Zlecenie nr 27 - Genesis Town | Zlecenia - Drugi garaż poradnik Car Mechanic Simulator 2014
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zlecenie nr 27 - Genesis Town
SAMOCHÓD: Genesis Town
ELEMENTY ZLECENIA:
- Napraw zawieszenie (Repair Suspension)
WYNAGRODZENIE: 2000 USD
CZĘŚCI:
- Lewy stabilizator (Sway Bar End Link Left) - 50 USD
- Lewy i prawy amortyzator (Shock Abs. A Front-Left, Shock Abs. A Front-Right) - 150 USD, 150 USD
- Prawy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Front-Right) - 300 USD
- Amortyzator (Shock Absorber Rear) - 100 USD
- Wahacz poprzeczny lewy - typ A (Suspension Arm Rear-Left A) - 500 USD
- Sprężyna zawieszenia tylna (Suspension Spring Rear) - 150 USD
- Gumowa tuleja (Rubber Bushing) - 110 USD
Twój stały klient zleca Ci kolejne zlecenie - tym razem za zniszczenia odpowiedzialna jest jego żona, która zdała się na nawigację satelitarną i dokonała złego wyboru, gdyż poprowadziła ją ona przez wyboiste drogi w złym stanie. Ucierpiało na tym znacznie zawieszenie samochodu - musisz zatem dokonać kompleksowego przeglądu i remontu tego układu. Zlecenie zacznij od testu diagnostycznego (Diagnostic Path test), a następnie włącz tryb wyświetlania stanu utrzymania części (Show parts conditions). Twoim oczom ukaże się szereg elementów koniecznych do natychmiastowej wymiany:
PRZÓD SAMOCHODU:
- Lewy stabilizator (Sway Bar End Link Left)
- Lewy i prawy amortyzator (Shock Abs. A Front-Left, Shock Abs. A Front-Right)
- Prawy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Front-Right)
TYŁ SAMOCHODU:
- Amortyzator (Shock Absorber Rear)
- Wahacz poprzeczny lewy - typ A (Suspension Arm Rear-Left A)
- Sprężyna zawieszenia tylna (Suspension Spring Rear)
- Gumowa tuleja (Rubber Bushing)
Jak widać czeka Cię całe mnóstwo pracy - zakup wszystkie potrzebne elementy i zacznij od przodu samochodu:
Lewy stabilizator + lewy amortyzator:
- Odkręć i zdejmij lewe koło (Genesis Town Wheel).
- Odkręć zepsuty stabilizator (Sway Bar End Link Left).
- Zdejmij zepsuty amortyzator (Shock Abs. A Front-Left) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Załóż nowy stabilizator (Sway Bar End Link Left).
- Zakręć lewe koło (Genesis Town Wheel).
Prawy amortyzator:
- Odkręć i zdejmij prawe koło (Genesis Town Wheel).
- Odkręć stabilizator (Sway Bar End Link Right).
- Zdejmij zepsuty amortyzator (Shock Abs. A Front-Right) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Załóż nowy stabilizator (Sway Bar End Link Right).
- Zakręć prawe koło (Genesis Town Wheel).
Prawy wahacz poprzeczny:
- Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przejdź do widoku przedniego podwozia (Engine - inspect)
- Wyjmij gumową tuleję (Rubber Bushing) znajdującą się w wahaczu.
- Zdemontuj lewy wahacz poprzeczny przedni (Suspension Arm Front-Left) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Wsadź gumową tuleję (Rubber Bushing) na swoje miejsce.
Teraz skorzystaj z podnośnika i przenieś się na tył samochodu (Undercarriage - inspect):
Amortyzator, wahacz poprzeczny lewy, sprężyna zawieszenia:
- Zdemontuj amortyzator znajdujący się przy prawym kole samochodu (Shock Absorber Rear).
- Zdemontuj lewy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Left A).
- Wyjmij zużytą sprężynę zawieszenia (Suspension Spring Rear) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Wsadź nowy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Left A).
- Zamontuj nowy amortyzator (Shock Absorber Rear).
Gumowa tuleja:
- Zlokalizuj piastę (Wheel Hub) zlokalizowaną przy lewym kole samochodu.
- Wyjmij zużytą gumową tuleję (Rubber Bushing) i zamontuj nową.