Hockenheim | Tory w F1 2010 poradnik F1 2010
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Hockenheim
Nazwa toru: Hockenheimring
Długość: 4574 m
Liczba okrążeń (100%): 56
Liczba zakrętów: 67
Zużycie opon: średnie
Docisk: średni
Zużycie hamulców: średnie
Dość łatwy do nauki tor, który nawet po przebudowie nie stracił swojej mocy. Pierwszy sektor jest bardzo szybki, w drugim mamy mix wolnych zakrętów i pół-prostych, natomiast trzeci sektor to kultowa już strefa stadionowa, która wymaga pewnej jazdy z użyciem tarek.
Sporo problemów może dostarczyć pokonanie pierwszego wirażu. Można go przejechać szybko i czysto, można szybko i katastrofalnie. Należy delikatnie przed nim zahamować, opuścić bieg i następnie dodać gazu.
Należy również uważać na wjazd w sekcję stadionową. Bolid jest tutaj wyjątkowo podsterowny.