Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 poradnik Crysis 2
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
Ulepsz nanokombinezon przy pomocy protokołu bionaprawczego
Zjedź windą do lobby
Opuść transporter i skieruj się do otwartej przed chwilą bramy [#263]. Przejście jest zalane wodą, ale co to dla Ciebie - zanurkuj i przepłyń zatopiony fragment. Kilkanaście sekund później znajdziesz się do garażu.
![]() #263
| ![]() #264
|
Budynek opanowany jest przez żołnierzy C.E.L.L. Mimo że Hargreave stoi po Twojej stronie, jego podwładni nie będą chcieli go słuchać. Oznacza to, że musisz stawić im czoła. Zabij piechurów [#264], którzy przyjdą w Twoją stronę.
Idź przed siebie, eliminując kolejnych przeciwników. Z karabinem w łapie nie będzie to specjalnie trudne, choć zachować ostrożność trzeba - groźne są nie tylko CKM-y umieszczone na wozach terenowych, ale także pociski wystrzeliwane z granatnika L-TAG. Wykorzystuj zasłony, pancerz i kamuflaż, żeby osiągnąć przewagę nad rywalami.
Po przedarciu się przez parking, wylądujesz w holu [#265]. Załatw wszystkich stacjonujących tutaj wrogów i ruszaj naprzód jedyną dostępną drogą.
![]() #265
| ![]() #266
|
![]() | Po opuszczeniu parkingu znajdziesz się w korytarzu z wykrywaczem metali. Skręć w lewo i sprawdź biuro. Czytnik z rozmową emailową leży na oknie. |
Korytarz chroniony jest przez ciężki karabin maszynowy. Pozbądź się upierdliwego strzelca [#266] i przejdź do kolejnej części budynku. Warto zabrać ze sobą CKM, gdyż okaże się on bardzo pomocny w nadchodzącym starciu.
W końcu dotrzesz do windy [#267]. Użyj przycisku by otworzyć drzwi i wejdź do pustej kabiny. Uruchom panel, aby pojechać na górę - właściwe piętro zostanie wybrane automatycznie. Jeśli targasz ze sobą karabin maszynowy, musisz go odrzucić przed wykonaniem każdej z podanych wyżej czynności.
![]() #267
| ![]() #268
|
Dostań się do terminalu zabezpieczeń
Kiedy wyjdziesz z windy, skieruj się do sąsiedniego, wysokiego i oszklonego pomieszczenia. Wciśnij przycisk umieszczony na półokrągłym biurku [#268] i przygotuj się do walki. Lockhart naśle na Ciebie swoich zbirów, więc czeka Cię ostra przeprawa.
Zlikwiduj zbuntowany oddział C.E.L.L. pod komendą Lockharta
Przeciwnicy nadejdą od strony windy. Z karabinem maszynowym w rękach [#269] zniszczenie wrogów nie będzie specjalnie trudne - musisz jedynie uważać, by nie natknąć się na któryś z wystrzeliwanych granatów L-TAG i kontrolować energię pancerza.
![]() #269
| ![]() #270
|
Dostań się do terminalu zabezpieczeń
Po zlikwidowaniu całego oddziału, Hargreave wyłączy wszystkie windy i zablokuje przejścia, zapewniając Ci względny spokój. Ponownie zbliż się do terminalu [#268] i użyj go. Nie będzie Ci dane cieszyć się ulepszeniem, bo znów coś Ci przeszkodzi. Tym razem będzie to ogromny stwór Cepidów - Pulsar [#270], z którym nie miałeś jeszcze okazji się spotkać, ale wkrótce nadrobisz te zaległości. Olbrzymie monstrum przypominające mecha rozwali szyby. Ogromna fala wody wyrzuci Cię z budynku.
![]() | Po przymusowej ucieczce z budynku Hargreave'a wylądujesz w małym jeziorku. Zanurkuj i zbadaj dokładnie dno. Nieśmiertelnik leży obok wraku samochodu. |
Dołącz do Chino na Central Station
Przegrupuj się z marines
Wylądujesz w małym jeziorku z wodą. Wejdź to tunelu [#271] i kieruj się naprzód, jedyną dostępną drogą. Po chwili znów ujrzysz światło słoneczne [#272], a także usłyszysz odgłosy walki - to marines walczący z kosmitami. Niestety, na razie nie będziesz w stanie pomóc masakrowanym kolegom.
![]() #271
| ![]() #272
|
Idź cały czas przed siebie, a gdy zobaczysz położony wyżej tunel [#273], koniecznie wskocz do niego. Po krótkiej wędrówce kanałem ściekowym wydostaniesz się wreszcie na ulicę przez sporej wielkości otwór [#274].
![]() #273
| ![]() #274
|
Żołnierze marines będą wycofywać się, nastąpi eksplozja, wskutek której zostanie uszkodzony blok mieszkalny. Podbiegnij do sojuszników i wejdź za zaułkiem do kolejnego budynku [#275]. Tutaj dowiesz się kto wywołał zamieszanie. To Pulsar [#276] - opancerzona jednostka bojowa obcych, którą miałeś okazję przez chwilę zobaczyć w budynku Hargreave'a.
![]() #275
| ![]() #276
|
Zabij pulsara
Natychmiast włącz kamuflaż i wydostań się z pułapki. Na zewnątrz jesteś bezpieczniejszy niż w zamkniętym pomieszczeniu - gdy zostaniesz namierzony przez Pulsara w budynku, szansa na przeżycie będzie zerowa. Znajdź bezpieczną pozycję na placu i koniecznie przestudiuj dostępne opcje taktyczne. Wskazują one rozmieszczenie zapasów:
<1> - piętro budynku: amunicja do podstawowych pukawek i wyrzutnia rakiet JAG.
<2> - zrujnowane torowisko [#277]: dwa ładunki wybuchowe C4 i skrzynka z granatami.
<3> - piwnica budynku [#278]: dwie wyrzutnie rakiet JAG i amunicja do tradycyjnych broni.
![]() #277
| ![]() #278
|
Taktyka walki jest prosta jak drut. Poczekaj aż Pulsar skupi ogień na którejś z sojuszniczych drużyn marines i podejdź go od tyłu [#279] w aktywnym maskowaniu. Wrażliwym punktem maszyny jest czerwony obiekt na plecach. Żeby go zniszczyć trzeba użyć aż czterech ładunków wybuchowych C4 - jeśli nie masz ich tyle przy sobie, popraw rakietami z wyrzutni JAG. Kiedy mech padnie u Twoich stóp, nie zapomnij wziąć nanokatalizatorów - 2000 jednostek może Ci bardzo pomóc w rozwinięciu skafandra.
![]() #279
| ![]() #280
|
Przegrupuj się przy pojazdach
Po zniszczeniu Pulsara dzielni żołnierze przebiją się przez barykadę i poczekają na Ciebie cierpliwie na placu [#280]. Uzupełnij amunicję, a następnie dołącz do nich, by zakończyć zmagania na tym etapie.