Fallout 1 i Fallout 2. 10 gier, w których możesz zabić KAŻDĄ postać
Spis treści
Fallout 1 i Fallout 2
- Premiera: 1997 i 1998
- Gatunek: RPG
- Czy uśmiercenie wszystkich jest jednym z celów gry: nie
Zabawa w postapokaliptycznym świecie pierwszych Falloutów miała być z zasady pozbawiona jakichkolwiek reguł (bo w końcu kto mógłby je stanowić?). Mogliśmy więc grać szlachetnym rewolwerowcem, femme fatale od biedy ratującą świat, surowym i bezwzględnym wojownikiem, dbającym jedynie o własne interesy wagabundą czy wreszcie totalnym psycholem, niszczącym wszystko i zabijającym wszystkich, którzy stanęli mu na drodze.
Zostało jeszcze 45% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie