Zlecenie nr 8 - Genesis Town | DLC - 4x4 Cars poradnik Car Mechanic Simulator 2014
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zlecenie nr 8 - Genesis Town
SAMOCHÓD: Genesis Town
ELEMENTY ZLECENIA:
- Napraw zawieszenie (Fix the suspension)
- Wymień wszystkie filtry (Replace all filters)
- Wymień olej (Replace oil)
WYNAGRODZENIE: 3000 USD
CZĘŚCI:
- 3 gumowe tuleje (Rubber Bushing) - 330 USD
- Amortyzator (Shock Absorber Rear) - 100 USD
- Wahacz poprzeczny tylny (Suspension Arm Rear-Left A) - 500 USD
- Sprzężyna tylna zawieszenia (Suspension Spring Rear) - 150 USD
- Przedni lewy mortyzator (Shock Abs. A Front-Left) - 150 USD
- Lewy stabilizator (Sway Bar End Link Left) - 100 USD
- Zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod) - 100 USD
- Wewnętrzny drążek kierowniczy (Inner Tie Rod) - 150 USD
- Przedni prawy amortyzator (Shock Abs. A Front-Right) - 150 USD
- Wahacz poprzeczny przedni (Suspension Arm Front-Right) - 300 USD
- Wymiana oleju - 100 USD + koszt nowego oleju: ok. 10 USD
- Filtr oleju (Oil filter) - 50 USD
- Filtr paliwa (Fuel Filter) - 50 USD
- Filtr powietrza (Air Filter) - 35 USD
Klient narzeka na głośne odgłosy wydobywające się z zawieszenia. Twoim zadaniem jest sprawdzenie, co się dzieje, jak również wymiana wszystkich filtrów oraz oleju. Zacznij od testu diagnostycznego (Path Test) - następnie skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i włącz podgląd stanu poszczególnych części (Show parts conditions).
Zacznij od tyłu podwozia, gdzie pierwszymi rzeczami do wymiany są gumowe tuleje (Rubber Bushing) umieszczone po bokach. Zdemontuj je i załóż nowo zakupione egzemplarze. Kolejną częścią przeznaczoną do wymiany jest amortyzator (Shock Absorber Rear) umieszczony przy prawym tylnym kole - również zajmij się jego demontażem i założeniem nowego egzemplarza.
Następnie przenieś się w okolice lewego tylnego koła - tam na wymianę czeka wahacz poprzeczny tylny (Suspension Arm Rear-Left A) oraz sprężyna tylna zawieszenia (Suspension Spring Rear). Odkręć obie części w podanej kolejności i zamontuj nowe egzemplarze.
Tył zakończony - pora zatem przejść na przód samochodu - wejdź w tryb widoku przedniego podwozia (Engine - inspect) - zobaczysz, iż problemy stwarzają elementy zawieszenia przy obydwu przednich kołach. Na początku opuść samochód na powierzchnię i zdemontuj obydwa przednie koła (Genesis Town Wheel). Pozostań przy lewym przednim kole - tam do wymiany nadaje się amortyzator (Shock Abs. A Front-Left) i lewy stabilizator (Sway Bar End Link Left) - odkręć obydwie części i wymień na nowe, a następnie zakręć koło (Genesis Town Wheel).
Następnie przenieś się w okolice prawego koła - tutaj również roboty nie brakuje. Do wymiany nadają się:
- Zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod)
- Wewnętrzny drążek kierowniczy (Inner Tie Rod)
- Przedni prawy amortyzator (Shock Abs. A Front-Right)
Napraw więc te części:
- Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
- Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
- Odkręć zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod).
- Odkręć wewnętrzny drążek kierowniczy (Inner Tie Rod).
- Zdejmij prawy stabilizator (Sway Bar End Link Left).
- Odkręć amortyzator (Shock Abs. A Front-Right).
Wymień wszystkie części na nowe (za wyjątkiem stabilizatora), skompletuj wszystkie elementy i załóż koło - następnie skorzystaj z podnośnika (Car Lifter), przechodząc do widoku przedniego podwozia (Engine - inspect) - tym razem musisz zająć się zniszczoną tuleją (Rubber Bushing) oraz przednim wahaczem poprzecznym prawym (Suspension Arm Front-Right). Zakup nowe elementy i wymień je.
Teraz przystąp do kolejnych zadań, na początek zajmij się wymianą oleju. Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika od strony podwozia (Engine - inspect). Następnie:
- Odnajdź miskę olejową (Oil Pan) ulokowaną na spodzie silnika.
- Odnajdź odpływ zużytego oleju (Oil Drain Plug), odkręć go i wypuść stary olej.
- Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect).
- Odkręć zatyczkę do uzupełniania zapasów oleju (Engine Oil Fill Plug).
- Kliknij na kanister z olejem i przez kilka sekund wlewaj olej do silnika.
- Wyjmij wskaźnik poziomu oleju (Oil Dipstick) i sprawdź poziom oleju - punkt łączący złote oraz srebrne pole powinien znajdować się jak najbliżej środka skali.
Następnym krokiem jest wymiana filtra oleju:
- Podnieś maskę (Hood) i wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect).
- Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
- Zdejmij nasadkę filtra olejowego (Oil Filter Cap).
- Wyjmij filtr oleju (Oil Filter).
- Włącz tryb montowania części (Assemble Mode).
- Wsadź nowy filtr oleju (Oil Filter).
- Załóż nasadkę filtra olejowego (Oil Filter Cap).
Teraz zajmij się filtrem paliwa:
- Podnieś samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i przejdź do trybu widoku tylnego podwozia (Undercarriage - inspect).
- Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
- Odnajdź filtr paliwa (Fuel Filter) na baku i zdejmij go.
- Włącz tryb montowania części (Assemble Mode).
- Załóż nowy filtr paliwa (Fuel Filter).
Na koniec został Ci filtr powietrza - opuść samochód i zajmij się jego wymianą:
- Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
- Zdejmij rurę przepływu powietrza (Air Flow Tube).
- Zdejmij przepływomierz powietrza (Air Flow Meter).
- Zdejmij pokrywę filtra powietrza (Air Filter Cover).
- Wyjmij zużyty filtr powietrza (Air Filter).
- Włącz tryb montowania części (Assemble Mode).
- Załóż nowy filtr powietrza (Air Filter).
- Załóż pokrywę filtra powietrza (Air Filter Cover).
- Załóż przepływomierz powietrza (Air Flow Meter).
- Załóż rurę przepływu powietrza (Air Flow Tube).
Uff, nie było łatwo, ale dotarliśmy do końca!