Zlecenie nr 71 - Sceo LC500 | Zlecenia - Trzeci garaż poradnik Car Mechanic Simulator 2014
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zlecenie nr 71 - Sceo LC500
SAMOCHÓD: Sceo LC500
ELEMENTY ZLECENIA:
- Przetestuj wszystkie elementy zawieszenia (Examine all parts of the suspension)
- Wymień lub napraw wszystkie zużyte części (Replace or repair all worn out parts)
WYNAGRODZENIE: 4000 USD
CZĘŚCI:
- Wahacz poprzeczny przedni lewy (Suspension Arm Front-Left) - 300 USD
- Sprężyna zawieszenia (Suspension Spring Front) - 240 USD
- Wahacz poprzeczny przedni prawy (Suspension Arm Front-Right) - 300 USD
- Amortyzator (Shock Abs. C Front-Right) - 150 USD
- Wahacz poprzeczny tylny lewy (Suspension Arm Rear-Left A) - 500 USD
- 2x gumowa tuleja (Rubber Bushing) - 110 USD
- Amortyzator (Shock Absorber Rear) - 100 USD
- 2x sprężyna zawieszenia (Suspension Spring Rear) - 300 USD
- Wahacz poprzeczny tylny prawy (Suspension Arm Rear-Right A) - 500 USD
Tym razem klient zleca Ci gruntowny przegląd i remont całego zawieszenia. Pierwszym krokiem będzie wykonanie testu diagnostycznego (Diagnostic Path Test) - następnie włącz tryb wyświetlania stanu utrzymania części (Show parts conditions). Dodatkowo ręcznie przetestuj każdy niezbadany element zawieszenia - przy każdym z czterech kół musisz poznać stan:
- Amortyzatora (Shock Absorber)
- Wahacza poprzecznego (Suspension Arm)
- Gumowej tulei (Rubber Bushing)
- Sprężyny zawieszenia (Suspension Spring)
Pora rozpocząć wymianę wadliwych części:
LEWE PRZEDNIE KOŁO:
Tutaj do wymiany masz:
- Wahacz poprzeczny przedni lewy (Suspension Arm Front-Left)
- Sprężynę zawieszenia (Suspension Spring Front)
Zaopatrz się w przedstawione części i przystąp do wymiany:
Sprężyna:
- Odkręć i zdejmij lewe koło (Sceo LX500 Wheel).
- Odkręć stabilizator (Sway Bar End Link Left).
- Odkręć amortyzator (Shock Abs. B Front-Left).
- Zdejmij sprężynę zawieszenia (Suspension Spring Front) i załóż nowy egzemplarz.
- Załóż zdemontowany amortyzator (Shock Abs. B Front-Left), stabilizator (Sway Bar End Link Left) i zakręć lewe koło (Sceo LX500 Wheel).
Wahacz:
- Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przejdź do widoku przedniego podwozia (Engine - inspect)
- Wyjmij gumową tuleję (Rubber Bushing) znajdującą się w wahaczu.
- Zdemontuj lewy wahacz poprzeczny przedni (Suspension Arm Front-Left) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Wsadź gumową tuleję (Rubber Bushing) na swoje miejsce.
PRAWE PRZEDNIE KOŁO:
Do wymiany kwalifikuje się:
- Wahacz poprzeczny przedni prawy (Suspension Arm Front-Right)
- Gumowa tuleja (Rubber Bushing)
- Amortyzator (Shock Abs. C Front-Right)
Skompletuj wszystkie części i przystąp do realizacji tej części zlecenia:
Wahacz, gumowa tuleja:
- Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przejdź do widoku przedniego podwozia (Engine - inspect)
- Wyjmij gumową tuleję (Rubber Bushing) znajdującą się w wahaczu.
- Zdemontuj prawy wahacz poprzeczny przedni (Suspension Arm Front-Right) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Wsadź nową gumową tuleję (Rubber Bushing) na swoje miejsce.
Amortyzator:
- Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
- Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
- Odkręć prawe koło (Sceo LX500 Wheel).
- Odkręć stabilizator (Sway Bar End Link Right).
- Odkręć amortyzator (Shock Abs. C Front-Right) i wstaw nowy egzemplarz.
- Wstaw stabilizator (Sway Bar End Link Right).
- Zakręć koło (Sceo LX500 Wheel).
LEWE TYLNE KOŁO:
W tym wypadku na wymianę czeka:
- Wahacz poprzeczny tylny lewy (Suspension Arm Rear Left A)
- Gumowa tuleja (Rubber Bushing)
- Amortyzator (Shock Absorber Rear)
- Sprężyna zawieszenia (Suspension Spring Rear)
Skomnpletuj części i przystąp do działania:
Amortyzator, sprężyna, wahacz:
- Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przenieś się na tył samochodu (Undercarriage - inspect).
- Zdemontuj amortyzator znajdujący się przy lewym kole samochodu (Shock Absorber Rear) i załóż nowy egzemplarz.
- Zdemontuj tłumik tylny lewy (Muffler V6 Rear-Left).
- Zdemontuj lewy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Left A).
- Wyjmij zużytą sprężynę zawieszenia (Suspension Spring Rear) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Zamontuj nowy lewy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Left A).
- Zamontuj tłumik tylny lewy (Muffler V6 Rear-Left).
Gumowa tuleja:
- Zlokalizuj piastę (Wheel Hub) zlokalizowaną przy lewym kole samochodu.
- Wyjmij zużytą gumową tuleję (Rubber Bushing) i zamontuj nową.
PRAWE TYLNE KOŁO:
Ostatni fragment zadania to wymiana
- Sprężyny zawieszenia (Suspension Spring Rear)
- Wahacza poprzecznego tylnego prawego (Suspension Arm Rear-Right A)
Skompletuj części i działaj:
Sprężyna, wahacz:
- Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przenieś się na tył samochodu (Undercarriage - inspect).
- Zdemontuj tłumik tylny prawy (Muffler V6 Rear-Right).
- Zdemontuj prawy tylny wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Right A).
- Wyjmij zużytą sprężynę zawieszenia (Suspension Spring Rear) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Zamontuj nowy prawy tylny wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Right A).
- Zamontuj tłumik tylny prawy (Muffler V6 Rear-Right).