Zlecenie nr 15 - Vulcan Family | DLC - 4x4 Cars poradnik Car Mechanic Simulator 2014
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zlecenie nr 15 - Vulcan Family
SAMOCHÓD: Vulcan Family
ELEMENTY ZLECENIA:
- Wymień lub napraw wszystkie zniszczone części (Replace or repair damaged parts)
WYNAGRODZENIE: 5000 USD
CZĘŚCI:
- Alternator (Alternator) - 500 USD
- Koło pasowe napinające (Idler Pulley) - 100 USD
- Stabilizator - prawy (Sway Bar End Link Right) - 50 USD
- Zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod) - 100 USD
- Wewnętrzny drążek kierowniczy (Inner Tie Rod) - 150 USD
- Koło x2 (Vulcan Family Wheel) - 1300 USD
- Gumowa tuleja x2 (Rubber Bushing) - 220 USD
- Wahacz poprzeczny prawy przedni (Suspension Arm Front-Right) - 300 USD
- Amortyzator tylny (Shock Absorber Rear) - 100 USD
Podczas nocnej jazdy samochodem klient zauważył problem z gasnącym światłem. Niestety, nie zdążył odpowiednio wcześnie zareagować i wjechał w wybój, który zniszczył sporo elementów zawieszenia i poszczególnych układów. Twoim zadaniem jest określenie problemów i wymiana zniszczonych części. Rozgrywkę rozpocznij standardowo od przeprowadzenia testu silnika (OBD Link), testu diagnostycznego (Path Test) i jazdy testowej (Test Drive). Następnie zaglądnij do silnika (Engine - inspect) - pierwszą rzeczą do wymiany jest alternator - wykręć popsutą część i zamontuj nowy egzemplarz. Do wymiany przeznaczone jest także koło pasowe napinające (Idler Pulley):
- Zdejmij pasek napędowy (Serpentine Belt).
- Zdejmij napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner).
- Zdejmij pasek rozrządu (Timing Belt).
- Zdejmij koło pasowe napinające (Idler Pulley) i przejdź w tryb montażu części (Assemble Mode).
- Załóż nowe koło pasowe napinające (Idler Pulley).
- Załóż pasek rozrządu (Timing Belt).
- Załóż napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner).
- Załóż pasek napędowy (Serpentine Belt).
Przejdź w okolice prawego przedniego koła - tutaj do wymiany mamy koło (Vulcan Family Wheel), zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod), stabilizator - prawy (Sway Bar End Link Right), wewnętrzny drążek kierowniczy (Inner Tie Rod) i amortyzator przedni prawy (Shock Abs. B Front-Right):
- Odkręć i zdejmij popsute prawe koło (Vulcan Family Wheel).
- Odkręć zepsuty stabilizator (Sway Bar End Link Left).
- Zdejmij zepsuty amortyzator (Shock Abs. B Front-Left) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Zdejmij zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod).
- Zdejmij wewnętrzny drążek kierowniczy (Inner Tie Rod) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Załóż nowy zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod).
- Załóż nowy stabilizator (Sway Bar End Link Left).
- Zakręć lewe koło (Vulcan Family Wheel).
Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i wejdź w widok podwozia samochodu (Engine - inspect). Tam do wymiany szykuje się gumowa tuleja (Rubber Bushing) i wahacz poprzeczny prawy przedni (Suspension Arm Front-Right). Zakup nowe egzemplarze i zamontuj, a następnie przenieś się na tył podwozia (Unercarriage). Tam do wyminy jest amortyzator (Shock Absorber Rear) i gumowa tuleja przy prawym tylnym kole (Rubber Bushing) - zakup nowe egzemplarze i dokonaj szybkiej wymiany. Na samym końcu zajmij się lewym tylnym kołem (Vulcan Family Wheel) - zakup nowy egzemplarz i dokonaj podmiany zniszczonego koła.