Crysis 2: Upadek korporacji (1)
Aktualizacja:
Upadek korporacji
Przedostań się do budynku Hargreave-Rasch
Idź za Chino
Drużyna żołnierzy marines jest w pełni gotowa, by uderzyć wraz z Tobą na siedzibę firmy Hargreave-Rasch. Wyjdź z jaskini i zacznij kierować się na północny-zachód [#253], w kierunku wspomnianego budynku.
![]() | Już na początku misji natkniesz się na zniszczony wagon metra. W środku leży ciało mężczyzny, a obok niego kluczyki do samochodu. |
![]() #253
| ![]() #254
|
Chwilę później zostaniesz zaatakowanych przez Piechurów, którzy wcześniej zabiją żołnierza C.E.L.L. Zlikwiduj Cepidów i podnieś upuszczony przez mężczyznę karabin maszynowy MK.60 MOD 0. Od tego momentu broń ta powinna być Twoim podstawowym orężem w walce z kosmitami.
Idź przed siebie. Na pace płonącego samochodu znajdziesz skrzynkę z amunicją [#254] oraz kolejny karabin. Kieruj się naprzód i przejdź przez wąski przesmyk. Znajdziesz się w okolicy budynku, a Hargreave wyda Ci nowe instrukcje.
Użyj wieżyczki transportera, aby wysadzić drzwi bezpieczeństwa
Włącz maskowanie, zajmij dogodną pozycję do obserwacji i sprawdź opcje taktyczne [#255]. Aby dostać się do budynku, musisz użyć wyrzutni rakiet, która zlokalizowana jest w transporterze opancerzonym <3>. Problem polega na tym, że wokół wręcz roi się od Cepidów.
![]() #255
| ![]() #256
|
Miejsce, w którym aktualnie się znajdujesz, nadaje się idealnie do przeprowadzenia ataku z użyciem karabinu snajperskiego. DSG-1 leży tuż obok, skrzynka amunicji również [#256], więc możesz śmiało rozpocząć eksterminację wrogów [#257]. Jeśli jednak chcesz wypróbować inne warianty, nic nie stoi na przeszkodzie, by to właśnie uczynić.
![]() #257
| ![]() #258
|
Na zachodzie znajduje się nie chronione przez Cepidów przejście [#258], z pomocą którego możesz zbliżyć się niezauważony do budynku, o ile włączysz maskowanie <2>. Stamtąd udaj się w kierunku kolejnego punktu taktycznego <1>, gdzie do barykady przytwierdzony jest ciężki karabin maszynowy [#259]. Broń ta idealnie nada się do zlikwidowania wszystkich obcych. Po zabiciu pierwszego kosmity, pozostali zaczną biec w Twoim kierunku, co ułatwi Ci wybicie wszystkich wrogów do nogi.
![]() | Na środku małego jeziorka, które powstało w wyniku powodzi, znajduje się głowa Statuy Wolności. Zanurkuj i wpłyń do niej, by znaleźć kolejną pamiątkę. |
![]() #259
| ![]() #260
|
Ostatni wariant to pójście na żywioł. Jeśli chcesz od razu podążyć w stronę transportera opancerzonego <3>, skieruj się na północny-wschód i zacznij likwidować wszystkich obcych, którzy staną Ci na drodze. W punkcie <4> znajduje się spory arsenał, w tym granatnik L-TAG [#260].
![]() #261
| ![]() #262
|
Bez względu na to, w jaki sposób pozbędziesz się wrogów, w końcu dotrzesz do transportera opancerzonego [#261]. Kiedy zajmiesz miejsce za jego sterami, Cepidzi zrzucą w desancie kilku Piechurów i jednego Dewastatora. Rozwal obcych z dowolnej broni (obie są nielimitowane), a następnie szybko pozbieraj nanokatalizatory. Wróć do pojazdu i zniszcz rakietami zaznaczone niebieskim markerem drzwi [#262].
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Jakiego budynku? Bo jak chodzi o tą stację to potem jak zabijesz tego komandora to musisz rozwalić te drzwi
Chodzi ci o ten ,,szpital'' bo ja też miałem z nim problem na początku idź przed siebie a potem odpal wizier i szukaj znaczka amunicji najlepiej zaznaczyć go sobie na wizjerze i w okolicy amunicji są skoki do wyjścia
Mam nadzieję że pomogłem
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
Nareszcie mądry komentarz :)
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
Niektórzy mają problem ze znajdźkami ale ten idiota nie wie o nich ;-:
a na co nam te kluczyki???????????????????????
Na nic zresztą jak wszystkie znajdźki w każdej grze ;_:
Poradnik do tak prostej gry ..
Chyba dla dzieci nie pełno sprawnych . (Z całym szacunkiem do nich)
JA PIERDOLE SKORO MASZ WYJEBANE NA PORADNIKI TO WYPIERDALAJ STĄD! NA CHUJ CZYTASZ CO!? NIEKTÓRZY MOŻE CHCĄ ZROBIĆ TO NA 100% I NIE MOGĄ ZDOBYĆ ZNAJDZIEK PROBLEM KURWA ZJEBIE?! TO WYPIERDALAJ!
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Nie wiesz co to ZNAJDŹKI IDIOTO? BO CHYBA NIE nie którzy chcą zrobić grę na 100% ale nie mogą ich znaleźć no to po poradnik sięgają i widać kto tu kupuje grę tylko po to żeby chwycić karabin i wyżynać wszystkich po kolei
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












