Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

High Time | Crash Bandicoot 3 | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy Poradnik Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Sekrety:

  1. Czysty klejnot (Clear Gem) - Zniszcz wszystkich 85 skrzyń.
  2. Fioletowy klejnot (Purple Gem) - Musisz odblokować ścieżkę śmierci i zaliczyć ją nie ginąc po drodze.
  3. 1 sekretny obszar (ścieżka śmierci - Death Route).
  4. 1 bonusowa runda.

Uwaga - Etap ten najlepiej jest zaliczyć dwa razy. Przy pierwszym podejściu zignoruj ścieżkę śmierci i skup się jedynie na dotarciu do wszystkich skrzyń. Rozgrywając misję po raz drugi dotrzyj do ścieżki śmierci i zalicz ją. Alternatywny portal kończący etap odnajdziesz tuż po zdobyciu fioletowego klejnotu.

Opis:

Nie jest to szczególnie wymagający etap, choć musisz oczywiście pilnować się podczas eliminowania przeciwników oraz omijania niektórych przeszkód. Dość łatwo możesz też pozyskać jeden z kolorowych klejnotów, przy czym pamiętaj, że ścieżka śmierci jest odblokowywana tylko jeśli w drodze do niej ani razu nie zginąłeś.

Z nowym typem utrudnień będziesz miał do czynienia tuż po rozpoczęciu tego etapu, albowiem niektórzy przeciwnicy będą rzucali dzbankami z łatwopalną substancją (powyższy obrazek) - High Time | Crash Bandicoot 3 | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Z nowym typem utrudnień będziesz miał do czynienia tuż po rozpoczęciu tego etapu, albowiem niektórzy przeciwnicy będą rzucali dzbankami z łatwopalną substancją (powyższy obrazek). Miejsca lądowania tych obiektów rozpoznasz po czarnych śladach na podłodze. Mechanizm działania jest bardzo prosty - zaczekaj aż znikną płomienie i przebiegnij dalej zanim przeciwnik rzuci kolejnym dzbankiem. Uwaga - Nie śpiesz się z opuszczeniem startowej lokacji, bo dzbanki rozbijają się w dwóch umieszczonych blisko siebie punktach.

Poniszcz skrzynie, odbij się od skrzynek ze strzałkami i następnie od trampoliny. Po wylądowaniu na małym balkoniku pozbądź się kolejnych skrzyń i zaczekaj na przybycie latającego dywanu, który przetransportuje Crasha na górę. W końcowej części wspinaczki odpal w locie atak Spin żeby pozbyć się przeciwnika na mniejszym latającym dywanie.

Na dachu zajmij się nowymi skrzyniami, po czym skieruj się w prawo i użyj nowego latającego dywanu do przedostania się do kolejnej lokacji. Na górze uważaj na małpę z dzbanami, której pozbądź się sprawnie wykonanym wślizgiem. Uważaj jednak żeby wślizg nie zakończył się za daleko po prawej stronie, bo lądują tam kolejne dzbanki z łatwopalną zawartością. Omiń je przy zachowaniu odpowiednich środków ostrożności.

1 - High Time | Crash Bandicoot 3 | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry
Podskocz żeby złapać się kratek i przemieszczaj się w prawo - High Time | Crash Bandicoot 3 | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Podskocz żeby złapać się kratek i przemieszczaj się w prawo. Napotykanych skorpionów najlepiej jest pozbywać się, choć możesz też odczekiwać na właściwe momenty żeby część z nich ominąć. Po drodze zadbaj oczywiście o zeskoczenie na mały balkonik, na którym znajduje się sporo skrzyń do zniszczenia. Po dotarciu do końcowej części kratek zeskocz z kolei na latający dywan.

Skorzystaj z kolejnego dywanu, który pozwoli ci dotrzeć do pokazanej na obrazku 1 płyty z pytajnikiem. Przystąp oczywiście do bonusowej rundy. W trakcie rozgrywania jej pomagaj sobie początkowo podwójnym skokiem. Przypilnuj się w miejscu z grupami skrzyń z jabłkami (obrazek 2). Postaraj się najpierw zniszczyć te górne oraz najwyżej zawieszoną pojedynczą. Dopiero na koniec zostaw sobie dolne (możesz też uderzyć w ziemię ciałem stojąc z boku i nie ryzykować w ten sposób skokami nad przepaścią).

2 - High Time | Crash Bandicoot 3 | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry
Po powrocie z bonusowej rundy wyrusz dalej - High Time | Crash Bandicoot 3 | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Po powrocie z bonusowej rundy wyrusz dalej. Wskocz na jeden z latających dywanów i w trakcie podróży do nowej półki zgarnij przy okazji fioletowy kryształ. W nowym obszarze ponownie bezbłędnie wykonaj wślizg w celu pozbycia się małpy z dzbankami. Omiń następnie kolejne miejsca, w których pojawia się ogień.

Jeżeli do tej pory nie zginąłeś to w miejscu pokazanym na obrazku 1 pojawi się płyta z czaszką podróżująca do ścieżki śmierci (Death Route). Po dotarciu do tej sekretnej lokacji uniknij nowych płonących obszarów. Na górze odbij się od trampoliny i wyląduj na dywanie. Prawa półka jest okupowana przez nową małpę z dzbanami i w ramach wyjątku dobrze byłoby na niej wylądować (pomóż sobie podwójnym skokiem). Wyrusz dalej i pozbądź się przeciwnika na latającym dywanie w trakcie jednego z kolejnych skoków. Złap się następnie nowych kratek i eliminuj po drodze skorpiony. Przypilnuj się z kilkoma kolejnymi lądowaniami na latających dywanach, bo można się w tych miejscach łatwo pomylić.

Pokazany na obrazku 2 fioletowy klejnot jest na ostatniej pólce. Tuż obok jest też portal kończący etap. Uwaga - Jeśli nie chcesz powtórnie zaliczać całego początku opisywanego etapu to po zdobyciu klejnotu popełnij samobójstwo. Powrócisz do ostatniego checkpointu na głównej ścieżce nie tracąc przy tym fioletowego klejnotu.

W celu kontynuowania podróży przez główną część mapy musisz przystąpić do nowej wspinaczki wiążącej się z koniecznością odbijania się od trampolin i korzystania z latających dywanów - High Time | Crash Bandicoot 3 | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

W celu kontynuowania podróży przez główną część mapy musisz przystąpić do nowej wspinaczki wiążącej się z koniecznością odbijania się od trampolin i korzystania z latających dywanów. Po najwyższej półce podróżuje małpa z dzbanami. Zaczekaj aż przemieści się ona w prawo i po wylądowaniu w tym miejscu jak najszybciej przejdź na sąsiedni dach.

Ostrożnie zdetonuj nowe skrzynie z TNT i skorzystaj z pobliskich latających dywanów. W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku przebywa nieznany ci jeszcze przeciwnik. Rzuca on regularnie kolejnymi szablami. Po zeskoczeniu na prowadzącą do niego półkę wykonuj po drodze skoki żeby nie dać się trafić. Samego wroga możesz pozbyć się wślizgiem, atakiem Spin albo lądując na nim.

Podróżuj w prawo uważając na TNT (jedna z grup czerwonych skrzyń może ci pomóc w zabiciu małpy z dzbanami), na wroga na latającym dywanie i na skorpiony. Przemieszczaj się po kolejnych kraktach i zeskakuj w odpowiednich miejscach na latające dywany. Już wkrótce dotrzesz do "głównego" portalu do zakończenia etapu.