Arts District | Znajdźki - drugie podejście | Castlevania Lords of Shadow 2 poradnik Castlevania: Lords of Shadow 2
Ostatnia aktualizacja: 11 września 2019
Arts District
#20 Klejnot Życia i #26 Memoriał
Po wyjściu z pomieszczenia z mapą świata, wylądujesz w miejscu, w którym walczyłeś z Abaddonem. Udaj się na lewo, do małego, prostokątnego pomieszczenia i za pomocą mocy Mgły wyleć na górę, by wylądować w znajomej ci bibliotece. Następnie idź przed siebie i koło pomnika wyjdź schodami na wyższe piętro. Idź przed siebie od miejsca, gdzie skończyły się schody a dojdziesz do krawędzi - przed sobą powinieneś dojrzeć Skrzynię Bólu. Przeskocz na drugą stronę i obejdź regały dookoła, by dostać się do upragnionej skrzyni, w której znajdziesz Klejnot Życia.
Następnie odwróć się do tyłu - na sąsiednim "balkonie" znajduje się Memoriał. Przeskocz na drugą stronę i zbierz skarb.
#12 Stos Ofiarny
Zeskocz na dół od miejsca, w którym zebrałeś Memoriał, a następnie na arenę, na której walczyłeś z Abaddonem. Rozejrzyj się dokładnie dookoła areny i znajdź pęknięcie kamiennej balustrady balkonu. Wdrap się w tym miejscu, by dojść do Stosu Ofiarnego, który nagrodzi cie zwiększoną ilością możliwych do przenoszenia relikwii Seals of Alastor (z 3 do 4).
#10 Mechanizm wymagający Klucza Podziemi
Zeskocz na dół i z areny udaj się do małego pomieszczenia, gdzie musisz przywrócić prąd, by otworzyć przejście do następnej lokacji (szedłeś tą samą drogą po walce z Abaddonem). Gdy znów trafisz na ulicę (często walczyłeś tu z dwoma Riot Mechami), skręć w lewo i przeskocz barykady (na lewo od ciebie znajduje się ołtarz do aktywacji Medalionu Białego Wilka). Kontynuuj wędrówkę, aż trafisz do miejsca, w którym podążałeś za Victorem - teraz czeka cię ta sama droga, lecz w przeciwnym kierunku.
Zeskocz na dół, przywróć prąd by otworzyć drzwi i przejdź do następnej komnaty. Gdy tam będziesz, znajdź kolumnę z drabiną po twojej prawej stronie, a następnie wdrap się po niej na górę. Przejdź kładką na drugą stronę, aż dojdziesz do drugiej kolumny i spójrz przed siebie (mając przed sobą także wspomnianą kolumnę). W oddali dostrzec możesz małą półkę ze strumieniem powietrza. Dostań się tam za pomocą podwójnego skoku, aktywuj pobliski mechanizm na Klucz Podziemi (2000 doświadczenia, jak zwykle).
#20 Klejnot Chaosu
Następnie wyleć na górę za pomocą mocy Mgły. Podejdź do krawędzi - na dole powinieneś dostrzec Skrzynię Bólu. Wykorzystaj podwójny skok, by się do niej dostać - wewnątrz znajdziesz Klejnot Chaosu. Zeskocz na dół (do miejsca skąd przyszedłeś), przejdź do pomieszczenia z włącznikiem prądu i przełącz dźwignię. Następnie przeskocz na drugą stronę i wykorzystaj strumień powietrza, by dostać się na górę i tunelem wrócić na ulicę.
#13 Stos Ofiarny
Gdy wrócisz na ulicę, udaj się do miejsca, w którym walczyłeś z bossem (Hooded Man - zajrzyj do opisu 8 misji kampanii, jeśli masz problemy). Wdrap się po wieży, obok której były wcześniej miny zbliżeniowe, a po wyjściu na górę skorzystaj z kładki, by dostać się do wieży. Zeskocz na dół i wejdź do kościoła, w którym stoczyłeś pierwszy etap walki z bossem. Znajdź kolumnę, po której możesz wdrapać się na wyższe piętro (kolumna znajduje się mniej więcej na środku pomieszczenia), a gdy będziesz na górze, przeskocz na drugą stronę, gdzie znajdziesz Stos Ofiarny. Różni się on od innych tym, że możesz aktywować go dwa razy - najpierw dostaniesz Gwóźdź Kleidos, a potem zwiększony limit przenoszonych relikwii Tears of a Saint. Po zebraniu znajdźki, wróć na ulicę tą samą drogą, którą przybyłeś.
#14 Stos Ofiarny
Gdy zeskoczysz z wieży, udaj się przed siebie, a następnie skręć do tunelu po lewej stronie. W pomieszczeniu do którego trafisz przełącz dźwignię, po czym przejdź do następnej części tej dzielnicy. Idź cały czas prosto, miń drabinę, po której kilka misji temu tu się dostałeś (na prawo będziesz miał ołtarz do aktywacji Medalionu Białego Wilka), skręć w lewo (był tu Memoriał) i przeniknij przez kraty. Na górze, po prawej stronie, znajdziesz kolejny Stos Ofiarny, a w nim kolejne ulepszenie relikwii Tears of a Saint (możesz teraz przenosić ich 5).
#11 Mechanizm wymagający Klucza Podziemi
Wróć teraz na ulicę, tak, by ołtarz do aktywacji Medalionu Białego Wilka był po twojej lewej stronie. Idź na drugi koniec ulicy, mijając zawalony tunel, którym przed momentem tu przyszedłeś, aż dojdziesz do włazu do kanału. Wejdź do środka, przełącz prąd i wyjdź drugą stroną. Gdy wyjdziesz na powierzchnie, skręć ulicą w lewo, aż dojdziesz do miejsca z wodospadem po lewej stronie i rusztowaniem po prawej. Wdrap się rusztowaniem na dach, a następnie wejdź przez gruzowisko (powstałe kilka misji temu, gdy rozwaliłeś kawałek budynku za pomocą rakiety/armaty).
Zeskocz na dół, gdzie trafisz do pomieszczenia z włącznikiem prądu - zignoruj go i zeskocz kolejny poziom niżej, a potem jeszcze kolejny, aż dotrzesz do kolejnego włącznika prądu. Aktywuj go i wyjdź na parking. Idź na wprost (mijając statuetkę z sercem) i za wrakiem palącego się samochodu wdrap się na górę i zeskocz do sąsiedniej dziury, gdzie we wnęce w ścianie znajdziesz mechanizm na Klucz Podziemi (kolejne 2000 punktów doświadczenia).
#27 Memoriał
Wróć teraz na ulicę (gdzie mijałeś płonący wrak) i skręć od niego w lewo, a następnie przeniknij przez kraty na wprost. Po prawej stronie, na końcu ulicy, za płonącym samochodem znajdziesz kolejny Memoriał.
W tym momencie zebrałeś wszystkie znajdźki w tej dzielnicy (jeśli przestrzegałeś wskazówek w tym poradniku). Znajdź pomieszczenie z mapą świata i przenieś się do Sciences District.