Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zlecenie nr 61 - Sceo LC500 | Zlecenia - Trzeci garaż poradnik Car Mechanic Simulator 2014

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zlecenie nr 61 - Sceo LC500

SAMOCHÓD: Sceo LC500

ELEMENTY ZLECENIA:

  1. Napraw lub wymień wszystkie popsute części (Repair or replace worn out parts)

WYNAGRODZENIE: 6500 USD

CZĘŚCI:

  1. 2x gumowa tuleja (Rubber Bushing) - 220 USD
  2. Wahacz poprzeczny lewy (Suspension Arm Front-Left) - 300 USD
  3. 2x zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod) - 200 USD
  4. Tylny amortyzator (Shock Absorber Rear) - 100 USD
  5. Prawy tylny wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Right A) - 500 USD
  6. Tylna sprężyna zawieszenia (Suspension Spring Rear ) - 150 USD
  7. 2x tarcza hamulcowa (Brake Disc) - 400 USD
  8. 2x klocek hamulcowy (Brake Pad) - 100 USD
  9. Zacisk hamulca (Brake Caliper) - 400 USD
  10. Kolektor wydechowy silnika (Exhaust Manifold V6) - 1300 USD
  11. Lewy tylni tłumik (Muffler V6 Rear-Left) - 450 USD
  12. Pasek rozrządu (Timing Belt V6) - 220 USD
  13. Wymiana oleju - 100 USD + koszt nowego oleju ok. 10 USD

Twój klient po kilku próbach samodzielnego naprawiania doszedł do wniosku, że najlepiej oddać sprawę w ręce zawodowego mechanika tym bardziej, że stan techniczny pojazdu cały czas się pogarszał. Kierowca doprowadził swój samochód do ruiny - czeka nas wyjątkowo długie i żmudne popołudnie w garażu. Przeprowadź wszystkie konieczne testy (OBD Test, Test Drive, Diagnostic Path Test) i włącz tryb wyświetlania stanu utrzymania części (Show parts conditions). Pora zacząć zabawę:

PRZÓD ZAWIESZENIA:

Do naprawy kwalifikuje się:

  1. Lewa i prawa gumowa tuleja (Rubber Bushing)
  2. Wahacz poprzeczny lewy (Suspension Arm Front-Left)
  3. Lewy i prawy zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod)

Zakup wszystkie części i przystąp do wymiany:

Drążki kierownicze:

  1. Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
  2. Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
  3. Odkręć lewe koło (Sceo LX500 Wheel).
  4. Zdejmij zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod).
  5. Włącz tryb montowania części (Assemble Mode).
  6. Załóż nowy zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod).
  7. Załóż koło (Sceo LX500 Wheel).

Powtórz operację na prawym kole.

Zewnętrzny drążek kierowniczy odpowiada za precyzję skrętu. - Zlecenie nr 61 - Sceo LC500 - Zlecenia - Trzeci garaż - Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry
Zewnętrzny drążek kierowniczy odpowiada za precyzję skrętu.

Wahacz i tuleje:

  1. Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przejdź do widoku przedniego podwozia (Engine - inspect)
  2. Wyjmij gumową tuleję (Rubber Bushing) znajdującą się w lewym wahaczu.
  3. Zdemontuj lewy wahacz poprzeczny przedni (Suspension Arm Front-Left) i zamontuj nowy egzemplarz.
  4. Wsadź gumową tuleję (Rubber Bushing) na swoje miejsce.
  5. Wyjmij gumową tuleję (Rubber Bushing) znajdującą się w prawym wahaczu i zastąp ją nowym egzemplarzem.

TYŁ ZAWIESZENIA:

Do naprawy kwalifikuje się:

  1. Prawy amortyzator (Shock Absorber Rear)
  2. Prawy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Right)
  3. Prawa sprężyna zawieszenia (Suspension Spring Rear)
  4. Prawa gumowa tuleja (Rubber Bushing)
  5. Prawa i lewa tarcza hamulcowa (Brake Disc)
  6. Prawe klocki hamulcowe (Brake Pad)
  7. Lewy zacisk hamulca (Brake Caliper)

Zakup wszystkie części i przystąp do wymiany

Amortyzator, wahacz poprzeczny prawy, sprężyna zawieszenia:

  1. Zdemontuj amortyzator znajdujący się przy prawym kole samochodu (Shock Absorber Rear).
  2. Zdemontuj prawy tylny tłumik (Muffler V6 Rear-Right)
  3. Zdemontuj prawy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Right A).
  4. Wyjmij zużytą sprężynę zawieszenia (Suspension Spring Rear) i zamontuj nowy egzemplarz.
  5. Wsadź nowy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Right A).
  6. Zamontuj nowy amortyzator (Shock Absorber Rear).

Gumowa tuleja:

  1. Zlokalizuj piastę (Wheel Hub) zlokalizowaną przy prawym kole samochodu.
  2. Wyjmij zużytą gumową tuleję (Rubber Bushing) i zamontuj nową.

Prawe tylne koło (tarcza hamulcowa, klocki hamulcowe):

  1. Odkręć prawe koło (Sceo LX500 Wheel).
  2. Zdejmij zacisk hamulca (Brake Caliper).
  3. Zdejmij obydwa klocki hamulcowe (Brake Pad).
  4. Zdejmij tarczę hamulcową (Brake Disc) i zamontuj nowy egzemplarz.
  5. Załóż dwa nowe klocki hamulcowe (Brake Pads).
  6. Załóż zacisk hamulca (Brake Caliper).
  7. Załóż koło (Sceo LX500 Wheel).

Prawe tylne koło (tarcza hamulcowa, zacisk hamulca):

  1. Odkręć prawe koło (Sceo LX500 Wheel).
  2. Zdejmij zacisk hamulca (Brake Caliper).
  3. Zdejmij obydwa klocki hamulcowe (Brake Pad).
  4. Zdejmij tarczę hamulcową (Brake Disc) i zamontuj nowy egzemplarz.
  5. Załóż klocki hamulcowe (Brake Pads).
  6. Załóż nowy zacisk hamulca (Brake Caliper).
  7. Załóż koło (Sceo LX500 Wheel).
Niesprawne świece i moduł zapłonowy nie pozwolą na odpalenie samochodu. - Zlecenie nr 61 - Sceo LC500 - Zlecenia - Trzeci garaż - Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry
Niesprawne świece i moduł zapłonowy nie pozwolą na odpalenie samochodu.

UKŁAD WYDECHOWY:

Tutaj do zmiany kwalifikują się:

  1. Kolektor wydechowy silnika (Exhaust Manifold V6)
  2. Lewy tylni tłumik (Muffler V6 Rear-Left)

Zakup części i przystąp do wymiany:

Kolektor wydechowy, lewy tłumik:

  1. Zdemontuj dwa tłumiki tylne (Muffler V6 Rear-Left, Muffler V6 Rear-Right).
  2. Zdemontuj tłumik środkowy (Muffler V6 Middle).
  3. Odkręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 A).
  4. Zdemontuj katalizator (Catalytic Converter V6).
  5. Odkręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 B).
  6. Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i przejdź do widoku silnika (Engine - inspect).
  7. Odkręć kolektor wydechowy silnika (Exhaust Manifold V6) i zamontuj nowy egzemplarz.
  8. Zakręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 B).
  9. Zamontuj katalizator (Catalytic Converter V6).
  10. Zakręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 A).
  11. Zamontuj tłumik środkowy (Muffler V6 Middle).
  12. Zamontuj dwa tłumiki tylne - nowy lewy i stary prawy (Muffler V6 Rear-Left, Muffler V6 Rear-Right).

UKŁAD ROZRZĄDU:

Do wymiany nadaje się:

  1. Pasek rozrządu (Timing Belt V6)

Zakup element i przeprowadź wymianę części:

  1. Zdejmij pasek napędowy (Serpentine Belt V6).
  2. Zdejmij napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner).
  3. Zdejmij pasek rozrządu (Timing Belt V6) i zastąp go nowym egzemplarzem.
  4. Załóż napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner).
  5. Załóż pasek napędowy (Serpentine Belt V6).

Ostatni punkt remontu to wymiana oleju:

  1. Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika od strony podwozia (Engine - inspect).
  2. Odnajdź miskę olejową (Oil Pan V6) ulokowaną na spodzie silnika.
  3. Odnajdź odpływ zużytego oleju (Oil Drain Plug), odkręć go i wypuść stary olej.
  4. Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect).
  5. Zdejmij pokrywę silnika (Plastic engine Cover V6).
  6. Odkręć zatyczkę do uzupełniania zapasów oleju (Engine Oil Fill Plug).
  7. Kliknij na kanister z olejem i przez kilka sekund wlewaj olej do silnika.
  8. Wyjmij wskaźnik poziomu oleju (Oil Dipstick) i sprawdź poziom oleju - punkt łączący złote oraz srebrne pole powinien znajdować się jak najbliżej środka skali.
  9. Załóż pokrywę silnika (Plastic engine Cover V6).