Maski zdjąć (1) | Opis przejścia Crysis 2 poradnik Crysis 2
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
Maski zdjąć
Hargreave każe zawlec Cię na stół operacyjny [#387], by siłą zdjąć ofiarowany Ci przez Proroka nanokombinezon, ale nic z tego nie wyjdzie, bo do akcji nieoczekiwanie wkroczy Tara Strickland. Kobieta nie tylko zabije strażników, ale również uwolni Cię - jak się okazuje, córka znanego z pierwszej gry dowódcy armii, pracuje od kilku lat dla CIA.
Nie mając lepszej alternatywy, skieruj się za panną Strickland prosto do windy [#388]. Kiedy wyjedziecie na górę, otrzymasz nowe rozkazy i będziesz mógł zacząć działać.
![]() #387
| ![]() #388
|
Zlokalizuj i ewakuuj Hargreave'a
Znajdź Jacoba Hargreave'a
Budynek wypełniony jest żołnierzami C.E.L.L., pierwszych przeciwników zauważysz już za najbliższym rogiem. Możesz pobawić się w łowcę i z pomocą kamuflażu zlikwidować kolejnych wartowników, ale nie czas na subtelności. Przejdź do ofensywy i szybko rozwal wszystkich oponentów stacjonujących na parterze.
![]() #389
| ![]() #390
|
W pomieszczeniu, gdzie spotkałeś pierwszych wrogów, znajduje się mały składzik z bronią [#389]. Uzupełnij amunicję i tak przygotowany wejdź po schodach na ostatnie piętro [#390].
![]() | Na pierwszym piętrze znajdziesz niewielki korytarz, gdzie składowana jest amunicja. Obok jednej ze skrzyń leży nieśmiertelnik. |
Trafisz do biblioteki, którą patroluje kilku żołnierzy. Jeśli chcesz, możesz skorzystać z wariantu taktycznego <3> i ominąć pod osłoną kamuflażu wrogów. Wystarczy ruszyć naprzód korytarzem po lewej stronie [#391] i zabić po cichu stojącego plecami wartownika [#392]. Cały odcinek można pokonać nie zwracając na siebie uwagi - do celu prowadzi tylko jedna droga. Oczywiście nic też nie stoi na przeszkodzie, żeby pozbyć się przeciwników siłą - wedle woli.
![]() #391
| ![]() #392
|
Na końcu korytarza znajdziesz podwójne drzwi [#393]. Otwórz je i cierpliwie poczekaj, aż Hargreave skończy kolejną pogadankę [#394]. Staruszek wyłoży wreszcie wszystkie karty na stół, ujawniając, kim tak naprawdę jest.
![]() | Na końcu pomieszczeniu, tuż pod telewizorem, gdzie wyświetlany jest przekaz od Jacoba Hargreave'a, znajduje się ogromny stół. Pamiątka leży na blacie. |
![]() #393
| ![]() #394
|
Dokonaj ulepszenia nanokombinezonu ostatnim protokołem naprawczym
Weź strzykawkę
Widząc co się dzieje, Nathan Gould rozkaże Ci uciekać. Hargreave poprosi Cię jednak, żebyś wcześniej użył przechowywanej przez niego strzykawki i tym samym ulepszył swój egzoszkielet. Posłuchaj zdrajcy - podejdź do stołu i podnieś oznaczony markerem przedmiot [#395]. Teraz będziesz świadkiem krótkiej, choć wiele mówiącej retrospekcji, a po niej, rezydencję zaatakują obcy.
![]() #395
| ![]() #396
|
Uciekaj z ośrodka Pryzmatu
Oddal się na bezpieczną odległość przed samozniszczeniem
Budynek stanie w płomieniach, Cepidzi z impetem wkroczą do sali. Nie czekaj na oklaski tylko szybko wbiegnij na schody [#396] i otwartymi drzwiami opuść bibliotekę. Biegnij cały czas przed siebie jedyną dostępną drogą. Po chwili zobaczysz pokój skąpany w czerwonym świetle, do którego drzwi zastawione są skrzynią [#397]. Kopnij ją i wejdź do środka.
![]() #397
| ![]() #398
|
![]() | W jednym z rogów pomieszczenia, w którym świeci się czerwona żarówka, leży czytnik z rozmową emailową. |
Otwórz metalową bramkę za pomocą znajdującego się tuż obok panelu [#398] i zejdź po schodkach na dół. Tutaj koniecznie uruchom pancerz, gdyż tylko on zapewni Ci ochronę przed wyładowaniami elektrycznymi. Jak najszybciej przedostań się na schody po drugiej stronie pomieszczenia i użyj kolejnego przycisku [#399], by otworzyć przejście.
![]() #399
| ![]() #400
|
Idź cały czas przed siebie. Zanim wyjdziesz na zewnątrz przez drzwi oznaczone napisem Exit [#400], koniecznie uzupełnij amunicję oraz zabierz ze skrzyni granaty.