Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Crysis 2 - poradnik do gry

Crysis 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 poradnik Crysis 2

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

Z popiołów

Podczołgaj się do Tary Strickland i Nathana Goulda [#419]. W pewnym momencie na ekranie pojawi się polecenie wykonania skoku, co też niezwłocznie uczyń. Przez moment będziesz mógł podziwiać do czego doprowadziła eksplozja rezydencji Hargreave'a, ale niezbyt długo, bo znów trzeba ruszać w drogę.

Jak tylko odzyskasz kontrolę nad bohaterem, zignoruj konwój i skieruj się naprzód w stronę trzech żółtych beczek - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry

Jak tylko odzyskasz kontrolę nad bohaterem, zignoruj konwój i skieruj się naprzód w stronę trzech żółtych beczek. Nieopodal nich leżą kluczyki.

#419 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#419
#420 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#420

Udaj się do struktury Cepidów w Central Parku

Wsiądź do pojazdu

Wejdź do transportu opancerzonego [#420], który został oznaczony niebieskim markerem. Twoim zadaniem podczas będzie obsługa broni znajdujących się na pokładzie maszyny. Nie musisz przejmować się kontrolowaniem wehikułu - tym zajmie się jego kierowca.

Tak jak w rozdziale Szał na drodze, tak teraz możesz korzystać z dwóch potężnych środków zagłady: działa oraz wyrzutni rakiet. Amunicja nie jest limitowana, ale nie oznacza to, że możesz ciągle trzymać palec na spuście. Po wystrzeleniu kilku pocisków trzeba cierpliwie poczekać, aż bronie przeładują się.

Pierwsza faza podróży minie bez większych niespodzianek. Siedź cierpliwie, słuchaj rozmowy pomiędzy Tarą Strickland a pułkownikiem Barclayem i obserwuj zrujnowane ulice Manhattanu.

#421 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#421
#422 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#422

Osłaniaj konwój

Sytuacja tradycyjnie wymknie się spod kontroli i to szybciej niż się spodziewasz. Obcy zaatakują konwój [#421], więc musisz przejść do działania. Podczas gry transporter będzie kierować się zaprogramowaną z góry trasą, Ty skoncentruj się na likwidowaniu przeciwników [#422]. Początkowo do walki staną Piechurzy Cepidów, ale chwilę później dołączy do nich także Pulsar [#423]. Nie oszczędzaj amunicji, bo pojazd - choć wytrzymały - nie wytrzyma zmasowanego ataku.

#423 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#423
#424 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#424

Po zniszczeniu Pulsara konwój będzie jechać jeszcze przez kilkanaście sekund. Na kolejnej ulicy macki struktury obcych wystrzelą spod ziemi [#424] i uszkodzą transporter. Definitywnie.

Przebij się przez budynek i dołącz do drużyny

Strickland i Gould oznajmią Ci przez radio, że natychmiast potrzebują Twojej pomocy. Niestety, sam dysponujesz zaledwie zwykłym pistoletem, więc o nawiązaniu walki z kosmitami w tej sytuacji nie ma mowy. Na szczęście kawałek dalej będzie leżeć Grendel i K-Volt [#425] - ta ostatnia pukawka szybko i skutecznie wyłącza z walki Cepidów.

#425 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#425
#426 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#426

Walkę z obcymi traktuj wyłącznie jako ostateczność, bo starcie do łatwych należeć nie będzie. Nawet jeśli uda Ci się pokonać wszystkich Piechurów, to pozostaje jeszcze Dewastator [#426]. Ładunki wybuchowe znajdziesz dopiero w budynku [#428] (przy punkcie taktycznym <3>), ale gdy już się tam dostaniesz, nie będzie sensu wracać. Tak więc zignoruj wrogów, chyba, że strasznie zależy Ci na zdobyciu nanokatalizatorów.

#427 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#427
#428 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#428

Obok Cepidów można przejść niezauważenie w kamuflażu. Wystarczy skierować się na zachód z miejsca, gdzie macki rozwaliły pojazd [#427], a potem powoli wejść do budynku. Gdy znajdziesz się w środku, przejdź przez najdalej wysunięte na prawo drzwi [#429] - tutejszy korytarz doprowadzi Cię prosto do windy [#430].

Po dotarciu do wind, wejdź najpierw do otwartej kabiny - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry

Po dotarciu do wind, wejdź najpierw do otwartej kabiny. Nieśmiertelnik znajduje się na podłodze, trudno go nie zauważyć.

#429 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#429
#430 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#430

Zajmij punkt obserwacyjny i oznacz cele

Wojsko poprosi Cię, żebyś oznaczył kanonierkę kosmitów dla lotnictwa. Zanim jednak to zrobisz, będziesz zmuszony przebić się do okien. Skręć w lewo, podnieś działo mikrofalowe X-43 MIKE i zacznij oczyszczać kolejne pomieszczenia z obcych [#431]. W ich likwidownaiu może pomóc Ci wieżyczka <2>, umieszczona w oknie [#432] pod uszkodzonym neonem "hotels".

#431 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#431
#432 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#432
Stań plecami do niebieskiego markera i idź na południowy-wschód - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry

Stań plecami do niebieskiego markera i idź na południowy-wschód. Gdy dotrzesz do końca sali, spójrz na zachód. Pamiątka leży koło łóżka, w rozwalonym pokoju.

#433 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#433
#434 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#434

Zaznacz zasadzkę Cepidów jako cel nalotu

Wyjdź przez zniszczone okno [#433] na platformę i uruchom wizjer. Namierz latający pojazd obcych [#434] i zaznacz go za pomocą klawisza F. Lotnictwo rozwali wroga, a Ty otrzymasz nowe zadanie.

#435 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#435
#436 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#436

Zejdź na dół budynku i przegrupuj się z drużyną

Wskocz przez okno pod neonem "hotels" (to samo, gdzie przytwierdzony był CKM - jeżeli wcześniej go nie zabrałeś, koniecznie zrób to teraz) i skieruj się do drzwi [#435] na wprost. Wyjdź po schodach i przez wyrwę w ścianie dostań się na dach.

Zabierz amunicję leżącą w punkcie taktycznym <1>, a następnie podejdź do krawędzi dachu [#436]. Na kolejnym budynku znajduje się spora grupa obcych.

Zeskocz na sąsiedni dach i zacznij zabijać kosmitów, najlepiej wykorzystując zdobyty chwilę wcześniej CKM. Przeciwnicy mają przewagę, ale karabin maszynowy w zupełności wystarczy, by ją zniwelować. W okolicy kręcą się również dwa Dewastatatory [#437]. Wykorzystując broń K-Volt i amunicję ze skrzynek, powinieneś zabić je bez większych trudności.

W południowo-zachodniej części dachu znajduje się oszklona, najwyżej położona konstrukcja - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry

W południowo-zachodniej części dachu znajduje się oszklona, najwyżej położona konstrukcja. Wskocz na jej dach. Nieśmiertelnik leży obok ciała żołnierza.

#437 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#437
#438 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#438

Kieruj się na południowy-zachód [#438], w stronę niebieskiego markera. Gdy zbliżysz się do krawędzi dachu [#439], sąsiedni budynek zawali się, zbliżając się do Ciebie. Wykorzystaj otrzymaną szansę i przeskocz na dach z włączonym pancerzem.

#439 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#439
#440 - Z popiołów | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#440

Kiedy wylądujesz, będziesz mógł obejrzeć niesamowitą scenę przedstawiającą podniesienie Central Parku [#440]. Kilkanaście sekund później etap zakończy się. Szykuj się na wielki finał!