Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zlecenie nr 52 - Sceo LC500 | Zlecenia - Trzeci garaż poradnik Car Mechanic Simulator 2014

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zlecenie nr 52 - Sceo LC500

SAMOCHÓD: Sceo LC500

ELEMENTY ZLECENIA:

  1. Wymień lub napraw wszystkie zniszczone elementy (Replace or repair all damaged parts)
  2. Wymień olej (Change oil)

WYNAGRODZENIE: 7500 USD

CZĘŚCI:

  • Lewa oś (Drive Axle Left) - 400 USD
  • Stabilizator (Sway Bar End Link Right) - 50 USD
  • Zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod) - 100 USD
  • 2x gumowa tuleja (Rubber Bushing) - 220 USD
  • Wahacz poprzeczny prawy (Suspension Arm Front-Right) - 300 USD
  • Katalizator (Catalytic Converter V6) - 1400 USD
  • Koło (Sceo LX500 Wheel) - 2000 USD
  • Tylny lewy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Left A) - 500 USD
  • Tylna sprężyna (Suspension Spring Rear) - 150 USD
  • Tylny amortyzator (Shock Absorber Rear) - 100 USD

Tym razem do Twojego warsztatu zawitał samochód służbowy - pracownik na polecenie pracodawcy zleca Ci kompleksowy przegląd pojazdu: wóz musi wyjechać z garażu w idealnym stanie. Jak widać, cena nie gra zbytniej roli. Wykonaj test diagnostyczny (Path Test), potem test elektroniki pokładowej i zapłonu (OBD Link), a następnie włącz tryb wyświetlania stanu utrzymania części (Show parts conditions). Rzućmy okiem na poszczególne elementy konieczne do wymiany:

LEWE PRZEDNIE KOŁO:

W tym wypadku mamy do czynienia z popsutą lewą osią (Drive Axle Left). Zakup nowy egzemplarz i zamontuj sprawną część:

  1. Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
  2. Odkręć lewe koło (Sceo LX500 Wheel).
  3. Odkręć lewą oś (Drive Axle Left) i zamontuj nową.
  4. Zakręć koło (Sceo LX500 Wheel).
Pozbycie się osi daje dostęp do skrzyni biegów - Zlecenie nr 52 - Sceo LC500 - Zlecenia - Trzeci garaż - Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry
Pozbycie się osi daje dostęp do skrzyni biegów

PRAWE PRZEDNIE KOŁO:

Tutaj do wymiany kwalifikuje się stabilizator (Sway Bar End Link Right) i zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod). Zakup nowe części i zabierz się za ich wymianę:

  1. Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
  2. Odkręć koło (Sceo LX500 Wheel).
  3. Zdejmij prawu stabilizator (Sway Bar End Link Right).
  4. Zdejmij zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod) i załóż nowy model.
  5. Załóż nowy zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod).
  6. Załóż nowy lewy stabilizator (Sway Bar End Link Left).
  7. Załóż koło (Sceo LX500 Wheel).

PODWOZIE - PRZÓD:

Do wymiany przeznaczone są: gumowa tuleja (Rubber Bushing) wraz z wahaczem poprzecznym prawym (Suspension Arm Front-Right). Zakup nowe elementy i zamontuj je:

  1. Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przejdź do widoku przedniego podwozia (Engine - inspect)
  2. Wyjmij gumową tuleję (Rubber Bushing) znajdującą się w wahaczu.
  3. Zdemontuj prawy wahacz poprzeczny przedni (Suspension Arm Front-Right) i zamontuj nowy egzemplarz.
  4. Wsadź nową gumową tuleję (Rubber Bushing) na swoje miejsce.

PODWOZIE - ŚRODEK:

Do wymiany mamy tutaj katalizator (Catalytic Converter V6) - zakup nowy egzemplarz i wymień:

  1. Zdemontuj dwa tłumiki tylne (Muffler V6 Rear Left, Muffler V6 Rear-Right).
  2. Zdemontuj tłumik środkowy (Muffler V6 Middle).
  3. Odkręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 A).
  4. Zdemontuj katalizator (Catalytic Converter V6) i zamontuj nowy egzemplarz.
  5. Zakręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 A).
  6. Zamontuj tłumik środkowy (Muffler V6 Middle).
  7. Zamontuj dwa tłumiki tylne (Muffler V6 Rear Left, Muffler V6 Rear-Right).
Przy takim stanie wahacza i amortyzatora jedno przypadkowe wpadnięcie w dziurę może zwiastować kłopoty. - Zlecenie nr 52 - Sceo LC500 - Zlecenia - Trzeci garaż - Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry
Przy takim stanie wahacza i amortyzatora jedno przypadkowe wpadnięcie w dziurę może zwiastować kłopoty.

PODWOZIE - TYŁ:

Finał wielkiego remontu to podmiana prawej tylnej opony (Sceo LX500 Wheel), prawej tylnej gumowej tulei (Rubber Bushing), lewego tylnego wahacza poprzecznego (Suspension Arm Rear-Left A), lewej tylnej sprężyny (Suspension Spring Rear) i lewego tylnego amortyzatora (Shock Absorber Rear). Zakup wszystkie te części i przystąp do montażu:

  1. Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przenieś się na tył samochodu (Undercarriage - inspect).
  2. Zdemontuj amortyzator znajdujący się przy lewym kole samochodu (Shock Absorber Rear) i zamontuj nowy.
  3. Zdemontuj lewy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Left A).
  4. Wyjmij zużytą sprężynę zawieszenia (Suspension Spring Rear) i zamontuj nowy egzemplarz.
  5. Zamontuj lewy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Left A).
  6. Wyjmij gumową tuleję (Rubber Bushing) znajdującą się w prawej piaście (Wheel Hub) i wsadź nową.
  7. Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i wymień prawe tylne koło (Sceo LX500 Wheel) na nowy egzemplarz.

Wymiana oleju:

  1. Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika od strony podwozia (Engine - inspect).
  2. Odnajdź miskę olejową (Oil Pan) ulokowaną na spodzie silnika.
  3. Odnajdź odpływ zużytego oleju (Oil Drain Plug), odkręć go i wypuść stary olej.
  4. Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect).
  5. Odkręć zatyczkę do uzupełniania zapasów oleju (Engine Oil Fill Plug).
  6. Kliknij na kanister z olejem i przez kilka sekund wlewaj olej do silnika.
  7. Wyjmij wskaźnik poziomu oleju (Oil Dipstick) i sprawdź poziom oleju - punkt łączący złote oraz srebrne pole powinien znajdować się jak najbliżej środka skali.