widok FPP / TPP - newsy i ciekawostki (3)
Everybody's Gone to the Rapture ukaże się najwcześniej w 2015 roku
Marcin Skierski, 4 lutego 2014, 12:30
Studio The Chinese Room twierdzi, że tegoroczna premiera gry Everybody's Gone to the Rapture jest „nierealna”. Oznacza to, że ta pierwszoosobowa przygodówka przygotowywana z myślą o PlayStation 4 zadebiutuje najwcześniej w 2015 roku.
Polska, niezależna produkcja Kholat ubiega się o zielone światło na Steam Greenlight
IMGN.pro Press Release, 3 lutego 2014, 17:11
Kholat – polski niezależny horror ubiega się o zielone światło na Steam Greenlight
Adam Zechenter, 3 lutego 2014, 12:26
Krakowskie studio IMGN.pro stara się o zielone światło w programie Steam Greenlight dla swojej pierwszej produkcji, horroru Kholat. W tej niezależnej grze poznamy tajemniczą historię śmierci rosyjskich alpinistów z 1959 roku. W pracach nad tytułem bierze też udział inny polski deweloper, Wohoo Games.
Rust, survival od twórców Garry's Mod, kupiony 750 tysięcy razy w ciągu półtora miesiąca
Łukasz Szliselman, 31 stycznia 2014, 12:16
Nowa gra twórców Garry's Mod – Rust – znalazła 750 tysięcy nabywców w ciągu półtora miesiąca od debiutu na Steam Early Access. Garry Newman jest zaskoczony tak dużą popularnością swojego symulatora przetrwania i obiecuje jak najszybciej rozwiązać za wynikłe z tego problemy – m.in. falę cheaterów.
Evolve – nowe screeny z sieciowego FPS-a od twórców Left 4 Dead
Adam Zechenter, 28 stycznia 2014, 12:26
Walka łowców z Goliatem – to właśnie możemy zobaczyć na nowych screenach z Evolve, gry twórców Left 4 Dead. W materiale graficznym zaprezentowano m.in. szczegóły wyglądu czterech klas postaci.
Thief na nowym gameplayu. Zobacz, jak Eidos poradził sobie z powrotem Mistrza Złodziei
Łukasz Szliselman, 24 stycznia 2014, 18:53
Zapraszamy do obejrzenia nowego gameplaya z gry Thief. Zdradza on kilka nowości na temat produkcji studia Eidos Montreal, takich jak wygląd interfejsu, sposób animowania postaci, możliwe style rozgrywki itp. Poznajcie też nasze wrażenia z gry - a są one bardzo pozytywne!
Hitman – pierwsze informacje o kolejnej części przygód płatnego zabójcy
Adam Zechenter, 16 stycznia 2014, 18:45
Studio deweloperskie Io-Interactive skierowało list do wszystkich fanów serii Hitman prezentując w ten sposób pierwsze informacje o powstającej kolejnej części przygód płatnego zabójcy.
Grand Theft Auto V – 650 tysięcy graczy prosi o wydanie gry na PC. Wyciekł film z wersji pecetowej
Łukasz Szliselman, 14 stycznia 2014, 12:03
Studio Rockstar ignoruje już 650 tysięcy fanów, oficjalnie domagających się wydania Grand Theft Auto V na PC. Choć petycja w tej sprawie nieco wytraca popularność, to liczba podpisów wciąż rośnie. Tymczasem w sieci pojawiło się intrygujące nagranie, wyglądające na autentyczny gameplay z GTA V na PC
Alien: Isolation na gameplayu z komentarzem – straszenie na wysokim poziomie
Łukasz Szliselman, 14 stycznia 2014, 10:35
Serwis IGN opublikował kilkuminutowy gameplay z survival horroru Alien: Isolation. Widać na nim, że studio Creative Assembly spróbuje postraszyć graczy wykorzystując oświetlenie i dźwięk oraz budując poczucie osaczenia i osamotnienia.
Alien: Isolation – nowe szczegóły na temat fabuły i rozgrywki
Łukasz Szliselman, 8 stycznia 2014, 13:39
W sieci pojawiły się liczne zapowiedzi Alien: Isolation – survival horroru w uniwersum Obcego, tworzonego w studiu Creative Assembly. W związku z tym ujawniono sporo informacji na temat fabuły i sposobu prowadzenia rozgrywki.
Square Enix dementuje plotki o anulowaniu kolejnej części Hitmana
Marcin Skierski, 7 stycznia 2014, 09:50
Firma Square Enix zdementowała wczorajsze plotki, jakoby studio IO Interactive anulowało prace nad kolejną częścią serii Hitman. Los marki pozostaje niezagrożony i jeszcze w tym roku doczekamy się większej ilości informacji na temat gry szykowanej na PC oraz konsole nowej generacji.
Twórcy Deus Ex: Bunt Ludzkości i Thiefa pracują nad przygodową grą akcji TPP
Marcin Skierski, 7 stycznia 2014, 09:15
Z życiorysów dwóch pracowników studia Eidos Montreal wynika, że deweloper pracuje obecnie nad niezapowiedzianą, przygodową grą akcji TPP. Dotychczas wiadomo było tylko, że deweloper zajmuje się kolejną częścią serii Deus Ex.
Minecraft na Wii U? Notch nic o tym nie wie
Łukasz Szliselman, 30 grudnia 2013, 09:34
Wbrew wcześniejszym pogłoskom, studio Mojang nie przygotowuje Minecrafta w wersji na Wii U. Obecnie twórcy mają zbyt dużo na głowie, choć wydanie to być może kiedyś się pojawi.
Minecraft być może trafi na Wii U latem 2014 roku
Łukasz Szliselman, 24 grudnia 2013, 09:11
Nieoficjalne źródła donoszą, że Minecraft w wersji na Wii U znajduje się w produkcji. Wydanie na konsolę firmy Nintendo miałaby trafić do sprzedaży razem z edycjami na PS4 i XONE – latem 2014 roku.
Najnowsza aktualizacja Warframe
Digital Extremes Press Release, 13 grudnia 2013, 16:48
Until Dawn – przyszłość horroru na PlayStation 3 pod znakim zapytania [UAKTUALNIENIE]
Łukasz Szliselman, 13 grudnia 2013, 11:48
Sklep Amazon.com wycofał ze sprzedaży grę Until Dawn na PlayStation 3, twierdząc, że producent anulował to wydanie. Twórcy zapewniają, że prace nad produkcją trwają, ale nie wiadomo, na jakiej platformie ukaże się tytuł. Czyżby miało to być PlayStation 4?
Mass Effect 4 – plotki na temat dwóch nowych ras i umiejscowienia fabularnego gry
Łukasz Szliselman, 26 listopada 2013, 13:52
Nieoficjalne źródła donoszą, że w kolejnej odsłonie sagi Mass Effect spotkamy postaci należące do dwóch nowych ras. Oprócz nich, w grze podobno pojawią się elementy dobrze znane fanom serii, tak więc fabułę pierwszej trylogii oraz „czwórki” nie powinien dzielić zbyt długi odstęp czasowy.
„Optymalizacja na PC jest dla nas ważna” – Ubisoft prostuje nieporozumienie
Łukasz Szliselman, 26 listopada 2013, 10:17
Ubisoft Montreal odpowiedziało na zarzuty odnośnie stosunku studia do optymalizacji gier pecetowych. W cytowanej niedawno kontrowersyjnej wypowiedzi Sylvaina Trottiera chodziło wyłącznie o fazę deweloperską.
W Quantum Break wcielimy się także w złoczyńcę
Bartosz Woldański, 24 listopada 2013, 16:30
Już niebawem powinniśmy zobaczyć kolejny materiał wideo prezentujący rozgrywkę Quantum Break, ale zanim do tego dojdzie, studio Remedy postanowiło podzielić się nowymi informacjami na temat tego intrygującego projektu. Otóż w grze przejmiemy kontrolę nie tylko nad protagonistami, ale również nad antagonistą.
„Optymalizacja na PC nie jest zbyt ważna” – twierdzi twórca Assassin’s Creed IV: Black Flag
Łukasz Szliselman, 21 listopada 2013, 12:03
Według jednego z twórców Assassin’s Creed IV: Black Flag, optymalizacja gier na PC jest sprawą drugorzędną. Jak stwierdził Sylvain Trottier ze studia Ubisoft Montreal, jeśli tytuł działa zbyt wolno, wystarczy zainwestować w nową kartę grafiki.
Assassin’s Creed IV: Black Flag – przepych graficzny wersji PC oraz uaktualnione wymagania sprzętowe
Łukasz Szliselman, 20 listopada 2013, 14:30
Studio Ubisoft Montreal opublikowało film opowiadajacy o zaletach pecetowej wersji Assassin’s Creed IV: Black Flag. Szczególnie okazale gra zaprezentuje się na komputerach z podzespołami Nvidii. Podano również oficjalne wymagania sprzętowe produkcji.
Splinter Cell: Blacklist znalazł niecałe 2 miliony nabywców
Łukasz Szliselman, 13 listopada 2013, 10:51
W ciągu niecałych trzech miesięcy od premiery Splinter Cell: Blacklist sprzedał się w liczbie nieprzekraczającej 2 miliony sztuk. Nie wiemy, jak wyglądały wstępne oczekiwania wydawcy, ale Ubisoft nie ukrywa, że wynik ten jest rozczarowujący.
Zapowiedziano sonder. – grę przygodową, w której wybory będą miały znaczenie
Łukasz Szliselman, 12 listopada 2013, 09:56
Niezależne studio KAMAi MEDIA zapowiedziało grę sonder. – przygodówkę TPP, w której poczynania gracza w dużej mierze ukształtują fabułę. Co ciekawe, akcję będzie się dało w dowolnej chwili cofnąć, a bohatera zmienić.
Chivalry: Deadliest Warrior zadebiutuje 14 listopada
Bartosz Woldański, 8 listopada 2013, 17:27
Zespół deweloperski Torn Banner Studios ogłosił datę premiery pierwszego dodatku do całkiem dobrzej przyjętej gry sieciowej Chivalry. Deadliest Warrior, bo o nim mowa, pozwoli graczom wcielić się w postać samuraja czy wikinga.
Lichdom od strony technicznej
Bartosz Woldański, 1 listopada 2013, 14:15
Niezależne studio Xaviant podzieliło się istotnymi informacjami na temat technicznej strony swojego pierwszego projektu zatytułowanego Lichdom. Gra, która powstaje we współpracy np. z amerykańskim koncernem AMD, będzie wykorzystywać najnowsze technologie.
Batman: Arkham Origins - porównanie ustawień graficznych na PC
Przemysław Zamęcki, 30 października 2013, 13:23
Batman: Arkham Origins zawitał do naszych domów już kilka dni temu, a my sprawdzamy jak gra prezentuje się w wersji PC. Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku przedstawiającego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach gry na sprzęcie marki AMD.
Batman: Arkham Origins debiutuje na rynku – Mroczny Rycerz zawitał do Polski
Łukasz Szliselman, 25 października 2013, 09:40
Dziś odbyła się premiera Batman: Arkham Origins – trzeciej odsłony lubianego cyklu gier akcji. W naszym kraju tytuł pojawił się w polskiej wersji językowej w edycji na PC, PS3, X360 i Wii U. Czy nowemu deweloperowi udało się podtrzymać dobrą passę cyklu?
Dishonored: Game of the Year Edition w wersji na PC w sprzedaży od 5 listopada
Cenega Press Release, 24 października 2013, 14:08
Assassin's Creed: Liberation HD ukaże się w Europie 15 stycznia
Łukasz Szliselman, 24 października 2013, 08:54
Assassin's Creed: Liberation HD trafi do Europy 15 stycznia 2014 roku w edycji cyfrowej. Data premiery została potwierdzona tylko dla wydań na PC i PlayStation 3, ale wersja na Xboksa 360 najprawdopodobniej również zadebiutuje w tym samym terminie.
Raindrop – rozpoczęto zbiórkę pieniędzy na piękną survivalową grę FPP
Krzysztof Mysiak, 21 października 2013, 11:05
Na Kickstarterze wystartowała zbiórka pieniędzy na grę Raindrop. Będzie to tytuł FPP, nastawiony na eksplorację otwartego świata i przetrwanie w niegościnnym środowisku. Cechą wyróżniającą produkcję jest przepiękna grafika.
Saints Row IV: Enter the Dominatrix ukaże się 22 października
Łukasz Szliselman, 11 października 2013, 09:42
Enter the Dominatrix – pierwsze fabularne rozszerzenie do Saints Row IV – zadebiutuje 22 października 2013 roku. To ten sam tytuł, który początkowo zapowiadany był jako dodatek do „trójki”.
The Order: 1886 – nowe szczegóły na temat gry
Michał Orlikowski, 9 października 2013, 12:00
Amerykański magazyn Game Informer dotarł do nowych informacji na temat The Order: 1886. Osadzona w steampunkowym Londynie gra ma zaoferować zachwycającą grafikę, nieszablonowe mechanizmy rozgrywki i iście filmową historię.
Assassin’s Creed IV: Black Flag zaoferuje do 5 godzin rozgrywki we współczesności. Zobacz reklamę telewizyjną gry
Łukasz Szliselman, 8 października 2013, 10:47
Firma Ubisoft zdradza, że współczesne sekwencje w Assassin’s Creed IV: Black Flag pozwolą poznać dodatkowe elementy fabuły uniwersum. Odkrycie wszystkich zajmie 3-5 godzin, ale jeśli kogoś nie interesuje metahistoria serii, może znacznie ograniczyć swój pobyt w świecie XXI wieku. Przy tej okazji zapraszamy do obejrzenia oficjalnego spotu reklamowego produkcji.
Deathfire: Ruins of Nethermore – pierwsze screeny z nowego RPG-a twórcy Planescape: Torment i Realms of Arkania
Łukasz Szliselman, 7 października 2013, 12:32
Zobacz cztery pierwsze screeny z Deathfire: Ruins of Nethermore – oldskulowego cRPG-a od Guido Henkela, pracującego wcześniej nad takimi tytułami jak Planescape: Torment czy Realms of Arkania.
Half-Life 3 - wniosek o zastrzeżenie nazwy w UE okazał się oszustwem
Marcin Skierski, 5 października 2013, 14:20
Kolejne plotki na temat gry Half-Life 3 zostały zdementowane. Tym razem chodzi o niedawny wniosek dotyczący zastrzeżenia znaku towarowego Half-Life 3 na terenie Wspólnoty Europejskiej. Okazuje się, że jest to zwykłe oszustwo i wniosek wcale nie był składany przez firmę Valve.
Grand Theft Auto Online ugina się pod własnym ciężarem – Rockstar przeprasza za problemy z serwerami
Łukasz Szliselman, 2 października 2013, 14:18
Serwery Grand Theft Auto Online nie sprostały miażdżącemu zainteresowaniu graczy. Studio Rockstar Games przeprasza wszystkich, którzy doświadczają trudności z dołączeniem do gry i obiecuje rychłą poprawę sytuacji.
Batman: Arkham Origins - pierwsze DLC, tryb I Am the Night i szacowany czas przejścia gry
Łukasz Szliselman, 30 września 2013, 10:17
Twórcy Batman: Arkham Origins wyjawili nowy tryb rozgrywki, nazwany I Am the Night. Postawi on prawdziwe wyzwanie przed weteranami gry: przejść kampanię na jednym życiu i bez zapisywania. Stanie się on dostępny po ukończeniu zabawy w Nowej Grze Plus.
Lichdom – pierwszoosobowe RPG akcji z magią w roli głównej
Łukasz Szliselman, 26 września 2013, 13:03
Studio Xaviant ogłosiło prace nad Lichdom – grą akcji FPP z elementami RPG. Jeśli chodzi o walkę, pierwsze skrzypce odegra magia z systemem tworzenia własnych zaklęć na czele. Korzystająca z technologii CryEngine 3 produkcja ukaże się wyłącznie na PC.
Grand Theft Auto V – lista wszystkich piosenek i radiostacji
Łukasz Szliselman, 18 września 2013, 13:13
Poznajcie tytuły wszystkich 240 piosenek oraz nazwy 23 radiostacji obecnych w Grand Theft Auto V. Jak zawsze studio Rockstar nie szczędziło starań, by prowadzenie pojazdów umilić nam ulubioną muzyką i zabawnymi audycjami.
The Long Dark – symulator przetrwania w otwartym świecie na Kickstarterze
Łukasz Szliselman, 17 września 2013, 10:00
Ruszył Kickstarter The Long Dark – symulatora przetrwania w otwartym świecie. Odpowiedzialne za grę studio składa się z byłych członków takich ekip jak BioWare, Ubisoft Montreal, Volition, Riot Games i Monkey Shines.
Edycja przedpremierowa Batman: Arkham Origins w sklepach
Cenega Press Release, 12 września 2013, 18:35
Dead Rising 3 z dużym, otwartym światem i trybem kooperacji
Łukasz Szliselman, 12 września 2013, 12:11
Studio Capcom Vancouver, odpowiedzialne za Dead Rising 3, pochwaliło się, że gra zaoferuje ogromny, otwarty świat, pozbawiony ekranów ładowania. Ponadto zdradzili oni kilka szczegółów na temat dwuosobowego trybu współpracy.
Assassin’s Creed: Liberation HD trafi na Xboksa 360, PlayStation 3 i PC
Łukasz Szliselman, 10 września 2013, 12:16
Firma Ubisoft zapowiedziała Assassin’s Creed: Liberation HD na Xboksa 360, PlayStation 3 i PC. Pod względem fabularnym gra nie będzie się różnić od wydanego na PlayStation Vita Assassin’s Creed III: Liberation. Naturalnie, zmiany dotkną oprawy graficznej oraz niektórych elementów rozgrywki.
Grand Theft Auto V zaoferuje 100 godzin rozgrywki
Łukasz Szliselman, 9 września 2013, 15:32
Dan Houser ze Studia Rockstar zdradził kilka ciekawostek na temat Grand Theft Auto V. Oszacował on, że gra zapewni około 100 godzin zabawy. Aby upewnić się, że świat i historia będą realistyczne, twórcy poświęcili mnóstwo czasu na zebranie informacji o prawdziwych działalnościach przestępczych.
Zamów grę Batman: Arkham Origins przed premierą i ciesz się unikatowymi dodatkami
Cenega Press Release, 6 września 2013, 18:09
Grand Theft Auto Online – bliskie spojrzenie na rozgrywkę
Łukasz Szliselman, 5 września 2013, 10:00
Studio Rockstar zakończyło już prace nad Grand Theft Auto V i Grand Theft Auto Online, czas zatem na pierwsze wrażenia. Opisał je m.in. serwis IGN, dzięki czemu poznaliśmy soczyste nowinki na temat rozgrywki w sieciowym GTA.
Hellraid – wymagania sprzętowe wersji PC
Bartosz Woldański, 2 września 2013, 19:18
W serwisie Steam ujawniono wymagania sprzętowe pecetowej wersji Hellraid, nadchodzącej gry polskiego studia Techland. Czy posiadacze komputerów o słabszych podzespołach mają się czego obawiać?
Premiera Lost Planet 3 w polskiej wersji językowej na konsole
Cenega Press Release, 30 sierpnia 2013, 11:40