Nieśmiertelniki (2) | Znajdźki w Crysis 2 poradnik Crysis 2
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
#9 - Upadek korporacji
![]() | ![]() |
Kiedy ogromna fala wyrzuci Cię z budynku firmy Hargreave-Rasch, znajdziesz się w małym jeziorku z zatopioną łodzią. Wyjdź na brzeg w pobliżu tunelu i spójrz na taflę wody. Zanurkuj w spienionym miejscu i dokładnie zbadaj dno. Nieśmiertelnik leży tuż obok wraku samochodu.
#10 - Niebezpieczna przystań
![]() | ![]() |
Kiedy sierżant Rainer otworzy Ci metalową bramkę, nie skręcaj od razu w prawo na most, ale pobiegnij prosto. Za drugą z kolei baterią rakiet znajduje się kilka palet z pudłami. Rzuć okiem na nie, a na jednej z nich znajdziesz poszukiwany przedmiot.
#11 - Stacja końcowa
![]() | ![]() |
Kiedy po raz pierwszy spotkasz się z pułkownikiem Barcalyem i Natanem Gouldem, poczekaj aż odzyskasz kontrolę nad bohaterem, a potem obróć się w lewo. Podejdź do dwóch żołnierzy marines i zabierz nieśmiertelnik ze stołu.
#12 - Awaria zasilania
![]() | ![]() |
Po odparciu ataku na Times Square, dostaniesz się na lądowisko, gdzie będą na Ciebie czekać żołnierze marines. Zamiast jednak skierować się do samolotu, idź na wschód. Znajdziesz tam wojskowa ciężarówkę a przed nią stolik. Nieśmiertelnik leży na tym ostatnim.
#13 - Oko cyklonu
![]() | ![]() |
Kiedy wpadniesz w pułapkę komandora Lockharta, Hargreave otworzy Ci drzwi do sąsiedniego pomieszczenia. Wejdź do środka i przyjrzyj się palecie z pudełkami, która stoi w rogu sali. Poszukiwany nieśmiertelnik leży na nich.
#14 - Maski zdjąć
![]() | ![]() |
Po tym jak Tara Strickland uwolni Cię z sali operacyjnej, wyjedziesz windą na górę. Zlikwiduj wrogów i wejdź po schodach na pierwsze piętro. W niewielkim korytarzu leży sporo skrzyń z amunicją, a obok nich nieśmiertelnik.
#15 - Z popiołów #1
![]() | ![]() |
Po przymusowym zakończeniu przejażdżki w transporterze opancerzonym, będziesz musiał wedrzeć się do budynku kontrolowanego przez Cepidów. Gdy to zrobisz, skieruj się do wind. Nieśmiertelnik leży na podłodze w otwartej kabinie.
#16 - Z popiołów #2
![]() | ![]() |
Po zaznaczeniu celu dla lotnictwa walka przeniesie się na dachy budynków ze szklarniami. Zlokalizuj najwyżej położoną konstrukcję (blisko punktu taktycznego <2>) i wejdź na jej dach. Nieśmiertelnik leży obok ciała żołnierza.
#17 - Spacer po parku
![]() | ![]() |
Kiedy znajdziesz się na gęsto obstawionym przez Cepidów placu przed iglicą, zejdź na dół po schodach do tunelu pod żółtymi budynkami EMAT. Nieśmiertelnik leży w głównym przejściu, na materacu obok misia.