Zlecenie nr 62 - Vulcan Spectre | Zlecenia - Trzeci garaż poradnik Car Mechanic Simulator 2014
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zlecenie nr 62 - Vulcan Spectre
SAMOCHÓD: Vulcan Spectre
ELEMENTY ZLECENIA:
- Napraw lub wymień wszystkie popsute części (Repair or replace worn out parts)
- Wymień olej (Change oil)
- Przeprowadź chip tuning z wynikiem minimum +20% (Perform Chip Tuning min. 20%)
WYNAGRODZENIE: 2000 USD
CZĘŚCI:
- Lewy tylny amortyzator (Shock Absorber Rear) - 100
- Pasek rozrządu (Timing Belt V6) - 220 USD
- Pasek napędowy (Serpentine Belt V6) - 140 USD
- Napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner) - 150 USD
- Pompa paliwowa (Fuel Pump) - 320 USD
- Wymiana oleju - 100 USD + koszt nowego oleju ok. 10 USD
Twój klient w weekend wybiera się na rajd - w związku z tym prosi Cię o sprawdzenie stanu zawieszenia isilnika, jak również przeprowadzenie chip tuningu i zwiększenie mocy silnika o przynajmniej 20%. Przeprowadź wszystkie konieczne testy (OBD Test, Test Drive, Diagnostic Path Test) i włącz tryb wyświetlania stanu utrzymania części (Show parts conditions). Po dłuższej analizie do wymiany kwalifikują się:
- Lewy tylny amortyzator (Shock Absorber Rear)
- Pasek rozrządu (Timing Belt V6)
- Pasek napędowy (Serpentine Belt V6)
- Napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner)
- Pompa paliwowa (Fuel Pump)
Zakup wszystkie części i rozpocznij ich wymianę:
Lewy tylny amortyzator:
- Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przenieś się na tył samochodu (Undercarriage - inspect):
- Zdemontuj amortyzator znajdujący się przy lewym kole samochodu (Shock Absorber Rear) i zamontuj nowy egzemplarz.
Pompa paliwowa:
- Wejdź w podgląd podwozia (Undercarriage - inspect).
- Zlokalizuj pompę paliwową (Fuel Pump) na baku (Fuel Tank) i zdemontuj ją.
- Zamontuj nową pompę paliwową.
Pasek rozrządu, pasek napędowy, napinacz paska rozrządu:
- Wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect) przy samochodzie opuszczonym na podłoże.
- Zdejmij pasek napędowy (Serpentine Belt V6).
- Zdejmij napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner).
- Zdejmij pasek rozrządu (Timing Belt V6) i zastąp go nowym egzemplarzem.
- Załóż nowy napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner).
- Załóż nowy pasek napędowy (Serpentine Belt V6).
Kolejny punkt to wymiana oleju:
- Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika od strony podwozia (Engine - inspect).
- Odnajdź miskę olejową (Oil Pan V6) ulokowaną na spodzie silnika.
- Odnajdź odpływ zużytego oleju (Oil Drain Plug), odkręć go i wypuść stary olej.
- Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect).
- Zdejmij pokrywę silnika (Plastic engine Cover V6).
- Odkręć zatyczkę do uzupełniania zapasów oleju (Engine Oil Fill Plug).
- Kliknij na kanister z olejem i przez kilka sekund wlewaj olej do silnika.
- Wyjmij wskaźnik poziomu oleju (Oil Dipstick) i sprawdź poziom oleju - punkt łączący złote oraz srebrne pole powinien znajdować się jak najbliżej środka skali.
- Załóż pokrywę silnika (Plastic engine Cover V6).
Ostatni krok to zwiększenie mocy pojazdu o co najmniej 20% - w tym celu wykonaj chip tuning - przejdź do odpowiedniego pomieszczenia (Roller Dyno - tune car) i uruchom aplikację tuningującą (Program Eeprom).