Bonus: rzeczy, które Diablo 2 Resurrected powinno poprawić. Tego Diablo 4 musi nauczyć się od Diablo 2
Spis treści
Bonus: rzeczy, które Diablo 2 Resurrected powinno poprawić
W pewnych kwestiach stawiam Diablo 2 i Diablo 2 Resurrected za wzór, ale trzeba być sprawiedliwym. Niektóre mechaniki i pomysły mocno się już zestarzały. Żeby nie być gołosłownym, oto lista rzeczy, które moim zdaniem Blizzard (a właściwie Vicarious Visions) powinien poprawić w dodatku:
Nowe losowe zadania
Nie wierzę w to, że studio Vicarious Visions poważy się na nowy akt. Teoretycznie Blizzard North rozważał jakiś drugi dodatek, a potem „MMO-wate” Diablo 3, ale obecnie tę niszę z fabułą osadzoną w okresie pomiędzy Diablo 2 a Diablo 3 ma wypełnić mobilne Diablo Immortal. Problem w tym, że zawartość Diablo 2 Resurrected w końcu nam się znudzi i może by – zamiast dopowiadać kolejne rozdziały historii i eskalować stawkę – zwyczajnie pododawać losowe zadania w już istniejących aktach? Takie, które raz się pojawiają, a raz nie? Wymagałoby to oczywiście odpowiedniego balansu w obliczu częściowo losowo generowanych lokacji, ale na pewno tchnęłoby w grę nowe życie.
Uzupełnienie aktu IV
Uzupełnienie czwartego aktu też by jej nie zaszkodziło. Póki co znajdują się w nim tylko trzy zadania, dwójka kupców nie ma nam nic do powiedzenia. A to przecież ciekawe. Kim są ludzie, którzy robią za rzemieślników w anielskiej Fortecy Pandemonium? Co ich nęka i jak moglibyśmy rozwiązać ich problemy (poza tym, że przemocą oczywiście) – nie chcielibyście się dowiedzieć? Bo ja tak.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie