Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry

Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Merlin, Ul (3) | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia poradnik Age of Wonders: Magia Cienia

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Strategia eksploracyjna:

Trzymamy przynajmniej niewielkie siły latające na powierzchni (duszki astralne , rusałki) lub wysyłamy niewielką grupę mobilnych jednostek (np. dziczych jeźdźców z przyspieszeniem) podziemnymi korytarzami na północ od naszej stolicy i w znajdującym się tam targu kupujemy balon.

Gdy z jakiegoś obszaru znikną Demony Cienia - możemy spróbować wysłać tam pioniera lub kupić 3 armią w znajdującej się obszarze jej działania mózg (jest dostępny w leżu zwierząt na północ od miejsca gdzie armia się pojawiła) - działa jak przekaźnik magii i używać czaru ożywienie ruin. Powstałe w ten sposób miasto nieumarłych zmieniamy migracją na miasto syronów i mamy przyczółek z którego możemy wysyłać w okolicę pionierów do odbudowy chramów / kopalni / ruin.

Zbieramy co się da - manę, złoto, przedmioty. Wzmacniamy nasze oddziały przyzwaniami - warto pamiętać że w zasięgu domeny naszych sojuszników możemy normalnie rzucać czary

Przejmujemy miasta znajdujące się na uboczu - np. polecam uwadze miasto Archontów

Ta strategia jest drugorzędna - pamiętajmy że stworzone w ten sposób dodatkowe miasta nie będą w stanie się obronić przed silną ofensywą Demonów Cienia.

Ok 100-150 tury możemy wdrożyć kolejną strategię:

Strategia ofensywna:

Wysyłamy siły eksploracyjne w kierunku ruin gdzie zgodnie z informacjami jakie otrzymaliśmy od Julii znajduje się miecz zdolny otworzyć wrota do świata cieni (portal przez który możemy tam wejść ochrania pole odpychające nasze siły - Merlin, Ul (3) | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia - Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry

Wysyłamy siły eksploracyjne w kierunku ruin gdzie zgodnie z informacjami jakie otrzymaliśmy od Julii znajduje się miecz zdolny otworzyć wrota do świata cieni (portal przez który możemy tam wejść ochrania pole odpychające nasze siły. Siły powinny być solidne - po drodze będzie nieco przeciwników a ruin broni anioł śmierci.

Równolegle powinniśmy być gotowi do stworzenia silnej armii ekspedycyjnej - jednego herosa, 3 pełnych armii podrasowanych magią mistrzów run i 2 armii dział transportowanych przez czołgi parowe i 1 armii w czołgu składającej się z 7 kapłanów - Merlin, Ul (3) | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia - Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry

Równolegle powinniśmy być gotowi do stworzenia silnej armii ekspedycyjnej - jednego herosa, 3 pełnych armii podrasowanych magią mistrzów run i 2 armii dział transportowanych przez czołgi parowe i 1 armii w czołgu składającej się z 7 kapłanów. Siłami ruszamy do celu - portalu cienia.

W tym czasie w naszych miastach budujemy tyle oddziałów na ile nas stać i zbieramy je w okolicach wież z teleportami.

Siły eksploracyjne wysyłają miecz znaleziony w ruinach do naszego herosa dowodzącego siłami inwazyjnymi. Nasza armia inwazyjna przechodzi do Świata Cieni. Tam naszym celem podstawowym jest zdobycie jakiegoś miasta i wybudowanie w nim wieży maga.

7 miast Wszechpożeracza - nasz cel. - Merlin, Ul (3) | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia - Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry
7 miast Wszechpożeracza - nasz cel.

Przez teleporty przerzucamy WSZYTKO co mamy (włącznie z magiem) i przeprowadzamy jedną super ofensywę. Jeśli będziemy dostatecznie brutalni - Wszechpożeracz nawet nie będzie wiedział co go trafiło.