Yeongam | Tory w F1 2010 poradnik F1 2010
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Yeongam
Nazwa toru: Korean International Circuit
Długość: 5621 m
Liczba okrążeń (100%): 55
Liczba zakrętów: 18
Zużycie opon: średnie
Docisk: średni
Zużycie hamulców: średnie
Tor-zagadka. Z jednej strony w pierwszym sektorze dość szybki. W drugim i trzecim potwornie męczący. Myślę, że warto tu zastosować najlepszy docisk, gdyż bez wolnych zakrętów się nie obędzie. Radzę uważać również na wjazd na metę. Teoretycznie można go pokonać na pełnej szybkości, ale podsterowne bolidy mogą mieć z tym kłopot.
Pierwszy zakręt nie posiada zewnętrznej tarki, tak więc staramy się mieścić na asfalcie. Potem następuje długa prosta.
W zakrętach 4, 5 i 6 twój bolid może być maksymalnie podsterowny. Uważaj na tarki, które są wyjątkowo śliskie.
Najtrudniejszy wiraż Yeongam to nr 11, który zacieśnia się i szybko przechodzi w zakręt nr 12.