Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry

Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Meandor, Imperium Fobijskie (2) | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia poradnik Age of Wonders: Magia Cienia

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Poniżej omówię zadania każdej z armii, wszystkie są realizowane równolegle.

Jak zwykle zalecam elastyczność - szczególnie, że Fobius dysponuje z początku miażdżącą przewagą i niektóre zgrupowań jego sił będą wymagały koncentracji więcej niż jednej armii.

Nim wejdziemy na teren Fobiusa trzeba rozproszyć czar rzucony przez Sahirę - Królestwo ognia za pomocą Zniesienia czaru. Potem to samo czynimy z czarem Fobiusa - Zaczarowanymi drogami.

Dodatkowo niezwykle przydatny będzie czar - Wiedza ziemii, pozwoli nam znacznie lepiej planować nasze posunięcia i kontrolować co czyni przeciwnik.

Armia I

Serce Imperium Fobiusa - cel I armii - Meandor, Imperium Fobijskie (2) | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia - Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry
Serce Imperium Fobiusa - cel I armii

Celem pierwszej armii jest Dios - stolica Fobiusa, leżąca na północnym wschodzie od twoich miast. Po drodze wzmacniamy ją atakując co tylko się da i staramy się nie kończyć bitwy bez dwóch zdominowanych jednostek.

Po osiągnięciu Dios konwertujemy je na nieumarłych (świetnie nadają się do obrony i mają armaty) i budujemy portal (o ile go nie ma). Okoliczne miasta (wszystkie cztery) palimy wypuszczając rajdy z Dios .

Potem rozbijamy lub przynajmniej staramy się osłabić siły, które Fobius będzie wysyłał w naszych okolicach - Meandor, Imperium Fobijskie (2) | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia - Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry

Potem rozbijamy lub przynajmniej staramy się osłabić siły, które Fobius będzie wysyłał w naszych okolicach.

W razie potrzeby wzmacniamy miasto przez portal w jednym z naszych miast (prawdopodobnie stolicy).

Dios nie może paść - ale przygotujmy się, że Fobius może zgromadzić znaczne siły żeby je zdobyć. Powinniśmy unikać sytuacji gdy zostaniemy okrążeni przez armie nieprzyjaciela - w tej grze jak już wyżej pisałem opłaca się być agresywnym.

To najtrudniejsza część misji - ale dzięki naszym armiom w Dios Fobius zwiąże tu ogromne siły i na pozostałych frontach będzie nam dużo łatwiej operować.

Armia II

Nasza zachodnia flanka - Meandor, Imperium Fobijskie (2) | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia - Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry
Nasza zachodnia flanka

 

Jej zadanie to osłanianie naszej zachodniej flanki i neutralizowanie wszystkich armii, które wróg będzie tą drogą posyłał.

Gdy stworzymy już dostatecznie silne zgrupowanie sił możemy ruszać w kierunku Ilstador - i tam utworzyć drugie miasto garnizonowe - Meandor, Imperium Fobijskie (2) | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia - Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry

Gdy stworzymy już dostatecznie silne zgrupowanie sił możemy ruszać w kierunku Ilstador - i tam utworzyć drugie miasto garnizonowe.

Gdy umocnimy się w mieście - atakujemy na południowo - zachodnie miasta i armie. Docelowo zadaniem tej armii jest zniszczenie Nomadów i ich władczyni - Sahiry.