Crysis 2: Maski zdjąć (2)
Aktualizacja:
Przebij się do windy na moście
Włącz kamuflaż i zacznij schodzić z budynku na ulicę [#401]. W międzyczasie możesz zacząć eliminować krążących na dole obcych - egzekucja będzie znacznie łatwiejsza, jeśli podniesiesz leżący po prawej stronie karabin M.20 Gauss [#402]. Gdy natomiast zejdziesz na ulicę, koniecznie zabierz karabin maszynowy M.60. Znajdziesz go obok koło zwłok żołnierza C.E.L.L. - w zlokalizowaniu obu broni pomoże Ci wizjer.
![]() #401
| ![]() #402
|
Skręć na północny-wschód [#403] i ruszaj naprzód ulicą, niszcząc po drodze każdego Cepida, jaki stanie Ci na drodze. Brama [#404] do budynku, którą miniesz kilkadziesiąt metrów dalej, prowadzi na lądowisko śmigłowców. Jeśli chcesz, możesz wejść do środka i z dachu prowadzić ogień. Lepszym rozwiązaniem będzie jednak okrążenie budowli i zaatakowanie pozycji obcych z flanki.
![]() #403
| ![]() #404
|
Kiedy dotrzesz do oznaczonego niebieskim markerem budynku [#405], napotkasz nie tylko zwykłych obcych, ale również Dewastatora. Najpierw pozbądź się płotek, najlepiej zwabiając ich do siebie i wycofując się do tyłu. Potem przyjdzie czas na tego bardziej wymagającego rywala. Jeśli nie dysponujesz ładunkami wybuchowymi, zabierz z lądowiska helikopterów karabin maszynowy i użyj go do zniszczenia stwora [#406].
![]() #405
| ![]() #406
|
Zlikwiduj obcych, którzy strzelają z okien i wejdź do budynku [#407]. Karabin zatrzymaj, przyda się już za moment. Wykorzystaj daną Ci chwilę spokoju na uzupełnienie amunicji, a następnie wdrap się po schodach na piętro. Korytarz położony na zachodzie doprowadzi Cię do drzwi [#408]. Otwórz je za pomocą umieszczonego obok panelu.
![]() #407
| ![]() #408
|
Podejdź do szyby i zacznij strzelać do zgromadzonych na dziedzińcu obcych z karabinu maszynowego [#409]. Kiedy zużyjesz już całą amunicję, zeskocz w dół - do barykady przytwierdzony jest kolejny CKM [#410]. Cepidzi mają wyraźną przewagę nad obrońcami, ale z takimi argumentami w łapskach nawet najwięksi twardziele nie dadzą rady.
![]() #409
| ![]() #410
|
Kiedy pozbędziesz się kosmitów, uzupełnij amunicję i skieruj się do na wpół otwartych wrót [#411]. Skręć na wschód [#412]. Słyszane z dużej odległości odgłosy walki nie zwiastują niczego dobrego. Szybko okaże się, że sytuacja jest faktycznie poważna - Cepidzi wystawili nie tylko elitarną piechotę, ale również dwa Dewastatory. Taktyka walki uzależniona jest od tego, co posiadasz w arsenale. Jeśli dysponujesz granatami, dobrze będzie ich użyć, to samo tyczy się ciężkiego karabinu maszynowego.
![]() #411
| ![]() #412
|
W punkcie taktycznym <1>, czyli na kontenerach z ustawioną barykadą [#413] leży granatnik L-TAG - warto go wykorzystać. Generalnie staraj się prowadzić ogień z większej odległości - im dalej się znajdujesz, tym łatwiej będzie uniknąć wrogich pocisków.
![]() #413
| ![]() #414
|
Wrogów znajdujących się w tej części można również ominąć. W tym celu uruchom kamuflaż i obejdź naczepy stojące na parkingu <2>. Do prowadzącej na most windy [#414], która jest Twoim celem, dostaniesz się przez dziurę w barykadzie. Gdy znajdziesz się w kabinie, wciśnij przycisk, by wyjechać na górę.
![]() #415
| ![]() #416
|
Po krótkiej przejażdżce przyjdzie czas na szybką przesiadkę. Wejdź do drugiej kabiny i wjedź na most [#415]. Na prawej nitce autostrady znajduje się działo mikrofalowe X-43 Mike [#416] - zabierz je, przyda Ci już za chwilę. Rozwal broniących się w tej okolicy obcych i wejdź po zawalonej drodze [#417] na główną ulicę. Tutaj czekać będą na Ciebie dwa Dewastatory, jak również kilka piechurów. Wykorzystaj zdobytą przed chwilą armatę, by pozbyć się Cepidów.
![]() #417
| ![]() #418
|
Kieruj się cały czas przed siebie, eliminując kolejnych kosmitów. Amunicję możesz uzupełnić za pomocą skrzynek z amunicją. Na dobrą sprawę cały odcinek możesz też przebiec, kompletnie ignorując przeciwników. Gry tak naprawdę nie interesuje czy uporasz się z wszystkimi obcymi. Grunt, żeby w odpowiednim momencie odpalić skrypt.
Kiedy dotrzesz do końca trasy, siedziba Hagreave'a wyleci w powietrze, niszcząc wszystko w promieniu kilkuset metrów. Zniszczeniu ulegnie także most, a fala uderzeniowa wyrzuci Cię do przodu. Obserwuj efektowne sceny [#418], a gdy na ekranie zostanie wyświetlony odpowiedni komunikat, chwyć się drogi, wciskając klawisz F. To wszystko.
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Jakiego budynku? Bo jak chodzi o tą stację to potem jak zabijesz tego komandora to musisz rozwalić te drzwi
Chodzi ci o ten ,,szpital'' bo ja też miałem z nim problem na początku idź przed siebie a potem odpal wizier i szukaj znaczka amunicji najlepiej zaznaczyć go sobie na wizjerze i w okolicy amunicji są skoki do wyjścia
Mam nadzieję że pomogłem
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
Nareszcie mądry komentarz :)
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
Niektórzy mają problem ze znajdźkami ale ten idiota nie wie o nich ;-:
a na co nam te kluczyki???????????????????????
Na nic zresztą jak wszystkie znajdźki w każdej grze ;_:
Poradnik do tak prostej gry ..
Chyba dla dzieci nie pełno sprawnych . (Z całym szacunkiem do nich)
JA PIERDOLE SKORO MASZ WYJEBANE NA PORADNIKI TO WYPIERDALAJ STĄD! NA CHUJ CZYTASZ CO!? NIEKTÓRZY MOŻE CHCĄ ZROBIĆ TO NA 100% I NIE MOGĄ ZDOBYĆ ZNAJDZIEK PROBLEM KURWA ZJEBIE?! TO WYPIERDALAJ!
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Nie wiesz co to ZNAJDŹKI IDIOTO? BO CHYBA NIE nie którzy chcą zrobić grę na 100% ale nie mogą ich znaleźć no to po poradnik sięgają i widać kto tu kupuje grę tylko po to żeby chwycić karabin i wyżynać wszystkich po kolei
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















