Zlecenie nr 47 - Vulcan Spectre | Zlecenia - Trzeci garaż poradnik Car Mechanic Simulator 2014
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zlecenie nr 47 - Vulcan Spectre
SAMOCHÓD: Vulcan Spectre
ELEMENTY ZLECENIA:
- Znajdź i usuń przyczynę (Find and remove the cause of whining)
- Wymień wszystkie filtry (Replace all filters)
- Wymień olej (Change oil)
WYNAGRODZENIE: 3000 USD
CZĘŚCI:
- Mechanizm różnicowy (Axle differentia) - 2000 USD
- Filtr powietrza (Air Filter) - 35 USD
- Filtr oleju (Oil Filter) - 50 USD
- Filtr paliwa (Fuel Filter) - 80 USD
- Wymiana oleju - 100 USD + koszt nowego oleju ok. 10 USD
Klient narzeka na piski wydobywające się z tylnej części wozu. Oprócz rozwiązania tego problemu prosi Cię on także o wymianę wszystkich filtrów oraz oleju. Pierwszy z problemów tyczy się mechanizmu różnicowego (Axle differential) - zakup nowy egzemplarz i przeprowadź jego wymianę:
- Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
- Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
- Odkręć lewe tylne koło (Vulcan Spectre Wheel).
- Odkręć lewą oś (Drive Axle Left).
Podobnie postąp w przypadku prawego tylnego koła. Następnie:
- Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przenieś się na tył samochodu (Undercarriage - inspect).
- Zdemontuj zepsuty mechanizm różnicowy (Axle differential) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i zamontuj obydwie zdemontowane osie (Drive Axles) oraz koła (Wheels).
Mechanizm różnicowy jest schowany pod tylnym zawieszeniem.
Teraz zajmij się filtrami - na pierwszy ogień filtr oleju (Oil Filter):
- Podnieś maskę (Hood) i wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect).
- Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
- Zdejmij nasadkę filtra olejowego (Oil Filter Cap).
- Wyjmij filtr oleju (Oil Filter).
- Włącz tryb montowania części (Assemble Mode).
- Wsadź nowy filtr oleju (Oil Filter).
- Załóż nasadkę filtra olejowego (Oil Filter Cap).
Kolejny - filtr powietrza (Air Filter)
- Zdejmij pokrywę silnika (Plastic Engine Cover V6).
- Zdejmij rurę przepływu powietrza (Air Flow Tube V6).
- Zdejmij przepływomierz powietrza (Air Flow Meter).
- Zdejmij pokrywę filtra powietrza (Air Filter Cover).
- Wyjmij zużyty filtr powietrza (Air Filter) i załóż nowy egzemplarz.
- Załóż pokrywę filtra powietrza (Air Filter Cover).
- Załóż nowy przepływomierz powietrza (Air Flow Meter).
- Załóż rurę przepływu powietrza (Air Flow Tube V6).
- Załóż pokrywę silnika (Plastic Engine Cover V6).
Na koniec filtr paliwa (Fuel Filter):
- Podnieś samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i przejdź do trybu widoku tylnego podwozia (Undercarriage - inspect).
- Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
- Odnajdź filtr paliwa (Fuel Filter) na baku i zdejmij go.
- Włącz tryb montowania części (Assemble Mode).
- Załóż nowy filtr paliwa (Fuel Filter).
Filtr paliwa jest bardzo prosty do zlokalizowania.
Ostatnim zadaniem jest wymiana oleju:
- Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika od strony podwozia (Engine - inspect).
- Odnajdź miskę olejową (Oil Pan) ulokowaną na spodzie silnika.
- Odnajdź odpływ zużytego oleju (Oil Drain Plug), odkręć go i wypuść stary olej.
- Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect).
- Zdejmij pokrywę silnika (Plastic Engine Cover V6).
- Odkręć zatyczkę do uzupełniania zapasów oleju (Engine Oil Fill Plug).
- Kliknij na kanister z olejem i przez kilka sekund wlewaj olej do silnika.
- Wyjmij wskaźnik poziomu oleju (Oil Dipstick) i sprawdź poziom oleju - punkt łączący złote oraz srebrne pole powinien znajdować się jak najbliżej środka skali.'
- Załóż pokrywę silnika (Plastic Engine Cover V6).