drink.
- Let her drink - Jeżeli wybierzesz tę opcję, Ludd oraz twoja matka zostają otruci.
- Don't let her drink - Jeżeli wybrałeś tę opcję, Ludd ucieknie lecz zginie Gryff.
Rodrik i Asher
Po wydarzeniach w Ironrath gra przeniesie cię na północ, do Gareda. Po zapaleniu zwłok Cottera, czekać cię będzie decyzja o tym jaki będzie twój następny krok w związku z Północnym Gajem.
- We will stay here - Opcja ta powoduje, że zostajesz wraz z nowopoznanymi towarzyszami w Północnym Gaju i wypełniasz wolę poległego już Lorda Gregora.
- We march south - Opcja ta powoduje, że wyruszasz wraz z wojskiem na pomoc Ironrath. Tym sposobem opuszczasz Północny Gaj i nie wypełniasz woli poległego Lorda Gregora.
Ostatnimi wydarzeniami będą odbywać się w Kings Landing. W zależności od podjętego wcześniej wyboru Mira zostanie stracona poprzez ścięcie lub stać będzie obok przyszłego męża Morgryna.