Fabuła z niedopowiedzeniami i ciężkim tonem. Tego Diablo 4 musi nauczyć się od Diablo 2
Spis treści
Fabuła z niedopowiedzeniami i ciężkim tonem
Opowieść w Diablo 3, przynajmniej na papierze, miała kilka potężnych zalet. Główną była moc sprawcza bohaterów. Choć wiele rzeczy załatwiali inni, zazwyczaj to my byliśmy w centrum akcji, a nie jedynie sprzątaliśmy po kimś bałagan czy sprawdzaliśmy, co się właśnie schrzaniło. Problem w tym, że ta „niby-sprawczość” w połączeniu z superbohaterskimi motywami (nasi herosi to potomkowie Nefalemów, pierwszych ludzi oraz potomków aniołów i demonów) zabiła całą grozę i tajemniczość. A niektóre partie były zwyczajnie głupio lub pretensjonalnie napisane. Z kilku ciekawych i odważnych motywów zrezygnowano (przemiana archanioła Imperiusa z dupka w potwora) – ale może pojawią się w Diablo IV, nie jest jeszcze za późno.
Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie