Zlecenie nr 16 - Bolthorn Wanderer | DLC - 4x4 Cars poradnik Car Mechanic Simulator 2014
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zlecenie nr 16 - Bolthorn Wanderer
SAMOCHÓD: Bolthorn Wanderer
ELEMENTY ZLECENIA:
- Wymień lub napraw wszystkie popsute części (Replace or repair all worn out parts)
WYNAGRODZENIE: 2500 USD
CZĘŚCI:
- Zewnętrzny drążek kierowniczy x2 (Outer Tie Rod) - 200 USD
- Wewnętrzny drążek kierowniczy (Inner Tie Rod) - 150 USD
- Stabilizator - prawy (Sway Bar End Link Right) - 50 USD
- Amortyzator x2 (Shock Abs. Offroad) - 300 USD
- Przednia sprężyna zawieszenia x2 (Suspension Spring Front) - 480 USD
- Gumowa tuleja x2 (Rubber Bushing) - 220 USD
- Sprężyna tylna zawieszenia (Suspension Spring Rear) - 150 USD
Ostatnio podczas offroadowej jazdy Twój klient zauważył spore problemy z zawieszeniem - Twoim zadaniem jest sprawdzenie, co dokładnie jest nie tak i naprawić potencjalne problemy. . Rozgrywkę rozpocznij od przeprowadzenia testu diagnostycznego (Path Test). Przenieś się w okolice prawego przedniego koła - tam przyjdzie Ci wymienić wewnętrzny drążek kierowniczy (Inner Tie Rod) i zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod). Odkręć koło (Bolthorn Wanderer Wheel), a następnie wymień obydwie części. Potem przenieś się do lewego przedniego koła, odkręć je i wymień zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod).
Pora skorzystać z podnośnika (Car Lifter) i przyjrzeć się podwoziu. Z przodu musisz zdemontować uszkodzone sprężyny zawieszenia (Suspension Spring Front), prawy stabilizator (Sway Bar End Link Right) oraz amortyzator (Shock Abs. Offroad). Zakup potrzebne elementy i dokonaj wymiany.
Tyl zawieszenia (Undercarriage) to konieczność wymiany 2 gumowych tulej (Rubber Bushing), sprężyny zawieszenia (Suspension Spring Rear) oraz amortyzatora (Shock Abs. Offroad). Również i w tym wypadku udaj się na szybkie zakupy i dokonaj podmiany zużytych elementów na nowe.