Crash Crush | Ice Warp Room | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy Poradnik Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Sekrety:
- Czysty klejnot (Clear Gem) - Zniszcz wszystkich 57 skrzyń.
- 1 bonusowa runda.
Opis:
To kolejny po Crash Dash poziom, w którym sterowana postać musi uciekać przed przetaczającymi się głazami. Tym razem na Crasha czeka jeszcze więcej pułapek i część z nich trzeba będzie unikać bezbłędnymi wykonywanymi wślizgami. Możesz też mieć trochę problemów z dotarciem do jednego z opcjonalnych obszarów ze skrzyniami.
Pierwsza scena ucieczki przed głazem rozpocznie się tuż po wyjściu ze startowego tunelu. Tak samo jak w etapie Crash Dash wykonuj skoki nad przepaściami i staraj się unikać zderzania z minami, gdyż każda tego typu pomyłka zwiększy znacząco prawdopodobieństwo zmiażdżenia przez głaz.
Niedługo po minięciu punktu kontrolnego będziesz po raz pierwszy miał do czynienia z naelektryzowaną zaporą pokazaną na powyższym obrazku. Nie próbuj omijać bokiem tego typu przeszkód ani nad nimi przeskakiwać. Zamiast tego musisz radzić sobie z nimi wykonując w odpowiednich momentach wślizgi aktywowane Kółkiem.
Niedługo po ominięciu wspomnianej wyżej przeszkody dotrzesz do miejsca, w którym możliwe stanie się zbadanie opcjonalnej prawej górnej ścieżki. Udaj się tam i wykonaj wślizg żeby ominąć pierwszą zaporę. Druga zapora jest o wiele bardziej kłopotliwa, gdyż tuż za nią jest przepaść. Musisz ponownie wykonać wślizg i od razu po minięciu zapory wcisnąć dodatkowo przycisk skoku (zanim wślizg się zakończy). Jeśli poprawnie się zachowałeś to znajdziesz się w pokazanym na obrazku miejscu. Zniszcz tu dwie nowe skrzynie i ustaw się na okrągłej platformie, która przeniesie Cię do rozwidlenia i pozwoli wyruszyć dalej główną ścieżką.
Wkrótce miniesz drugi punkt kontrolny i rozpocznie się druga scena ucieczki przed głazem. W trakcie zaliczania tej sceny ponownie musisz wykonywać wślizgi w momentach napotykania naelektryzowanych zapór. Oprócz tego w kilku miejscach wpadniesz na zielone skrzynie z nitrogliceryną i pamiętaj o zachowywaniu bezpiecznego dystansu od nich.
Tuż po zakończeniu drugiej sceny ucieczki dotrzesz do dobrze widocznej płyty z pytajnikiem (powyższy obrazek) i ustawienie się na niej rozpocznie bonusową rundę. W trakcie zaliczania tej rundy wykonaj wślizg połączony ze skokiem żeby wylądować na prawej półce w obszarze z dużą liczbą jabłek. Nie zapomnij też uderzyć w dolną metalową skrzynię z wykrzyknikiem. Zniszczenie pozostałych drewnianych skrzyń jest na szczęście bardzo łatwe.
Po powrocie na główną ścieżkę wznów bieg i zabierz umieszczony po lewej stronie ekranu fioletowy kryształ. Wkrótce rozpocznie się ostatnia scena ucieczki i nie różni się ona znacząco od poprzednich. Rozważ ominięcie trzeciej w kolejności zielonej płyty przyśpieszającej bieg, bo tuż za nią jest przepaść i możesz nie zdążyć z wciśnięciem przycisku skoku.
Z kolejnych zielonych płyt śmiało z kolei korzystaj, bo zapewnisz sobie dzięki temu trochę czasu na poniszczenie nowych napotkanych skrzyń. W szczególności zwróć uwagę na brązową skrzynię z powyższego obrazka, na której dla przypomnienia trzeba wylądować całym ciałem (wciśnięcie Kółka w locie). Po chwili dotrzesz do komnaty z portalem i przejście przez niego kończy ten poziom.