Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Źródło fot. IO Interactive / Bethesda
i
Publicystyka 29 października 2022, 11:30

autor: Marek Jura

Divinity: Original Sin 2. 10 gier, w których możesz zabić KAŻDĄ postać

Spis treści

Divinity: Original Sin 2

Divinity: Original Sin II, 2014, Larian Studios, Bandai Namco Entertainment. - Gry, w których możesz zabić KAŻDĄ postać - dokument - 2022-10-28
Divinity: Original Sin II, 2014, Larian Studios, Bandai Namco Entertainment.
  1. Premiera: 2014
  2. Gatunek: RPG
  3. Czy uśmiercenie wszystkich jest jednym z celów gry: nie

Średniej wielkości belgijskie studio stworzyło wielkie RPG, które spodobało się graczom bardziej niż Dragon Age: Inkwizycja, nie dało żadnych szans źle zaanimowanej Andromedzie i przebiło sukces podobnego pod wieloma względami i naprawdę solidnego Pillars of Eternity 2. Wszystko to udało się dzięki skutecznemu balansowi pomiędzy wciągającą historią a autoironicznym humorem, a przede wszystkim dzięki genialnej mechanice klasowej – tak elastycznego, a jednocześnie wciąż nierezygnującego całkowicie z tej idei systemu nie było jeszcze nigdy dotąd.

Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Marek Jura

Marek Jura

W 2016 ukończył filologię na UAM-ie. Od tamtej pory recenzuje dla GRYOnline.pl prozę, poezję, filmy, seriale oraz gry wideo. Pierwsze kroki w branży dziennikarskiej stawiał zaś jako newsman w lokalnym brukowcu. Prowadził własną firmę – projektował, składał, testował i sprzedawał planszówki. Opublikował kilka opowiadań, a także przygotowuje swój debiutancki tom wierszy. Trenuje sporty walki. Feminista, weganin, fan ananasa na pizzy, kociarz, nie lubi Bethesdy i Amazona, lubi Lovecrafta, Agentów TARCZY, P:T, Beksińskiego, Hollow Knigt, performance, sztukę abstrakcyjną, mody do gier i pierogi.

więcej

Po piąte: nie zabijaj. O moralnych dylematach w grach wideo
Po piąte: nie zabijaj. O moralnych dylematach w grach wideo

W branży, która od dobrych kilku lat ma fioła na punkcie „trudnych wyborów moralnych”, mało który deweloper potrafi sprawić, by były one integralną częścią rozgrywki. Ale jest studio, które mogłoby zorganizować specjalistyczne kursy o tej tematyce.

Gracz płakał jak zabijał - wrogowie, którzy wzbudzili w nas litość
Gracz płakał jak zabijał - wrogowie, którzy wzbudzili w nas litość

Demony w Doomie, Mecha-Hitler w Wolfensteinie, ludzie w Goat Simulator – większość gier kompletnie nie kłopocze się, by stworzyć przeciwników, których będziemy traktować jak coś więcej niż żywy cel treningowy. Oto osiem wyjątków od tej reguły.