Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Night Fight | Hight-Tech Warp Room | Opis przejścia | Crash N. Sane Trilogy Poradnik Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Sekrety:

  • Czysty klejnot #1 (Clear Gem) - Zniszcz wszystkich 46 skrzyń.
  • Czysty klejnot #2 (Clear Gem) - Zalicz ścieżkę śmierci (Death Route). W celu odblokowania jej musisz dotrzeć do powiązanej z nią płyty naciskowej nie ginąc nigdzie po drodze. Dodatkowo musisz zaliczyć całą ścieżkę nie doprowadzając do śmierci Crasha.
  • 1 sekretna lokacja (ścieżka śmierci).
  • 1 bonusowa runda.

Opis:

Etap ten bardzo przypomina poziom Lights Out z pierwszej części przygód Crasha. Domyślnie na całej planszy jest bardzo ciemno i do rozświetlania okolicy główny bohater musi wykorzystywać odnajdywane po drodze świetliki. Dodatkowym utrudnieniem jest to, że świetliki po pewnym czasie odlatują i dlatego warto śpieszyć się z docieraniem do kolejnych bezpiecznych obszarów.

Tak jak zostało już wyżej zaznaczone podczas przechodzenia tego etapu musisz korzystać z pomocy napotykanych świetlików - Night Fight | Hight-Tech Warp Room | Opis przejścia | Crash N. Sane Trilogy - Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Tak jak zostało już wyżej zaznaczone podczas przechodzenia tego etapu musisz korzystać z pomocy napotykanych świetlików. Po tym jak zbliżysz się do nich zaczną one podążać za Crashem, ALE tylko przez określony czas. Staraj się w rezultacie nigdzie nie zatrzymywać. Mijane skrzynie niszcz w biegu, a potwory omijaj bez tracenia czasu na ich zabijanie.

Każda kolejna grupa świetlików czeka w pobliżu nowych skrzynek lub nowego punktu kontrolnego. Jeśli nie zdążysz z dotarciem do nich to teoretycznie możesz podróżować w ciemnościach, ale jest to bardzo ryzykowne, gdyż w etapie tym jest sporo małych przepaści. Jedynym innym źródłem światła są wybrane roboty, ale one pozostają zawsze tylko w jednym miejscu na planszy.

Zostało jeszcze 70% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie