Zlecenie nr 74 - Olsen Grand | Zlecenia - Trzeci garaż poradnik Car Mechanic Simulator 2014
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zlecenie nr 74 - Olsen Grand
SAMOCHÓD: Olsen Grand
ELEMENTY ZLECENIA:
- Wymień lub napraw wszystkie zużyte części (Replace or repair all worn out parts)
WYNAGRODZENIE: 7000 USD
CZĘŚCI:
- Kolektor wydechowy silnika (Exhaust Mainfold V6) - 1300 USD
- Katalizator (Catalytic Converter V6) - 1400 USD
- Rura wydechowa tylna (Exhaust Pipe A V6) - 100 USD
- Tłumik środkowy (Muffler V6 Middle) - 600 USD
- Tłumik tylny lewy (Muffler V6 Rear-Left) - 450 USD
- Tarcza cierna sprzęgła (Clutch Friction Plate) - 500 USD
- Tarcza dociskowa sprzęgła (Clutch Pressure Plate) - 300 USD
- Łożysko wyciskowe sprzęgła (Clutch Release Bearing) - 100 USD
Klient zleca nam naprawę dwóch układów: sprzęgła, wydechu i wymianę oleju. Przeprowadź wszystkie konieczne testy (Diagnostic Path Test, Test Drive) i włącz tryb wyświetlania stanu utrzymania części (Show parts conditions). Skorzystaj z podnośnika i zajrzyj do podwozia - konkretnie na układ wydechowy. Części przeznaczone do wymiany to:
- Kolektor wydechowy silnika (Exhaust Mainfold V6)
- Katalizator (Catalytic Converter V6)
- Rura wydechowa tylna (Exhaust Pipe V6 A)
- Tłumik środkowy (Muffler V6 Middle)
- Tłumik tylny lewy (Muffler V6 Rear-Left)
Przygotuj wszystkie nowe egzemplarze i zacznij process wymiany:
- Zdemontuj dwa tłumiki tylne (Muffler V6 Rear-Left, Muffler V6 Rear-Right).
- Zdemontuj tłumik środkowy (Muffler V6 Middle).
- Odkręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 A).
- Zdemontuj katalizator (Catalytic Converter V6).
- Odkręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 B).
- Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i przejdź do widoku silnika (Engine - inspect).
- Odkręć kolektor wydechowy silnika (Exhaust Manifold V6) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Zakręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 B).
- Zamontuj nowy katalizator (Catalytic Converter V6).
- Zakręć nową rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 A).
- Zamontuj nowy tłumik środkowy (Muffler V6 Middle).
- Zamontuj dwa tłumiki tylne - nowy lewy i stary prawy (Muffler V6 Rear-Left, Muffler V6 Rear-Right).
W drugiej części zlecenia zajmiesz się sprzęgłem. Do wymiany przeznaczone są:
- Tarcza cierna sprzęgła (Clutch Friction Plate)
- Tarcza dociskowa sprzęgła (Clutch Pressure Plate)
- Łożysko wyciskowe sprzęgła (Clutch Release Bearing)
Przygotuj nowe elementy i przeprowadź wymianę:
- Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
- Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
- Odkręć tylne lewe koło (Olsen Grand Wheel).
- Odkręć lewą oś (Drive Axle Left).
Podobnie postąp w przypadku prawego tylnego koła i dwóch przednich. Następnie:
- Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przejdź do widoku tylnego podwozia (Undercarriage - inspect).
- Zdejmij mechanizm różnicowy (Axle Differential).
- Zdejmij wał napędowy (Drive Shaft).
- Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect).
- Wykręć rozrusznik (Starter V6).
- Zdemontuj skrzynię biegów (Gearbox V6).
- Zdejmij łożysko wyciskowe sprzęgła (Clutch Release Bearing).
- Zdejmij tarczę dociskową sprzęgła (Clutch Pressure Plate).
- Zdejmij tarczę cierną sprzęgła (Clutch Friction Plate) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Załóż nowe łożysko wyciskowe sprzęgła (Clutch Release Bearing).
- Załóż nowe tarczę dociskową sprzęgła (Clutch Pressure Plate).
- Zamontuj skrzynię biegów (Gearbox V6), rozrusznik (Starter V6), wał napędowy (Drive Shaft), mechanizm różnicowy (Axle Differential) i zamontuj wszystkie odkręcone osie (Drive Axles) wraz z kołami (Vulcan Spectre Wheels).
Na sam koniec pozostała wymiana oleju. Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika od strony podwozia (Engine - inspect). Następnie:
- Odnajdź miskę olejową (Oil Pan) ulokowaną na spodzie silnika.
- Odnajdź odpływ zużytego oleju (Oil Drain Plug), odkręć go i wypuść stary olej.
- Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect).
- Odkręć zatyczkę do uzupełniania zapasów oleju (Engine Oil Fill Plug).
- Kliknij na kanister z olejem i przez kilka sekund wlewaj olej do silnika.
- Wyjmij wskaźnik poziomu oleju (Oil Dipstick) i sprawdź poziom oleju - punkt łączący złote oraz srebrne pole powinien znajdować się jak najbliżej środka skali.