Zlecenie nr 66 - Sceo LC500 | Zlecenia - Trzeci garaż poradnik Car Mechanic Simulator 2014
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zlecenie nr 66 - Sceo LC500
SAMOCHÓD: Sceo LC500
ELEMENTY ZLECENIA:
- Znajdź i wyeliminuj przyczyny (Find and eliminate the cause)
WYNAGRODZENIE: 4000 USD
CZĘŚCI:
- Pasek rozrządu (Timing Belt V6) - 220 USD
- Pasek napędowy (Serpentine Belt V6) - 140 USD
- Napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner) - 150 USD
- Kolektor wydechowy silnika (Exhaust Manifold V6) - 1300 USD
- Lewy tylny tłumik (Muffler V6 Rear-Left) - 450 USD
Twój klient z powodu opóźnienia jechał bardzo szybko na lotnisko - niestety, przypłacił to problemami z układem wydechowym. Twoim zadaniem jest sprawdzić, znaleźć i wyeliminować przyczynę. Przeprowadź jazdę testową (Test Drive) i włącz tryb wyświetlania stanu utrzymania części (Show parts conditions). Po krótkiej analizie dowiesz się, że do wymiany przeznaczone są:
- Pasek rozrządu (Timing Belt V6)
- Pasek napędowy (Serpentine Belt V6)
- Napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner)
- Kolektor wydechowy silnika (Exhaust Manifold V6)
- Lewy tylny tłumik (Muffler V6 Rear-Left)
Zakup wszystkie potrzebne części i przeprowadź naprawę:
Pasek rozrządu, pasek napędowy, napinacz paska rozrządu:
- Wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect) przy samochodzie opuszczonym na podłoże.
- Zdejmij pasek napędowy (Serpentine Belt V6).
- Zdejmij napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner).
- Zdejmij pasek rozrządu (Timing Belt V6) i zastąp go nowym egzemplarzem.
- Załóż nowy napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner).
- Załóż nowy pasek napędowy (Serpentine Belt V6).
Trochę inny układ w silnikach V6, ale problemy rozrządu nadal te same.
Kolektor wydechowy silnika, lewy tylny tłumik:
- Zdemontuj dwa tłumiki tylne (Muffler V6 Rear-Left, Muffler V6 Rear-Right).
- Zdemontuj tłumik środkowy (Muffler V6 Middle).
- Odkręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 A).
- Zdemontuj katalizator (Catalytic Converter V6).
- Odkręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 B).
- Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i przejdź do widoku silnika (Engine - inspect).
- Odkręć kolektor wydechowy silnika (Exhaust Manifold V6) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Zakręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 B).
- Zamontuj katalizator (Catalytic Converter V6).
- Zakręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 A).
- Zamontuj tłumik środkowy (Muffler V6 Middle).
- Zamontuj dwa tłumiki tylne - nowy lewy i stary prawy (Muffler V6 Rear-Left, Muffler V6 Rear-Right).