Szczur doświadczalny (1) | Opis przejścia Crysis 2 poradnik Crysis 2
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
Szczur doświadczalny
Przedostań się do magazynu
Zniszcz informacje o miejscu pobytu Goulda
Zmagania rozpoczniesz na piętrze budynku, do którego dotarłeś w poprzedniej misji. Zgodnie z sugestią gry uruchom kamuflaż i zbliż się do wybitego okna. Rozejrzyj się dokładnie po okolicy i sprawdź dostępne opcje taktyczne [#105]. Twoim celem jest duży magazyn po drugiej stronie doku.
#105
| #106
|
Przy odrobinie wysiłku można dostać się na miejsce pod osłoną kamuflażu - na zachodzie jest droga [#106], która pozwoli Ci przejść na jej drugi koniec bez wzbudzania podejrzeń, a stojące na ulicy samochody i ciężarówki zapewnią osłonę podczas regeneracji energii. Lepiej jednak zastosować wariant siłowy, zwłaszcza, że masz ku temu odpowiednie warunki. Już za chwilę zdobędziesz karabin snajperski DSG-1, a okno, z którego spoglądasz na okolicę, stanowi doskonały punkt do ostrzeliwania wrogów.
Wejdź na położoną na zachodzie drogę i omijając porzucone auta, przesuń się na jej koniec. Na końcu trasy leży martwy żołnierz, a obok niego kluczyki do samochodu. |
#107
| #108
|
Pamiętając o włączonym kamuflażu zejdź na dół i po cichu zlikwiduj <3> stojącego tu piechura [#107]. Zabierz mu karabin snajperski i natychmiast wróć na górę. Rozpocznij likwidację żołnierzy, pamiętając by najpierw pozbyć się tych stojących najbliżej [#108], natomiast później zajmij się wojskiem nadbiegającym z centralnej części doku. Do niszczenia większych grup wykorzystuj rozstawione tu i ówdzie beczki. Jeżeli zabraknie Ci amunicji, włącz kamuflaż i zejdź na dół do małej budki [#109]. W środku znajduje się skrzynka z nabojami.
#109
| #110
|
W dokach możesz pobawić się również w myśliwego. Plansza nadaje się doskonale do polowania na przeciwników, bo znajdziesz tu dużo miejsc pozwalających się schować, jest też woda, którą można wykorzystać do przemieszczania się z miejsca na miejsce. Jeśli zdecydujesz się na łowy, warto wziąć pod uwagę opcje taktyczne. W okolicy znajduje się spora liczba zielonych beczek [#110], z których po trafieniu zaczną wydobywać się kłęby dymu <4>. Gra pozwala także oznaczyć markerem pomost, idealnie nadający się do wyjścia z wody <2>.
Bez względu na to, który wariant wybierzesz, musisz się dostać do położonego na środku doku budynku <1> - jeżeli tego nie zrobisz, będą z niego na okrągło wybiegać żołnierze. Kiedy wejdziesz do środka, program zaliczy checkpoint, zachowujący dotychczasowe dokonania.
#111
| #112
|
Bez względu na to, którą opcję wybierzesz, w końcu dotrzesz do magazynu [#111]. Parter kontroluje niewielka grupa żołnierzy - ich wyeliminowanie nie powinno sprawić Ci większych trudności. Zlikwidowawszy wszystkich przeciwników, koniecznie zabierz ze sobą ciężki karabin maszynowy [#112] i wejdź do windy [#113]. Kabina zamknie się automatycznie, a Ty pojedziesz na ostatnie piętro budynku.
Zanim wyjedziesz na górę, sprawdź pomieszczenie zlokalizowane obok zachodniego wejścia do budynku. Na stoliku znajdziesz czytnik z rozmową emailową. |
#113
| #114
|
U góry przebywa trzech żołnierzy - zabij ich w dowolny sposób. Kiedy uporasz się z rywalami, podejdź do oznaczonej niebieskim markerem szafy [#114]. Poślij serię z karabinu w kierunku komputera, a zostanie on zniszczony.