Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zlecenie nr 12 - Sceo LC500 | DLC - 4x4 Cars poradnik Car Mechanic Simulator 2014

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zlecenie nr 12 - Sceo LC500

SAMOCHÓD: Sceo LC500

ELEMENTY ZLECENIA:

  1. Wymień lub napraw wszystkie popsute części (Replace or repair all worn out parts)

WYNAGRODZENIE: 9000 USD

CZĘŚCI:

  1. Zewnętrzny drążek kierowniczy x2 (Outer Tie Rod) - 200 USD
  2. Zacisk hamulca (Brake Caliper) - 400 USD
  3. Tarcza hamulcowa x2 (Brake Disc) - 400 USD
  4. Klocek hamulcowy x2 (Brake Pad) - 100 USD
  5. Pasek rozrządu (Timing Belt V6) - 220 USD
  6. Lewy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Right A) - 500 USD
  7. Amortyzator (Shock Absorber Rear)
  8. Sprężyna zawieszenia (Suspension Spring Rear) - 150 USD
  9. Katalizator (Catalytic Converter V6) - 1400 USD
  10. Kolektor wydechowy silnika (Exhaust Manifold V6) - 1200 USD
  11. Tłumik tylny lewy (Muffler V6 Rear-Left) - 450 USD
  12. wahacz poprzeczny prawy przedni (Suspension Arm Front-Right)
  13. Gumowa tuleja x3 (Rubber Bushing) - 330 USD

Twój klient unikał ostatnio przeglądów technicznych i doprowadził swój samochód do ruiny - teraz przed Tobą zadanie przywrócenia samochodu do stanu używalności. Zleceniodawca nie może już znieść ciągłych huków i zgrzytów, więc Twoja w tym głowa, by wszystko działało jak należy. A zlecenie rozpoczynamy od standardowej procedury wykonywania testów - rozpocznij pracę od przeprowadzenia testu silnika (OBD Link), testu diagnostycznego (Path Test) i jazdy testowej (Test Drive). Następnie zacznij od oględzin lewego przedniego koła - zdejmij je, a następnie zajmij się wymianą zewnętrznego drążka kierowniczego (Outer Tie Rod):

  1. Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
  2. Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
  3. Odkręć lewe koło (Sceo LX500 Wheel).
  4. Zdejmij zacisk hamulca (Brake Caliper).
  5. Zdejmij obydwa klocki hamulcowe (Brake Pad).
  6. Zdejmij zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod).
  7. Włącz tryb montowania części (Assemble Mode).
  8. Załóż nowy zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod).
  9. Załóż klocki hamulcowe (Brake Pads).
  10. Załóż zacisk hamulca (Brake Caliper).
  11. Załóż koło (Sceo LX500 Wheel).
Bez hamulców trudno o płynną jazdę. - Zlecenie nr 12 - Sceo LC500 - DLC - 4x4 Cars - Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry
Bez hamulców trudno o płynną jazdę.

Podobną operację wykonaj przy prawym przednim kole. Następnie przenieś się w okolice prawego tylnego koła - tam do wymiany kwalifikuje się zacisk hamulca (Brake Caliper) i tarcza hamulcowa (Brake Disc):

  1. Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
  2. Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
  3. Odkręć koło (Sceo LX500 Wheel).
  4. Zdejmij zacisk hamulca (Brake Caliper).
  5. Zdejmij obydwa klocki hamulcowe (Brake Pad).
  6. Zdemontuj tarczę hamulcową (Brake Disc) i zamontuj nowy egzemplarz.
  7. Załóż klocki hamulcowe (Brake Pads).
  8. Załóż nowy zacisk hamulca (Brake Caliper).
  9. Załóż koło (Sceo LX500 Wheel).

Teraz przenieś się do tylnego lewego koła - zajmij się wymianą tarczy hamulcowej (Brake Disc) i dwóch klocków hamulcowych (Brake Pad):

  1. Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
  2. Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
  3. Odkręć koło (Sceo LX500 Wheel).
  4. Zdejmij zacisk hamulca (Brake Caliper).
  5. Zdejmij obydwa klocki hamulcowe (Brake Pad).
  6. Zdemontuj tarczę hamulcową (Brake Disc) i zamontuj nowy egzemplarz.
  7. Załóż nowe klocki hamulcowe (Brake Pads).
  8. Załóż zacisk hamulca (Brake Caliper).
  9. Załóż koło (Sceo LX500 Wheel).

Zaglądamy pod maskę, a dokładniej na układ rozrządu - tam do wymiany będzie pasek rozrządu (Timing Belt V6):

  1. Zdejmij pasek napędowy (Serpentine Belt V6).
  2. Zdejmij napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner).
  3. Zdejmij pasek rozrządu (Timing Belt V6) i zastąp go nowym egzemplarzem.
  4. Załóż napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner).
  5. Załóż pasek napędowy (Serpentine Belt V6).
Dobry wahacz to podstawa stabilności. - Zlecenie nr 12 - Sceo LC500 - DLC - 4x4 Cars - Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry
Dobry wahacz to podstawa stabilności.

Następnie skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i podnieś samochód do góry. Przejdź na tył samochodu i dokonaj demontażu obydwu tłumików tylnych (Muffler V6 Rear-Left, Muffler V6 Rear-Right). Zajmij się prawą częścią tylnego podwozia - do wymiany jest lewy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Right A) i amortyzator (Shock Absorber Rear):

  1. Zdemontuj amortyzator znajdujący się przy prawym kole samochodu (Shock Absorber Rear).
  2. Zdemontuj lewy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Right A).
  3. Wsadź nowy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Right A).
  4. Zamontuj nowy amortyzator (Shock Absorber Rear).

Zajmij się także wymianą gumowej tuleji (Rubber Bushing) po prawej stronie tylnego zawieszenia. Przejdź na lewą stronę - tam do zmiany jest sprężyna zawieszenia (Suspension Spring Rear):

  1. Odkręć wahacz poprzeczny lewy tylny (Suspension Arm Rear-Left A).
  2. Zdejmij zniszczoną sprężynę (Suspension Spring Rear) i zastąp ją nowym egzemplarzem.
  3. Załóż wahacz poprzeczny lewy tylny (Suspension Arm Rear-Left A).

I dalszy rozkład jazdy - wymiana katalizatora (Catalytic Converter V6), kolektora wydechowego silnika (Exhaust Manifold V6) i tłumika tylnego lewego (Muffler V6 Rear-Left):

  1. Zdemontuj tłumik środkowy (Muffler V6 Middle).
  2. Odkręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 A).
  3. Zdemontuj katalizator (Catalytic Converter V6).
  4. Odkręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 B).
  5. Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i przejdź do widoku silnika (Engine - inspect).
  6. Odkręć kolektor wydechowy silnika (Exhaust Manifold V6) i zamontuj nowy egzemplarz.
  7. Zakręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 B).
  8. Zamontuj nowy katalizator (Catalytic Converter V6).
  9. Zakręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 A).
  10. Zamontuj tłumik środkowy (Muffler V6 Middle).
  11. Zamontuj dwa tłumiki tylne - nowy lewy i stary prawy (Muffler V6 Rear-Left, Muffler V6 Rear-Right).

Do naprawy pozostało jeszcze przednie podwozie - po prawej stronie mamy do wymiany gumową tuleję (Rubber Bushing) i wahacz poprzeczny prawy przedni (Suspension Arm Front-Right), po lewej z kolei samą gumową tuleję (Rubber Bushing). Zlecenie zakończone.