Sewer or Later | Sewer Warp Room | Opis przejścia | Crash N. Sane Trilogy Poradnik Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Sekrety:
- Czysty klejnot #1 (Clear Gem) - Zniszcz wszystkich 57 skrzyń.
- Czysty klejnot #2 (Clear Gem) - Znajduje się on w sekretnej lokacji odblokowanej po użyciu żółtego klejnotu
- 1 sekretna lokacja (wymagany żółty klejnot).
- 1 bonusowa runda.
Opis:
To kolejny już etap rozgrywający się w kanałach. Zawiera on kilka nowych elementów, aczkolwiek zdecydowana większość pułapek i wrogów powinna ci być już znana. Staraj się podążać zgodnie z poniższym opisem, gdyż obranie "złej" ścieżki może doprowadzić do przypadkowego pominięcia niektórych skrzyń potrzebnych do odblokowania czystych klejnotów.
Po rozpoczęciu etapu omiń skrzynkę z nitrogliceryną oraz pierwsze roboty. Już wkrótce po raz pierwszy spotkasz przeciwnika wyposażonego w miotacz ognia (pokazuje go powyższy obrazek). Nie ruszaj się z miejsca dopóki nie przestanie używać broni i dopiero wtedy go wymiń lub wyeliminuj odpalając atak Spin w locie.
Przejdź przez nowy tunel z robotami i zatrzymaj się przy zbiorniku z węgorzem. Najpierw warto się tu postarać o zniszczenie bocznych skrzyń, a następnie zacząć przeskakiwać na pływające platformy (pamiętaj, że mogą one zatonąć jeśli za długo się na nich zatrzymasz).
W kolejnej lokacji skorzystaj z jeszcze jednej platformy i dotrzyj do pierwszego punktu kontrolnego. Jeśli w poprzednim etapie zdołałeś zdobyć żółty klejnot to możesz ustawić się na pokazanej na obrazku 1 platformie i przenieść się do sekretnej lokacji. Wkrocz tu do nowego obszaru z wyładowaniami. Musisz bardzo dokładnie odbijać się od metalowych skrzynek ze strzałkami, dzięki czemu dotrzesz do dwóch nowych pływających platform.
W kolejnym korytarzu jest pokazany na obrazku 2 czysty klejnot. Po jego zdobyciu postaraj się POWRÓCIĆ do miejsca startu. Nie podążaj dalej tą ścieżką, bo wtedy możesz ominąć niektóre skrzynie w głównej części kanałów. Uwaga - jeśli zginiesz w drodze do miejsca startu to nie próbuj ponownie przenosić się do sekretnej lokacji, bo zdobytego czystego klejnotu już nie utracisz.
Po powrocie do głównej części kanałów wyrusz dalej i po drodze niszcz oczywiście nowe drewniane skrzynie. Ostrożnie omiń pracujący wentylator (nie możesz niestety go uszkodzić) i zbliż się do nowego wroga z miotaczem ognia. Tak samo jak wcześniej nie ruszaj się z miejsca dopóki nie zacznie przeładowywać broni.
W kolejnym korytarzu omiń beczki oraz roboty. Dotrzesz wkrótce do pokazanej na obrazku 1 płyty z pytajnikiem (krążą wokół niej opancerzone szczury) i ustawienie się na niej przeniesie Cię do bonusowej rundy. Do zniszczenia masz tu 16 skrzyń. Dotrzyj do skrzynki z wykrzyknikiem i po uderzeniu w nią zbliż się do drewnianych skrzyń umieszczonych na zielonych skrzyniach z nitrogliceryną. Przeskakuj na kolejne skrzynie i zadbaj o to żeby każde lądowanie było bardzo precyzyjne. Po ich ominięciu dotrzyj do zaznaczonej na obrazku 2 skrzyni z wykrzyknikiem. Uderzenie w nią odblokuje kilka nowych skrzyń po lewej stronie. Odbij się od tej ze strzałką, zniszcz ostatnią górną skrzynię z ekstra życiem i dotrzyj do wyjścia z bonusowej rundy.
Uwaga - Nie przejmuj się jeśli nie zdołasz zniszczyć wszystkich zwykłych skrzyń umieszczonych na zielonych skrzyniach z nitrogliceryną. W dalszej części etapu będziesz mógł zdetonować wszystkie zielone skrzynie i eksplozje zniszczą również te standardowe, które były ustawione na nich.
Po zaliczeniu bonusowej rundy wznów podróż kanałami. Zbliż się do pracującego wentylatora i uderz w robota żeby zniszczyć jedną z łopatek. Nie musisz od razu ryzykować przejścia na drugą stronę, bo możesz wyczekiwać aż pojawią się kolejne roboty i również je odrzucać w stronę wentylatora. Niezależnie jak się zachowałeś dotrzyj do nowego checkpointu.
W kolejnej lokacji ponownie skacz po pływających platformach i unikaj styczności z wodą żeby nie zostać porażony prądem. Wejdź do kolejnego tunelu i tak samo jak wcześniej używaj ataku Spin na pojawiających się robotach, dzięki czemu pracujący tu wentylator straci wszystkie łopatki.
Dotrzesz do pokazanego na obrazku muru ze skrzyń. Warto dodać, że w tym miejscu wznowiłbyś zmagania gdybyś postanowił przejść aż do samego końca sekretną ścieżką po użyciu żółtego klejnotu. Wykonaj tu krótki skok i bardzo ostrożnie zniszcz jedną ze środkowych zwykłych skrzynek. Oddal się następnie od muru i zaczekaj aż nastąpi seria eksplozji.
Tuż za murem znajduje się rozwidlenie i na początek wybierz prawą odnogę. Dotrzyj do zaznaczonych na obrazku dwóch skrzyń z wykrzyknikami i uderz w nie. Dopiero teraz powróć do rozwidlenia i sprawdź lewą odnogę. Rozpraw się po drodze z przeciwnikiem z miotaczem ognia oraz z nowymi robotami. Użyj pływającej platformy żeby dotrzeć na balkonik z kilkoma drewnianymi skrzyniami oraz fioletowym kryształem.
Raz jeszcze powróć do rozwidlenia i ponownie wybierz prawą ścieżkę żeby kontynuować jej badanie. Pozbądź się nowego wroga z miotaczem i przeskocz nad małym zbiornikiem wodnym. W kolejnej lokacji zaczekaj aż nowemu wrogowi skończy sie paliwo w miotaczu i dopiero wtedy wykonaj serię skoków (nie możesz czekać na pływającej platformie, bo mogłaby ona zatonąć). Na szczęście to już prawie koniec, bo sąsiedni korytarz prowadzi do portalu.