Misja 3 - The Antidote | Klejnoty - I przejście | Castlevania Lords of Shadow 2 poradnik Castlevania: Lords of Shadow 2
Ostatnia aktualizacja: 11 września 2019
Misja 3 - The Antidote
#2 Klejnot Chaosu
Po tym, jak wyjedziesz windą na powierzchnię, idź w stronę znacznika, aż dojdziesz do mostu - przejdź przez most, dojdź do końca uliczki, wdrap się na górę budynku, na który wskazuje znacznik na mapie (po prawej stronie ulicy) i zbierz Klejnot Chaosu, ze Skrzyni Bólu.
#7 Klejnot Pustki
Gdy dojdziesz do pomieszczenia z dźwignią, zignoruj ją i udaj się korytarzem w lewo, aż dojdziesz do pomieszczenia zablokowanego przez płomienie. Zamroź je za pomocą mocy Pustki i wewnątrz, ze Skrzyni Bólu, zbierz Klejnot Pustki. Tego miejsca (i klejnotu) nie jesteś w stanie przegapić, gdyż w tym samym pomieszczeniu, w którym znajduje się skrzynia, będziesz musiał uruchomić generator prądu.
#3 Klejnot Chaosu
Trzeci klejnot znajdziesz tuż po tym, jak uruchomisz generator i za pomocą dźwigni otworzysz drzwi. Idź w stronę znacznika, wdrap się na górę, po czym odwróć się do tyłu - na końcu korytarza znajdziesz Skrzynię Bólu z Klejnotem Chaosu.
#8 Klejnot Życia
Kolejny i ostatni w tej misji klejnot znajdziesz w pomieszczeniu, w którym niedawno byłeś (przed wejściem do budynku przeszedłeś przez pomieszczenie z prysznicami a chwilę po tym korzystałeś z Portalu Cienia i pod postacią szczura przechodziłeś tuż obok skrzyni). Zanim wejdziesz do windy, zajrzyj do przedostatnich (w stosunku do windy) drzwi po prawej stronie - znajdziesz tam wspomnianą Skrzynię Bólu.