Under Pressure | Crash Bandicoot 3 | Opis przejścia | Crash N. Sane Trilogy Poradnik Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Sekrety:
- Czysty klejnot (Clear Gem) - Zniszcz wszystkie 92 skrzynie.
Opis:
To pierwszy podwodny etap w grach z kolekcji Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. Przemieszczanie się pod wodą nie jest trudne (na pewno o wiele łatwiejsze od korzystania z plecaka odrzutowego z Crash Bandicoota 2), ale wskazana jest cierpliwość i precyzja żeby nie doprowadzić do przypadkowej śmierci bohatera ani nie pominąć żadnej z niemal 100 skrzyń.
Zacznij płynąć w prawo i od samego początku staraj się lokalizować i niszczyć skrzynie, które będą rozmieszczone w różnych miejscach na dnie. Po prawej stronie pływa rekin. Wykorzystaj to, że nie przemieszcza się on w pionie i przepłyń ostrożnie nad lub pod nim (jeśli chcesz ryzykować to możesz go też zlikwidować atakiem Spin). Zachowaj również odpowiednie środki ostrożności podczas podpływania do min. Domyślnie znajdują się one w jednym położeniu, ale będą przechylały się powoli w lewo lub w prawo w trakcie przepływania obok nich.
Kolejne skrzynie ukryte są za pokazanymi na obrazku roślinami i podobnych sytuacji musisz też spodziewać się w dalszej części etapu. Bardzo ważne jest to żeby dokładnie sprawdzić okolicę przed wyruszeniem do kolejnej sekcji oceanu.
Po chwili podpłyniesz do pierwszej ryby, która w regularnych odstępach czasu zmienia swoją objętość i przy okazji wysuwa kolce. Eliminuj te podwodne stworzenia gdy mają mniejszą objętość (podczas pływania możesz używać ataku Spin) lub je całkowicie omijaj.
Po odblokowaniu checkpointu dotrzyj do dużego okrągłego zbiornika. Zwróć tu uwagę na obracającą się platformę z wyładowaniami. Zaczekaj aż możliwe będzie bezpieczne wpłynięcie do zbiornika i następnie skorzystanie z jego dolnego otworu.
Płyń w dół, ale uważaj po drodze na agresywne odmiany ryb wysuwające się z bocznych otworów. Możesz je omijać płynąć w dół slalomem lub atakować i eliminować gdy są jedynie nieznacznie wysunięte. Na dole poniszcz nowe skrzynie i zacznij płynąć w stronę małego lewego tunelu. W trakcie przeprawy poniszcz dolne skrzynie, które ponownie mogą być trudne do zauważenia.
Płyń dalej w lewo i po odblokowaniu checkpointu wpłyń do wnętrza nowej konstrukcji (powyższy obrazek). Musisz tu wyruszyć w dół, ale koniecznie zatrzymuj się przy mijanych bocznych półkach, bo na każdej z nich jest po kilka skrzyń. Dodatkowo na najwyższej górnej półce (tej najbliżej miejsca startu) jest jedna całkowicie zasłonięta skrzynia, którą bardzo łatwo można przegapić (miejsce to zaznaczone zostało na obrazku). W sumie w tym pionowym tunelu do zniszczenia jest 8 skrzyń.
Wypłyń z metalowej konstrukcji i wejdź w interakcję ze swego rodzaju łodzią podwodną, która przez jakiś czas (niestety nie aż do samego końca etapu) posłuży ci do dalszych wojaży. Jest ona wyposażona w nielimitowany zapas torped, których możesz używać do niszczenia skrzyń oraz do rozprawiania się z wrogimi odmianami ryb. Najciekawsze zastosowanie dla torped to jednak możliwość niszczenia czerwonej rafy koralowej (przykład na powyższym obrazku). Każdy taki czerwony obiekt będzie skrywał nową skrzynię.
Podróżuj w prawo i niszcz wszyskie możliwe interaktywne obiekty z pomocą torped. Na sam koniec możesz też użyć jednego z pocisków do zniszczenia miny. Po dopłynięciu do małego tunelu zmuszony zostaniesz do zaprzestania dalszego korzystania z łodzi podwodnej.
Przepłyń w prawo i poniszcz wszystkie skrzynie. Obok znajdują się dwie komory z obrotowymi platformami. Najpierw przepłyń do prawej komory. Po tym jak się w niej zajdziesz zacznij płynąć po jej obrzeżach zgodnie z ruchem wskazówek zegara, dzięki czemu bezpiecznie dotrzesz do zaznaczonego na powyższym obrazku dolnego otworu.
Uważaj po drodze na nową rybę wyskakującą z dziury oraz na nową minę, obok której jest kilka skrzynek. Po lewej stronie znajdziesz drugą łódź podwodną. Po przejęciu nad nią kontroli zniszcz dolną rafę i dopiero wtedy rozpocznij podróż w lewo. Tak samo jak wcześniej zajmuj się niszczeniem wszystkich raf oraz innych interaktywnych obiektów.
W końcowej części etapu natrafisz na pływający w górnej części badanego obszaru fioletowy kryształ. Po jego zabraniu dotrzyj do sąsiedniego tunelu gdzie znajduje się portal pozwalający opuścić ten etap.