Awaria zasilania | Opis przejścia Crysis 2 poradnik Crysis 2
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
Awaria zasilania
Mimo ataku Cepidów w poprzedniej misji, operacja mająca na celu ewakuację cywilów jest kontynuowana. Po przymusowej ucieczce ze stacji kolejowej wojsko decyduje się wyznaczyć kolejny punkt zborny - jest nim jeden z najbardziej znanych placów w Nowym Jorku - Times Square.
Broń strefy ewakuacji powietrznej
Dołącz do marines na Times Square
Po rozpoczęciu misji od razu skieruj się na południowy-wschód. Kiedy dotrzesz do ulicy, natychmiast skręć w prawo. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do nie pilnowanego przez nikogo punktu kontrolnego [#345]. Przejdź przez bramę i podążaj naprzód.
Na prawo od bramy wyznaczającej punkt kontrolny stoi niewielki, spowity w mroku budynek. Wejdź do środka i zbadaj pomieszczenie, a znajdziesz kluczyki. | |
Po przejściu przez punkt kontrolny skręć w lewo i wejdź do zdewastowanej knajpki (Sandwich Bar). Pamiątka leży w jednym z jej pomieszczeń, obok kasy. |
#345
| #346
|
To już ostatnie chwile spokoju. Gdy zbliżysz się do Times Square [#346], zauważysz żołnierzy, którzy próbują odeprzeć atak kosmitów. Sprawdź za pomocą wizjera dostępne opcje taktyczne i zeskocz na plac. Czas pomóc Amerykanom.
Odeprzyj atak Cepidów
Walka nie będzie ani łatwa, ani krótka. Oprócz Piechurów, wrogie dowództwo wystawi też do potyczki jednego Dewastatora. W wykończeniu tego powolnego, ale za to uzbrojonego po zęby stwora pomogą Ci ładunki wybuchowe C4 (do zdobycia w małej budce na środku placu <1>) lub ciężki karabin maszynowy <2>, umieszczony na piętrze jedynego "otwartego" w tym rejonie budynku [#347].
#347
| #348
|
Kolejni wrogowie będą Cię atakować falami z południowego-zachodu. Najlepszą taktyką obrony jest zajęcie miejsca za barykadą na środku placu [#348] i likwidowanie przeciwników z małej odległości, gdy Ci zbliżą się do umocnień. W przeżyciu na placu boju pomoże Ci kolejny CKM, który przymocowany jest do jednej z zasłon. Istotne jest również to, że obok stoi ciężarówka z amunicją, pozwalającą uzupełniać naboje do zwykłych pukawek.
Po zniszczeniu kilku grup Cepidów na Times Square nagle zgaśnie światło. Wykorzystaj chwilę spokoju, by odpowiednio się dozbroić i poczekaj na dalszy rozwój wypadków.
#349
| #350
|
Wrogowie uderzą po raz kolejny - wśród kosmitów znajdzie się nawet Bojowy Piechur. Zlikwiduj jak najszybciej wszystkich rywali, pomagając sobie przy tym nanowizją [#349]. Kiedy uda Ci się wyjść cało z tego starcia, obcy rzucą do walki swoją broń ostateczną - Pulsara [#350] - w towarzystwie innych, mniejszych jednostek.
To będzie już Twoje trzecie spotkanie z mechem - wiesz już zatem, że najlepszą metodą na uniknięcie śmierci z rąk maszyny, jest wykorzystanie kamuflażu. Krąż dookoła umieszczonej na środku placu budy i likwiduj kolejnych rywali, uważając przy tym, by nie zostać namierzonym przez Pulsara. Dopiero gdy pozbędziesz się wszystkich Łowców i Piechurów, przejdź do dania głównego.
Wykorzystaj kamuflaż żeby zdobyć niezbędny oręż do walki z Pulsarem, a następnie uderz w niego najmocniejszymi środkami zagłady - najlepiej ładunkami wybuchowymi C4 i rakietami z wyrzutni. Atak przyniesie należyty efekt i po chwili mech przejdzie do historii [#351].
#351
| #352
|
Dokonaj ewakuacji z płk. Barclayem
Wraz ze zniszczeniem Pulsara, obcy przestaną atakować Times Square. Zlokalizuj niewielki budynek w pobliżu miejsca, gdzie stawiałeś opór wrogom i skorzystaj z drzwi [#352], przepychając się tuż obok stojącego w nich żołnierza. Za nimi kryje się lądowisko, gdzie czekają transportowce VTOL.
Na wschód od samolotów znajduje się samotna ciężarówka, a obok niej nieduży stolik. Przyjrzyj się temu ostatniemu, a dostrzeżesz nieśmiertelnik. |
#353
| #354
|
Żołnierze powoli wycofują się z miasta, ostatni transportowiec [#353] czeka na największego bohatera, czyli Ciebie. Jak to jednak zwykle bywa, nie dane Ci będzie wydostać się z tego piekła. Z pułkownikiem Barcalyem skontaktuje się Jacob Hargreave i przekona oficera, że bardziej przydasz się tutaj, na miejscu.
Dokonaj sabotażu iglicy obcych
Na lądowisku pojawi się iglica obcych. Zgodnie z poleceniem Hargreave'a zbliż się do dużego otworu , zlokalizowanego u podstawy konstrukcji [#354] i wejdź do środka. Stracisz kontrolę nad bohaterem, ale za to będziesz mógł przez chwilę zobaczyć jak nanokombinezon Alcatraza w kontakcie z nanokatalizatorami z łatwością niszczy Cepidów.
#355
| #356
|
Przerywnik zakończy się wyrzuceniem żołnierza na ulicę. Zgodnie z zaleceniem gry uruchom trzykrotnie defibrylator [#355]. Po chwili Alcatraz odzyska przytomność, ale nie będzie w stanie podnieść się o własnych siłach. Jakby tego było mało, do ataku ruszy uszkodzony w wyniku wcześniejszego ataku Pulsar. Wykonuj polecenia wyświetlane na ekranie, aby dostać się do wiszącego nad Tobą transportowca [#356]. W ostatniej chwili dosięgniesz klapy od ładowni i odlecisz w siną dal.