Toad Village | Crash Bandicoot 3 | Opis przejścia | Crash N. Sane Trilogy Poradnik Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Sekrety:
- Czysty klejnot (Clear Gem) - Zniszcz wszystkie 42 skrzynie.
- 1 bonusowa runda.
Opis:
To bardzo prosty etap jak na standardy serii Crash Bandicoot. Ukończenie go nie powinno ci przysporzyć żadnych kłopotów i nie skrywa on też żadnych niespodziewanych pułapek gdzie można byłoby nagle zginąć. To samo tyczy się skrzyń, które są łatwo dostępne i rozmieszczone w dobrze widocznych miejscach.
Podążaj wiejską dróżką i niszcz po drodze wszystkie skrzynie. Dwie skrzynie z jabłkami umieszczone są jedna pod drugą i zacznij się pomiędzy nimi odbijać żeby doprowadzić do zniszczenia obu z nich (jeśli najpierw zniszczysz dolną skrzynię to nie będziesz mógł doskoczyć do górnej).
Pierwszym napotkanym zagrożeniem będzie przechadzająca się koza. Stworzenia to możesz z łatwością omijać, aczkolwiek możliwe jest również eliminowanie ich. Przejdź przez mały zbiornik wodny, który jest na szczęście dostatecznie płytki żeby nie pojawiło się ryzyko utonięcia.
W jednej z kolejnych skrzyń jest maska Aku Aku, która zapewni ci dodatkową ochronę w przypadku popełnienia jakiegoś błędu (uwaga - maski nie chronią w sytuacji spadnięcia w przepaść!). W miejscu z powyższego obrazka po raz pierwszy zauważysz skrzynię, która podlega ciągłym transfromacjom. Postaraj się ją zniszczyć gdy na jej ściance pojawi się ikona Crasha, a zdobędziesz dodatkowe życie. Nie czekaj jednak z tą akcją zbyt długo, bo transformacje wkrótce przyśpieszą i wtedy trudniej będzie zdobyć pożądaną nagrodę.
Wkrótce spotkasz pierwszą ropuchę. Te stworzenia również możesz dość łatwo omijać, choć możliwe jest także pozbywanie się ich (wślizgi, ataki Spin, wskakiwanie na żaby). Nieco dalej stoi też rycerz i należy go ominąć (lub zabić) w momencie gdy nie wykonuje aktualnie obrotu ze swoim długim mieczem.
Za niedługo dotrzesz do pokazanej na obrazku płyty z pytajnikiem i ustawienie się na niej rozpocznie bonusową rundę. Także i ona jest bardzo prosta i zakłada zniszczenie siedmiu łatwo dostępnych drewnianych skrzyń (w jednej z nich jest ekstra życie).
Po zaliczeniu bonusowego etapu wznów przemarsz. Nie zaskoczy Cię on żadnymi dodatkowymi przeszkodami. Po minięciu jednego z kolejnych rycerzy zabierz ze sobą dobrze widoczny duży fioletowy kryształ. Dokończ podróż do portalu kończącego ten startowy poziom.