Prostota i surowość artstyle’u. Tego Diablo 4 musi nauczyć się od Diablo 2
Spis treści
Prostota i surowość artstyle’u
Że Diablo 4 będzie mroczne, to już wiemy. Że Diablo 3 nie było mroczne, o tym się boleśnie przekonaliśmy. Wniosek? Diablo 4 idzie w zdecydowanie dobrym kierunku. Ale wciąż nie jestem pewien, czy do końca.
Widzicie, magia i urok Diablo 2 to coś więcej niż ciemne kolorki, sporo krwi i niegrzeczne widoki. Tam czai się pierwiastek, o którym zapominali nawet twórcy tak znakomitych modów do D2 jak Median XL, który w pewnym momencie zaszalał z przepychem. Widzicie, siłą Diablo 2 na równi z doborem motywów graficznych i ozdóbek był... umiar. Oszczędność. Wręcz surowość tego, co widzieliśmy. Pewnie, po części wynikało to z ograniczeń sprzętu oraz silnika, na którym gra powstawała, ale Diablo 2 Resurrected pokazało, że to także metoda twórcza.
Zostało jeszcze 46% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie