Silverstone | Tory w F1 2010 poradnik F1 2010
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Silverstone
Nazwa toru: Silverstone
Długość: 5891 m
Liczba okrążeń (100%): 52
Liczba zakrętów: 18
Zużycie opon: duże
Docisk: duży
Zużycie hamulców: małe
Kolejny legendarny tor w kalendarzu, który jednak został przebudowany. Nie zmieniła się jednak jego charakterystyka - jest wciąż szybki i pozwala na agresywną jazdę. Zadbajcie o duży docisk i odpowiednią strategię zmian opon, gdyż asfalt na Silverstone po prostu je pożera.
Pierwszy zakręt tylko z pozoru jest łatwy. Łatwo tu wypaść poza tor przez nierówności. 6 bieg i luz powinien załatwić sprawę.
Uwaga i skupienie wymagana są również w zakręcie nr 11, na którym nierówność wybija bolid poza tor.
Powrót na starą nawierzchnię toru następuje w zakręcie nr 16. Tu trzeba zwolnić i możliwie gładko wjechać w ostatni wiraż przez polami startowymi.