Semper Fi lub giń (1) | Opis przejścia Crysis 2 poradnik Crysis 2
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
Semper Fi lub giń
Uderzenie wody pozbawiło Cię przytomności, ale nie życia. Gdy zaczniesz dochodzić do siebie po przymusowej kąpieli, zauważysz drużynę marines walczącą z Cepidami. Twoi koledzy z kompanii Delta szukali Cię na polecenie Goulda, z którym po akcji na Wall Street straciłeś kontakt.
Pomóż kompanii Delta
Udaj się do punktu zbornego
Wciśnij klawisz F, by wziąć pistolet [#225] ofiarowany przez Chino i podnieś nanokatalizatory, które pozostały po zabiciu obcych. Gra poinformuje Cię, że dostępne są nowe opcje taktyczne. Wszystkie poza <3> mają jakieś przedmioty za zaoferowania.
#225
| #226
|
W punkcie <1> dostępna jest wyłącznie skrzynia z amunicją, dlatego bardziej opłacalne stanie się odnalezienie nie oznaczonych żadnym wariantem taktycznym zapasów, które leżą obok żółtego kontenera [#226]. Jest tam karabin SCAR w wersji Saper, czyli z podpiętym pod lufą granatnikiem. Nieopodal, w <4>, znajdziesz granaty i jeden ładunek wybuchowy C4 [#227], a z kolei w <2> wyrzutnię rakiet JAG [#228]. Tak uzbrojony udaj się w dalszą drogę.
#227
| #228
|
Kiedy dołączysz do drużyny [#229], w okolicy zaroi się od obcych. Żołnierze całkiem sprawnie radzą sobie w walce, ale nie możesz na nich zrzucić ciężar całego starcia, bo z pewnością go nie przeżyją. Weź czynny udział w wymianie ognia i zwróć uwagę na kolejne opcje taktyczne.
#229
| #230
|
Najrozsądniejszym posunięciem będzie udanie się w okolice sklepu $uper$avin' [#230] i podniesienie karabinu snajperskiego DSG-1 <2>. Z tej pozycji będziesz mógł łatwo skasować szalejących w dole Cepidów [#231] i tym samym wspomóc sojuszniczy oddział. W pewnym momencie na niebie pojawią się dwie kanonierki kosmitów [#232]. Uniknij ich ognia, chowając się w sklepie.
Tuż za Tobą znajduje się sklep $uper$avin', który koniecznie odwiedź. Na ladzie obok kasy, znajdziesz kolejną nowojorską pamiątkę. |
#231
| #232
|
Rozwalaj obcych dopóki wystarczy Ci amunicji w karabinie snajperskim, a następnie zejdź i dokończ dzieła zniszczenia. Zanim ruszysz w dalszą drogę, koniecznie uzupełnij amunicję z rozrzuconych tu i ówdzie skrzyń.
#233
| #234
|
Wejdź przez wyrwę w ścianie [#233] do zalanego wodą budynku i skompletuj ładunki wybuchowe C4 oraz wyrzutnię rakiet JAG [#234]. Wyjdź przez drzwi oznaczone napisem Exit [#235] i kieruj się przed siebie jedyną dostępną drogą.
#235
| #236
|
Kiedy gra poinformuje Cię o nowych opcjach taktycznych, znów zostaniesz zaatakowany przez Cepidów. W szeregach wrogów pojawi się Bojowy Piechur, ale nie powinieneś mieć z nim większych kłopotów. W okolicy znajduje się mnóstwo amunicji do podstawowych pukawek, CKM <3>, a także wyrzutnie rakiet JAG. Pomocny będzie zwłaszcza karabin [#236], który w szybkim tempie jest w stanie położyć pokotem przeważające siły wroga. Strzelając z niego, staraj się nie tracić niepotrzebnie amunicji.