Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 poradnik Crysis 2
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
Z popiołów
Podczołgaj się do Tary Strickland i Nathana Goulda [#419]. W pewnym momencie na ekranie pojawi się polecenie wykonania skoku, co też niezwłocznie uczyń. Przez moment będziesz mógł podziwiać do czego doprowadziła eksplozja rezydencji Hargreave'a, ale niezbyt długo, bo znów trzeba ruszać w drogę.
Jak tylko odzyskasz kontrolę nad bohaterem, zignoruj konwój i skieruj się naprzód w stronę trzech żółtych beczek. Nieopodal nich leżą kluczyki. |
#419
| #420
|
Udaj się do struktury Cepidów w Central Parku
Wsiądź do pojazdu
Wejdź do transportu opancerzonego [#420], który został oznaczony niebieskim markerem. Twoim zadaniem podczas będzie obsługa broni znajdujących się na pokładzie maszyny. Nie musisz przejmować się kontrolowaniem wehikułu - tym zajmie się jego kierowca.
Tak jak w rozdziale Szał na drodze, tak teraz możesz korzystać z dwóch potężnych środków zagłady: działa oraz wyrzutni rakiet. Amunicja nie jest limitowana, ale nie oznacza to, że możesz ciągle trzymać palec na spuście. Po wystrzeleniu kilku pocisków trzeba cierpliwie poczekać, aż bronie przeładują się.
Pierwsza faza podróży minie bez większych niespodzianek. Siedź cierpliwie, słuchaj rozmowy pomiędzy Tarą Strickland a pułkownikiem Barclayem i obserwuj zrujnowane ulice Manhattanu.
#421
| #422
|
Osłaniaj konwój
Sytuacja tradycyjnie wymknie się spod kontroli i to szybciej niż się spodziewasz. Obcy zaatakują konwój [#421], więc musisz przejść do działania. Podczas gry transporter będzie kierować się zaprogramowaną z góry trasą, Ty skoncentruj się na likwidowaniu przeciwników [#422]. Początkowo do walki staną Piechurzy Cepidów, ale chwilę później dołączy do nich także Pulsar [#423]. Nie oszczędzaj amunicji, bo pojazd - choć wytrzymały - nie wytrzyma zmasowanego ataku.
#423
| #424
|
Po zniszczeniu Pulsara konwój będzie jechać jeszcze przez kilkanaście sekund. Na kolejnej ulicy macki struktury obcych wystrzelą spod ziemi [#424] i uszkodzą transporter. Definitywnie.
Przebij się przez budynek i dołącz do drużyny
Strickland i Gould oznajmią Ci przez radio, że natychmiast potrzebują Twojej pomocy. Niestety, sam dysponujesz zaledwie zwykłym pistoletem, więc o nawiązaniu walki z kosmitami w tej sytuacji nie ma mowy. Na szczęście kawałek dalej będzie leżeć Grendel i K-Volt [#425] - ta ostatnia pukawka szybko i skutecznie wyłącza z walki Cepidów.
#425
| #426
|
Walkę z obcymi traktuj wyłącznie jako ostateczność, bo starcie do łatwych należeć nie będzie. Nawet jeśli uda Ci się pokonać wszystkich Piechurów, to pozostaje jeszcze Dewastator [#426]. Ładunki wybuchowe znajdziesz dopiero w budynku [#428] (przy punkcie taktycznym <3>), ale gdy już się tam dostaniesz, nie będzie sensu wracać. Tak więc zignoruj wrogów, chyba, że strasznie zależy Ci na zdobyciu nanokatalizatorów.
#427
| #428
|
Obok Cepidów można przejść niezauważenie w kamuflażu. Wystarczy skierować się na zachód z miejsca, gdzie macki rozwaliły pojazd [#427], a potem powoli wejść do budynku. Gdy znajdziesz się w środku, przejdź przez najdalej wysunięte na prawo drzwi [#429] - tutejszy korytarz doprowadzi Cię prosto do windy [#430].
Po dotarciu do wind, wejdź najpierw do otwartej kabiny. Nieśmiertelnik znajduje się na podłodze, trudno go nie zauważyć. |
#429
| #430
|
Zajmij punkt obserwacyjny i oznacz cele
Wojsko poprosi Cię, żebyś oznaczył kanonierkę kosmitów dla lotnictwa. Zanim jednak to zrobisz, będziesz zmuszony przebić się do okien. Skręć w lewo, podnieś działo mikrofalowe X-43 MIKE i zacznij oczyszczać kolejne pomieszczenia z obcych [#431]. W ich likwidownaiu może pomóc Ci wieżyczka <2>, umieszczona w oknie [#432] pod uszkodzonym neonem "hotels".
#431
| #432
|
Stań plecami do niebieskiego markera i idź na południowy-wschód. Gdy dotrzesz do końca sali, spójrz na zachód. Pamiątka leży koło łóżka, w rozwalonym pokoju. |
#433
| #434
|
Zaznacz zasadzkę Cepidów jako cel nalotu
Wyjdź przez zniszczone okno [#433] na platformę i uruchom wizjer. Namierz latający pojazd obcych [#434] i zaznacz go za pomocą klawisza F. Lotnictwo rozwali wroga, a Ty otrzymasz nowe zadanie.
#435
| #436
|
Zejdź na dół budynku i przegrupuj się z drużyną
Wskocz przez okno pod neonem "hotels" (to samo, gdzie przytwierdzony był CKM - jeżeli wcześniej go nie zabrałeś, koniecznie zrób to teraz) i skieruj się do drzwi [#435] na wprost. Wyjdź po schodach i przez wyrwę w ścianie dostań się na dach.
Zabierz amunicję leżącą w punkcie taktycznym <1>, a następnie podejdź do krawędzi dachu [#436]. Na kolejnym budynku znajduje się spora grupa obcych.
Zeskocz na sąsiedni dach i zacznij zabijać kosmitów, najlepiej wykorzystując zdobyty chwilę wcześniej CKM. Przeciwnicy mają przewagę, ale karabin maszynowy w zupełności wystarczy, by ją zniwelować. W okolicy kręcą się również dwa Dewastatatory [#437]. Wykorzystując broń K-Volt i amunicję ze skrzynek, powinieneś zabić je bez większych trudności.
W południowo-zachodniej części dachu znajduje się oszklona, najwyżej położona konstrukcja. Wskocz na jej dach. Nieśmiertelnik leży obok ciała żołnierza. |
#437
| #438
|
Kieruj się na południowy-zachód [#438], w stronę niebieskiego markera. Gdy zbliżysz się do krawędzi dachu [#439], sąsiedni budynek zawali się, zbliżając się do Ciebie. Wykorzystaj otrzymaną szansę i przeskocz na dach z włączonym pancerzem.
#439
| #440
|
Kiedy wylądujesz, będziesz mógł obejrzeć niesamowitą scenę przedstawiającą podniesienie Central Parku [#440]. Kilkanaście sekund później etap zakończy się. Szykuj się na wielki finał!