Złapać pociąg (2) | Opis przejścia Crysis 2 poradnik Crysis 2
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
Kiedy dotrzesz do kolejnego pomieszczenia [#295], podejdź do półek z książkami po prawej stronie i zacznij posuwać się wzdłuż nich do przodu. Otwórz znajdujące się tu drzwi, wyjdź po schodach na górę [#296] i przejdź przez dziurę w ścianie.
#295
| #296
|
Pomóz marines wycofać się przez park
Pokonaj ostatnie drzwi [#297], by znaleźć się na zewnątrz biblioteki. Żołnierze prowadzą tu walkę z Cepidami i będziesz zmuszonym im pomóc. Skręć w lewo i zejdź po schodach [#298]. Zabij nacierających kosmitów, a następnie uzupełnij podręczny arsenał za pomocą dwóch oznaczonych punktami taktycznymi skrzyń <1> i <3>. Oprócz standardowej amunicji znajdziesz tu również granatnik L-TAG. Weź go ze sobą - przyda się już za moment.
#297
| #298
|
Przegrupuj się z żołnierzami
Wyjdź na zewnątrz i rozpraw się z niedobitkami Cepidów. Kiedy w okolicy biblioteki zrobi się spokojnie, udaj się na południowy-wschód [#299], zgodnie ze wskazaniem niebieskiego markera. Dołącz do żołnierzy i ruszaj w dalszą drogę.
#299
| #300
|
Pomóż żołnierzom wycofać się przez park
Omiń sterty żelastwa i wyjdź na ulicę. Gra poinformuje Cię o nowych opcjach taktycznych - przyjrzyj się im dokładnie i zaplanuj dalsze działania. Część kosmitów, w tym Bojowe Piechury, ukrywają się za barykadą <1>. Poślij tam kilka pocisków z granatnika, a także zwykłych granatów, żeby w szybki sposób zneutralizować przeciwników [#300]. Jeśli wyjdziesz na stojącą nieopodal barykadę, będziesz mógł wziąć ciężki karabin maszynowy <3>, który stosunkowo szybko pozwoli Ci ubić pozostałych przy życiu wrogów. Istnieje też opcja ominięcia wszystkich rywali pod osłoną kamuflażu <2>. Aby to zrobić, należy trzymać się lewej strony ulicy.
#301
| #302
|
Bez względu na to, jak rozwiążesz problem tamtych kosmitów, skieruj się na północny-zachód [#301]. Znów dojdzie do starcia z Cepidami. Wykorzystaj dostępny arsenał bądź zdobądź kolejny karabin maszynowy <2>. Tym razem łatwo nie będzie, bo na placu boju pojawi się również Dewastator. Nie szczędź materiałów wybuchowych, żeby wysadzić w powietrze stwora albo zasyp go gradem kul z cekaemu [#302]. Grunt to zmieść z powierzchni ziemi przeciwnika i zarobić kolejne 500 nanokatalizatorów.
Ubezpieczaj ewakuację cywilów
Po zakończonej walce czeka Cię krótka chwila wytchnienia. Pobiegnij za ocalałymi z pogromu żołnierzami do komory dekontaminacyjnej [#303] i otwórz znajdujące się w środku drzwi.
Zanim przejdziesz przez pomarańczowy tunel za komorą dekontaminacyjną, sprawdź małe pomieszczenie po lewej stronie. Kluczyki leżą na biurku. |
#303
| #304
|
Przejdź przez pomarańczowy tunel [#304], a trafisz do pokoju z dużą ilością broni [#305]. Dobierz najlepsze według Ciebie pukawki, uzupełnij do maksimum amunicję i wyjdź na zewnątrz. Znajdziesz się na skrzyżowaniu dróg [#306]. Kosmici rzucą do walki kilku Piechurów, a także jednego Dewastatora. Najlepiej od razu ulokuj się za ciężkim karabinem maszynowym <3> i z jego pomocą zacznij dziesiątkować wrogów. Dewastatora możesz dość łatwo pozbyć się, zasypując go pociskami z granatnika. Nie omieszkaj po walce pozbierać nanokatalizoatów.
#305
| #306
|
Konwój żołnierzy marines zatrzyma się przed bramą. Twoi towarzysze poproszą Cię o jej otworzenie. Podejdź do urządzenia znajdującego się na lewo od kraty [#307] i uczyń swą powinność.
#307
| #308
|
Wsiądź do wozu opancerzonego
Poczekaj aż konwój wjedzie na skrzyżowanie, gdzie jeszcze przed chwilą zmagałeś się z kosmitami i zajmij miejsce w aucie oznaczonym markerem [#308]. Alcatraz usiądzie na stanowisku strzelca, ale zanim zdążysz kogokolwiek zabić, misja zostanie zakończona.