City of the Damned | Znajdźki - drugie podejście | Castlevania Lords of Shadow 2 poradnik Castlevania: Lords of Shadow 2
Ostatnia aktualizacja: 11 września 2019
City of the Damned
# 18 Pamiętnik, #22 Klejnot Chaosu
Stań na ołtarzu do aktywacji Talizmanu Białego Wilka w taki sposób, by na wprost ciebie był pomnik, a po twojej lewej stronie sklep Chupacabry. W oddali powinieneś dostrzec niebieskie światło. Udaj się przed siebie i za pomocą podwójnego skoku dostań się na platformę, na której znajdziesz Skrzynię Bólu (Klejnot Chaosu) i zwłoki żołnierza z Pamiętnikiem.
Gdy zbierzesz obie te rzeczy, udaj się do windy, która znajduje się na prawo od budynku, w którym mieści się sklep Chupacabry. Wewnątrz windy aktywuj mechanizm i poczekaj, aż otworzą się drzwi z drugiej strony.
#20 Stos Ofiarny
Gdy wyjdziesz z windy, podejdź do krawędzi (stań na wystającej półce) i wskocz na mur przed sobą. Wdrap się na górę, a następnie przedostań się na drugą kolumnę, poruszając się w lewo. Uważaj na obracające się ostrza i spływającą co jakiś czas lawę - jeśli jednak zostaniesz raniony, jest szansa, że uda ci się wrócić na ścianę, gdyż możesz wykorzystać podwójny skok. Gdy dojdziesz da drugą kolumnę, zamiast poruszać się dalej w lewo, wejdź kawałek na górę. Zwróć uwagę na dziurę w siatce po twojej prawej stronie - możesz tam wskoczyć, by dostać się do Stosu Ofiarnego, zawierającego ulepszenie relikwii Stolas' Clock.
#23 Klejnot Chaosu
Wróć na kolumnę i wdrap się na samą górę, by wyjść na mur. Gdy będziesz na górze, skręć w lewo, stań na krawędzi i spójrz pod siebie - ujrzysz tam wąską kładkę, na którą masz wskoczyć. Podążaj do jej końca, a dojdziesz do Skrzyni Bólu z Klejnotem Chaosu.
#15 Mechanizm wymagający Klucza Podziemi
Zeskocz teraz na dół i podejdź ponownie do muru (stając na wysuniętej kładce) ) i obróć kamerę w lewą stronę - powinieneś dostrzec mechanizm wymagający Klucza Podziemi. By się do niego dostać, wykorzystaj po prostu podwójny skok, a bez problemu tam doskoczysz, by zebrać nagrodę w postaci 2000 punktów doświadczenia.
Gdy zbierzesz wszystkie rzeczy w okolicy muru, udaj się do pomieszczenia z drzwiami aktywowanymi krwią Dracula. By tam trafić, stań na kładce na wprost muru, tak by po lewej stronie mieć miejsce, w którym był mechanizm na Klucz Podziemi - wspomniane pomieszczenie jest dokładnie za tobą, musisz tylko za pomocą Bomb Chaosu ściągnąć kładkę na dół.
#16 Mechanizm wymagający Klucza Podziemi
Gdy wejdziesz do pomieszczenia z mechanizmem, aktywuj ten, który znajduje się na lewo od wejścia, (zignoruj na razie ten na wprost, prowadzący do wąskiego korytarza). Wyjdź z pomieszczenia i spójrz przed siebie - powinieneś dostrzec ołtarz do aktywacji Medalionu Białego Wilka. Udaj się tam, lecz nie aktywuj medalionu - zamiast tego wdrap się po ścianie na górę, by dotrzeć do mechanizmu na Klucz Podziemi - byłeś tam już wcześniej, ale nie dysponowałeś wtedy kluczami.
#17 Mechanizm wymagający Klucza Podziemi
Zbierz premię doświadczenia i wróć do ołtarza do aktywacji medalionu i stań na krawędzi, po przeciwnej stronie do miejsca, w którym właśnie byłeś (za plecami będziesz miał ołtarz a po twojej prawej stronie kominy plujące lawą, po których kilka misji temu skakałeś). Przeskocz przez lawę na drugą stronę, wskocz do dziury i wdrap się na górę po drugiej stronie. Wkrótce dojdziesz do miejsca, z którego ratowałeś Chupacabrę.
Stań przy pierwszym mechanizmie i rozciągnij kładkę na wprost, a następnie stań na środku wygenerowanego mostu i odwróć kamerę tak, byś na wprost siebie miał mechanizm, który właśnie użyłeś. W oddali, po prawej stronie zobaczyć możesz kolejny mechanizm na Klucz Podziemi. Możesz dostać się do niego poprzez zabawę w rozciąganie kładek, bądź po prostu skorzystać z podwójnego skoku - skocz na mechanizm na wprost ciebie, a stamtąd doskoczysz już bez problemu do znajdźki, by zebrać 2000 punktów doświadczenia.
Jest to ostatnia znajdźka w tej dzielnicy - udaj się do pomieszczenia z mapą świata i przenieś się do następnej części zamku: Overlook Tower.