Divinity: Original Sin 2. 10 gier, w których możesz zabić KAŻDĄ postać
Spis treści
Divinity: Original Sin 2
- Premiera: 2014
- Gatunek: RPG
- Czy uśmiercenie wszystkich jest jednym z celów gry: nie
Średniej wielkości belgijskie studio stworzyło wielkie RPG, które spodobało się graczom bardziej niż Dragon Age: Inkwizycja, nie dało żadnych szans źle zaanimowanej Andromedzie i przebiło sukces podobnego pod wieloma względami i naprawdę solidnego Pillars of Eternity 2. Wszystko to udało się dzięki skutecznemu balansowi pomiędzy wciągającą historią a autoironicznym humorem, a przede wszystkim dzięki genialnej mechanice klasowej – tak elastycznego, a jednocześnie wciąż nierezygnującego całkowicie z tej idei systemu nie było jeszcze nigdy dotąd.
Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie