Oko cyklonu (2) | Opis przejścia Crysis 2 poradnik Crysis 2
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
#375
| #376
|
Idź cały czas przed siebie. Kiedy z drzwi po drugiej stronie wyjdzie przeciwnik [#375], załatw go po cichu i skieruj się prosto do windy [#376]. Wciśnij przycisk by wyjechać na górę.
Wejdź do stróżowki
Kiedy wyjdziesz z budynku, koniecznie włącz kamuflaż. Nanowizja nie będzie Ci natomiast potrzebna, wyspa jest wystarczająca dobrze oświetlona, by poradzić sobie bez niej. Jeżeli masz na to ochotę, możesz wdać się w walkę z wrogami, ale lepiej po prostu skręcić w lewo i okrążyć budynek, w którym przed chwilą wyłączyłeś prąd. Po chwili zobaczysz bramę, która pozwoli Ci opuścić teren podstacji [#377].
#377
| #378
|
Idź przed siebie, aż do oznaczonej niebieskim markerem stróżówki [#378]. Kiedy będziesz próbować przejść przez bramę, Lockhart chytrze uwięzi Cię w środku. Na szczęście z pomocą przyjdzie Hargreave. Twój mentor otworzy drzwi do sąsiedniego pomieszczenia i każe Ci się w nim schować [#379]. Skorzystaj z tej rady, dozbrój i poczekaj aż do środka wejdą żołnierze wroga.
W otwartym przez Hargreave'a pomieszczeniu, tuż obok skrzyni z amunicją, leży kolejny nieśmiertelnik. |
#379
| #380
|
Zlikwiduj komandora Lockharta
Wrogowie przejdą do frontalnego ataku. Zlikwiduj wszystkich nacierających przeciwników, w międzyczasie eliminując strzelców siedzących w wieżach za pomocą karabinu snajperskiego. Lockhart rzuci do walki całkiem sporą armię, ale jeśli będziesz systematycznie eliminować rywali, ofensywa wyraźnie osłabnie. Jeśli zabraknie Ci amunicji, uzupełnij ją w pomieszczeniu, które otworzył wcześniej Hargreave. Niegłupim pomysłem będzie też zabranie ciężkiego karabinu maszynowego z samochodu, który zaparkował przed bramą.
Włącz kamuflaż i zacznij powoli przesuwać się w kierunku budynku [#380] okupowanego przez Lockharta. Zatocz szeroki łuk i uważaj, by nie oberwać którymś z granatów L-TAG. Po chwili dotrzesz do schodów [#381]. Wejdź powoli na górę, zlikwiduj karabinem snajperskim żołnierza obsługującego karabin maszynowy, włącz ponownie kamuflaż, a następnie wkrocz do siedziby komandora [#382].
#381
| #382
|
Idź przed siebie. Kiedy wyjdziesz po schodach na piętro, gra automatycznie zapisze stan gry. Włącz pancerz i kopnij z całej siły w drzwi. Będziesz świadkiem krótkiej scenki, w której Alcatraz chwyci Lockharta za gardło [#383]. Kiedy na ekranie pojawi się odpowiedni komunikat, wyrzuć komandora przez okno, wciskając podany klawisz.
#383
| #384
|
W pomieszczeniu, w którym przebywał Lockhart, znajduje się czytnik z rozmową emailową. Znajdziesz go na jednej z konsolet. |
Wejdź do ośrodka Pryzmatu i odszukaj Hargreave'a
W okolicy pojawią się kolejni wrogowie, którzy zaczną ostrzeliwać Twoją pozycję. Dopóki nie wyściubisz nosa poza pokój dowodzenia, będziesz bezpieczny - nanoszkło w pełni chroni przed pociskami [#384]. Nie możesz jednak tutaj tkwić wiecznie, dlatego rozwal po kolei wszystkich żołnierzy (możesz do tego celu użyć karabinu maszynowego przytwierdzonego do barierki), a następnie opuść budynek.
#385
| #386
|
Zacznij kierować się na wschód, eliminując kolejnych żołnierzy C.E.L.L. Przejdź przez bramę [#385] prowadzącą do ośrodka Pryzmatu i lawirując pomiędzy kontenerami oraz naczepą ciężarówki zlikwiduj ostatnich obrońców. Podejdź do oznaczonych niebieskich markerem drzwi [#386] i użyj swojej supersiły, żeby je otworzyć.
Na dalsze wydarzenia nie będziesz już mieć żadnego wpływu, bo impuls elektromagnetyczny dezaktywuje Twój kombinezon. Najwyraźniej zostałeś zdradzony przez Hargreave'a, który wciągnął Cię w pułapkę.