Lekceważenie wersji PC. Siedem grzechów głównych wydawców gier
Spis treści
Lekceważenie wersji PC
Premiery multiplatformowych produkcji raz po raz ujawniają faworyzowanie przez devów bądź wydawców wersji konsolowych kosztem edycji na komputery PC. Te ostatnie często mają o wiele więcej błędów, a w skrajnych przypadkach działają na starszym silniku i brakuje w nich niektórych nowych funkcji czy mechanik. To w zasadzie powszechna praktyka w grach sportowych EA Sports, która dotyczy zwłaszcza popularnej w naszym kraju FIF-y.
Inni wydawcy też mają swoje za uszami, nawet pamiętając tak spektakularną klęskę, jaką zaliczyła pecetowa wersja Batmana: Arkham Knighta. Wystarczy przecież wspomnieć jeszcze gorącą premierę tegorocznego hitu Elden Ring. Świetna gra w wersji na Steamie otrzymała początkowo średnie recenzje przez swój stan techniczny. Narzekano na losowe wyłączanie się aplikacji, wadliwe zaimplementowanie systemu anti-cheat, spadki wydajności nawet na mocnych konfiguracjach i inne błędy techniczne.
Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie